ست تابستانی با شلوار سفید

ست تابستانی با شلوار سفید

فهرست مطالب

ست تابستانی با شلوار سفید

در فصل تابستان برای تیپ روزمره خویش، از پیراهن‌های رنگارنگ و شلوار سفید بهره ببرید.
شلوار سفید در اصل یک لباس تابستانی انگاشته می‌گردد. اخیراً شلوارهای سفید را می‌توان در مدل‌های کلاسیک، چروک و… در خرید و فروش پیدا کرد. لکن در صورتی که نمی‌دانید با شلوار سفید می بایست چه لباسی بپوشید این مقاله برای شما سودمند خواهد بود. ست کردن شلوار سفید مسیر و طریق ممتاز خودش را دارد. با ماهمراه بمانید.

تی‌شرت تک‌رنگ

ست کردن شلوار سفید

می‌توانید شلوارهای سفید خویش را با یک تی‌شرت یا بلوز تک‌رنگ ست نمایید. تی‌شرت مدل دار نیز با شلوار سفید ظاهر جذابی به شما خواهد بخشید. برای اینکه با اعتمادبه‌نفس و شیک‌تر به نظر برسید از یک تی‌شرت مشکی بهره ببرید.

ست کردن شلوار سفید با پیراهن جین

ست کردن شلوار سفید

ما به شما ست شلوار سفید و پیراهن جین را پیشنهاد می‌دهیم. می‌توانید پیراهن را درون شلوار گذاشته و یا آن را روی شلوار بیندازید.

ست ملوانی

ست کردن شلوار سفید

در صورتی که دوست دارید مانند به یک ملوان به نظر برسید، سعی نمایید از یک پیراهن سرمه‌ای با مسیر‌مسیر‌های سفید بهره ببرید. در ضمن می‌توانید یک پیراهن دکمه‌دار آبی، شلوار جین و صندل‌های سفید بپوشید.

استایل تک‌رنگ سفید

ست کردن شلوار سفید

استفاده از بالاتنه و پایین‌تنه‌ تماماًً سفید یک استایل تک‌رنگ جالب ساخت خواهد کرد. برای گوناگونی از جنس پارچه‌های متفاوت بهره ببرید. در کنار این به جای کفش و کتانی سفید می‌توانید از یک کفش با رنگ روشن و ملایم بهره ببرید.

ست کردن شلوار سفید در تابستان

ست کردن شلوار سفید

یک تاپ گل‌دار و شلوار جین جذب سفید ظاهری زیبا و جالب برای شما فراهم خواهند کرد. یک کفش با پاشنه متوسط به رنگ برنزی همان موردی است که این ست را تکمیل می‌کند. به یاد داشته بمانید که پارچه‌های ابریشم، کش بافت و نخی خوب ترین گزینش‌های فصل گرما می باشند که می‌توانند شما را خنک نگه دارند.

در مجالس چگونه شلوار سفید بپوشیم؟

ست کردن شلوار سفید

ست پیشنهادی ما یک شلوار سفید آسان به هم گام یک تاپ و لباس مجلسی است. درصورتی‌که هوا خنک است نیز می‌توانید از یک جلیقه بلند بهره ببرید. برای این ست به یک تاپ مشکی، یک کت مشکی، کفش پاشنه‌بلند مجلسی و یک شلوار سفید نیاز خواهید داشت.

نقش برجسته جوراب در ست کردن شلوار سفید

در صورتی که استایل شما به صورتی است که جوراب‌هایتان دیده می‌شوند از جوراب سفید بهره ببرید. در صورتی که به ادامه ی تبدیل دادن رنگ پوشش خویش هستید از جوراب‌های پررنگ بهره ببرید. در کنار این درصورتی‌که اعتمادبه‌نفس کافی دارید، جوراب‌های مدل دار و رنگی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کمربند

ست کردن شلوار سفید

کمربند خویش را با به جز آن لباس‌هایتان هم مسیر نمایید. کمربند سفید را برای یک ست تک‌رنگ تماماًً سفید به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ضرورت لباس‌زیر در ست کردن شلوار سفید

از لباس‌زیری بهره ببرید که نیز‌رنگ پوست شما باشد. پس سعی نمایید نزدیک‌ترین رنگ لباس‌زیر با رنگ پوست خویش را گزینش نمایید. لباس‌زیر عموماًً در مقابل پوست شما کنتراست بسیاری ساخت می‌کند. استفاده از لباس‌زیرهای بدون درز و کوتاه هم ایده‌ نیکی است چراکه موجب می‌گردد لباس‌زیرتان به‌هیچ‌منزله ی دیده نشود.

پیکاک

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *