هایلایت بلوند، جذاب‌ترین رنگیه که این روزها مُد شده!

هایلایت بلوند، جذاب‌ترین رنگیه که این روزها مُد شده!

فهرست مطالب

هایلایت بلوند، جالب‌ترین رنگیه که اخیراً مُد شده!

رنگ بلوند کل مورد را نیکوتر می‌کند، یا حداقل این موردی می باشد که ما دوست داریم باور کنیم. این رنگ شاداب نیز تابستان را وارد هر خانه‌ای نموده و نیز چهره‌های شما را روشن‌تر و زیباتر می‌کند. هرچند شاید دوستانتان به شما بگویند که رنگ موهایتان بی نهایت یک دست نیست، نیاز به تونر شکل دارید یا می بایست استفاده از مرطوب کننده را شب‌ها آغاز نمایید. کاری که شما می بایست تکمیل می‌دهید، هایلایت کردن موهایتان به رنگ بلوند می باشد. با اینکار شما تکبر را به هر گام خویش افزوده می‌نمایید، فرقی نمی‌کند که رنگ موهایتان بلوند خاکستری یا قهوه‌ای قارچی می باشد، اینگونه رنگ موهایتان را از معمولی به سراسرً زیبا دگرگونی می‌دهید. فرقی نمی‌کند که موهای شما چه رنگی دارد، ما در اینجا هایلایت‌های بلوندی را جمع آوری کردیم که به آسانی با رنگ فعلی موهای شما سازگار می باشد!


مناسب ترین هایلایت‌های بلوند برای موهای روشن


سفید نقره‌ای

نقره‌ای خواهر تناژ سرد رنگ بلوند معمولی می باشد و موجب می‌گردد تا هر طرح مویی کمی شیک‌تر به نظر برسد. در صورتی که شما به جست و جوی رنگ مویی هستید که بدون نیاز به خرج کردن وجه افزون شیک و باکلاس به نظر برسد، نقره‌ای مناسب ترین رنگ برای شماست.

رنگ موی سفید نقره‌ای

بلوند یخی

در صورتی که به جست و جوی راهی هستید تا موهای بلوند خویش یا تناژ قهوه‌ای آن را زیباتر نمایید، پلاتینیوم ایده عالی برای شماست. برخلاف اشتباهی که در سال‌ها زیاد دور در عرصه زیبایی می‌کردیم می بایست از آرایشگر خویش بخواهید که هایلایت را به شکل یک دست روی موهایتان پخش کند، هیچکس نمی‌خواهد هایلایت روی موهایش بدون هیچ برنامه‌ای خاصی تکمیل گردد.

رنگ موی بلوند یخی

بلوند خاکستری

کسانی که موهای بلوند یخی و خاکستری دارند، عموماًً موهایشان یک نواخت و بی‌روح به نظر می‌رسد که اگر چه به این علت که خاکستری رنگی مات و خنثی می باشد، این مسئله سراسرً قابل فهم می باشد. هرچند این مسئله بدان معنی نیست که هیچ راهی برای هیجان انگیر کردن موهایتان وجود ندارد.

رنگ موی بلوند خاکستری

بلوند خورشیدی

بلوند خورشیدی احتمالاً همان رنگی باشد که شما انتظارش را می‌کشیدید. روی موهای بلوند خاکستری یا تیره، رنگ شنی زیبا و ملایم به نظر می‌رسد. در صورتی که شما واقعاً به جست و جوی ترکیب کردن این رنگ هستید، سعی نمایید رنگ شنی را با شکلاتی تیره یا کاراملی به موضوع آمبره بهره ببرید، این رنگ مو در عین جوان پسند بودن دلربا نیست است.

رنگ موی بلوند طلایی

بلوند طبیعی

قانونی ناگفته در جهان رنگ مو این می باشد که کل به جست و جوی ترندترین و نمایشی‌ترین رنگ مو به وجود آمده در خرید و فروش نیستند. در سالن آرایشگاهی که پر از دختران دارای موهای بنفش نئون می باشد، اشخاص کمی وجود دارند که فقط به جست و جوی رنگ مویی طبیعی می باشند، رنگ مو طبیعی خودشان برای آنان مناسب ترین گزینش می باشد.

رنگ موی بلوند طبیعی

بلوند شنی

احتمالاً به دلیل اسمش می باشد لیکن به نظر می‌رسد که بلوند شنی دائم رنگی کمتر دوست داشتنی از خانواده رنگ موهای بلوند می باشد. این رنگ موردی بین بلوند روشن و قهوه‌ای روشن می باشد و اکنون و هوای غیررسمی و شیک به هر رنگ مویی افزوده می‌کند.

رنگ موی بلوند شنی

بلوند نارگیلی

زمانی که نوبت به هایلایت‌های بلوند نارگیلی می‌رسد، ما از طرفداران پر و پا قرص این رنگ هستیم که به گونه‌ای نزدیک به رنگ خاکستری می باشد. در صورتی که می‌خواهید رنگ مو خویش را شنی یا قهوه‌ای بژ نمایید، رنگ نارگیل تُست شده مناسب ترین دوست تازه شما خواهد بود. از آرایشگر خویش بخواهید تا هایلایت‌ها را پایین موهایتان تکمیل دهد.

رنگ موی بلوند نارگیلی

بلوند طلایی

هر موردی که رنگ طلایی درخشنده دارد، لزورماً زیورآلات نیست. موهای شما نیز می‌توانند چنین رنگی داشته باشند. بلوند گرم رسماً به جهان ترندها بازگشته می باشد.

رنگ موی بلوند طلایی

هایلایت ضخیم

بیایید با هایلایت‌های ضخیم به اکنون و هوای وقت‌های گذشته برگردیم! دائم برگشت به مد و ترندهای گذشته خوشی قسمت می باشد، پس این نوع هایلایت قطعاًً قیمت امتحان کردن را دارد.

هایلایت بلوند تکه‌ای

هایلایت بالیاژ

قابل توجه، کرمی و دلنشین! این رنگ مو معرکه را از دست ندهید.

هایلایت بلوند با تکنیک بالیاژ

اکثر بخوانید: 10 راهکار برای هایلایت قهوه‌ای تیره


مناسب ترین هایلایت‌های بلوند برای موهای تیره


بلوند نقره‌ای

هایلایت‌های بلوند سفید که براق و کمی متعجب کننده می باشند، قدرتی غیرقابل باور در جهان رنگ موها دارند. درست می باشد که ما موهای اضافه به رنگ خاکستری و پاستیلی می‌بینیم لیکن کم پیش می‌آید خانم‌هایی را ببینیم که خودشان را به روتین مراقبت برای نگهداری از هایلایت‌های سفید متعهد کردند.

رنگ موی بلوند نقره‌ای

بلوند ملایم

از آریشگر خویش هایلایت‌هایی به رنگ بلوند ملایم روی موهای قهوه‌ای خویش بخواهید، قطعاًً مطمئن شوید که آرایشگر شما از راهکار‌های رنگ‌ محو برای تکمیل اینکار استفاده می‌کند. بیبی لایت را امتحان نمایید، روشی ملایم و محو که رنگ موهای شما را شبیه موهای طبیعی کودکان می‌کند یا بالیاژ که در آوردن هایلایت با دست و به گونه‌ای طبیعی در بین موها می باشد.

رنگ موی بلوند روی موی فر

بلوند آفتابی

ما سعی می‌کنیم که بی نهایت متعصبانه نظر ندهیم لیکن این هایلایت‌های بلوند آفتابی واقعاً جای خاصی در قلب شما دارد. رنگ مو بلوند تیره در این رنگ موهای شما را به گونه‌ای نشان می‌دهد که گویی خودش با آفتاب روشن شده می باشد و حالتی سالم و شاداب به ظاهر شما می‌دهد.

رنگ موی بلوند آفتابی

بلوند طلایی

زیبا و دائم به روز، رنگ مو بلوند طلایی از آن سری رنگ‌هایی می باشد که به شکل تضمینی به کل خانم‌ها می‌آید. رنگ بلوند روشن آن شما را مطمئن می‌کند که هیچگاه رنگ موهای شما خسته کننده یا یک نواخت به نظر نخواهد رسید و اکنون و هوایی هیجان انگیز به موها می‌دهد. به همین علت می باشد که این رنگ مو طلایی به موضوع هایلایت روی کل موها زیبا به نظر می‌رسد.

رنگ موی بلوند طلایی

بلوند کاراملی

برای افزوده کردن کمی کارامل به زندگیتان، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که عمل خویش را با بلوند تیره، بروند یا قهوه‌ای متوسط آغاز نمایید. این رنگ به موهای شما عمق و جلوه داده و به شما هم یاری می‌کند تا موهایتان ضخیم و حجیم‌تر به نظر برسند.

رنگ موی بلوند کاراملی

بلوند آلبالویی

در صورتی که تا به اکنون رنگ رزگلد، صورتی پاستیلی یا در ضمن نارنجی بلوند را امتحان نموده بمانید، می‌دانید که این رنگ‌های فانتری ملایم فقط برای یک روز عالی به نظر می‌رسند. بعد از آن شما هر روز از بین رفتن پیگمنت‌های رنگ را از روی موهایتان تجربه می‌نمایید تا آنجایی که رنگ موهایتان یک نواخت بتوان. به جای عزاداری کردن برای رنگ موهای توهم خویش با افزوده کردن هایلایت‌های بلوند صورتی به آن جانی دوباره ببخشید. رنگ‌های روشن‌تر بدون از بین بردن وضعیت پویایی و شادابی رنگ به موهای شما جلوه می‌دهند. با این اکنون تا حالا نیز امتحان کردن رنگ بلوند صورتی قیمت یک روز رفتن به سالن آرایشگاه را دارد.  

رنگ موی بلوند آلبالویی

بلوند عسلی

درست به روشی که عسل هر نوع نوشیدنی که با آن ترکیب می‌گردد را شیرین می‌کند، این رنگ مجلل برای موهای سر شما هم همین عمل را می‌کند. رنگ‌های طلایی و نت‌های قهوه‌ای هایلایت عسلی، استفاده از آن را در طیف وسیعی از رنگ موهای قهوه‌ای زیاد راحت می‌کند.

رنگ موی بلوند عسلی

رزگلد

در صورتی که شما حاضر و مایل به امتحان کردن این رنگ هستید (برای هدایت همه با آرایشگر خویش راهنمایی نمایید)، می بایست به شما بگوییم که ما نمی‌توانیم از جلوه هایلایت‌های رزگلد روی موهای تیره سیر شویم. این رنگ جسورانه لیکن زیبا می باشد.

رنگ موی رزگلد

بلوند بژ

حالا به هایلایت بژ می‌رسیم که عموماًً دقت‌های اضافه را به خودش جذب نمی‌کند. لیکن روی رنگ مو تیره واقعاً قضیه دگرگونی می‌کند. تکه‌های روشن هایلایت به رنگ مو جان می‌دهد به شما مویی با تعدادی تناژ می‌دهد که واقعاً قابل توجه می باشد. با این رنگ مو کل از شما می‌پرسند که رنگ موهایتان را کجا تکمیل دادید.

رنگ موی بلوند بژ

بلوند توت فرنگی

رنگ بلوند توت فرنگی سراسرً قرمز نیست لیکن سراسرً نیز طلایی سفید نیست. این رنگی به گونه‌ای ترکیبی از مناسب ترین بخش‌های هر دو رنگ می باشد. در صورتی که شما عاشق رنگ بلوند توت فرنگی رو همه ی موهای هستید، فقط برداشت نمایید که احتمال هایلایت‌های بلوند توت فرنگی چقدر می‌تواند روی موهایتان هیجان انگیز باشد.

رنگ موی بلوند توت فرنگی

بلوند آمبره

در صورتی که شما پیش از این نیز فقط بخشی از موهایتان را هایلایت کردید، بعدی وقت آن رسیده تا آن را برای همه ی موهای خویش تکمیل دهید! با تکمیل راهکار آمبره بعدی نیازی نیست تا حول درآمدن ریشه موهای خویش نگران بمانید.

رنگ موی بلوند با تکنیک آمبره

هایلایت‌های اطراف شکل

صفت‌های زیبای شکل خویش را با هایلایتی آسان لیکن چشمگیری به رخ دیگران بکشید که شکل شما را قاب می‌گیرند

هایلایت بلوند


مناسب ترین هایلایت‌های بلوند برای موهای قرمز


بلوند سفید

در صورتی که موهای شما قرمز می باشد می بایست بدانید که با بلوند سفید یکی از آن اندک رنگ‌های می باشد که عملاً شما را زیبا و قابل توجه می‌کند. قطعاًً می بایست از آرایشگر خویش بخواهید که راهکار بالیاژ را برای شما تکمیل دهد تا موهایتان شبیه پوست ببر نشود.

رنگ موی بلوند سفید

زنجبیلی روشن

در صورتی که می‌خواهید روی موهای خویش از رنگ رزگلد یا مسی بهره ببرید، زنجبیلی روشن راهی زیبا برای افزوده کردن جلوه به موهایتان بدون احتیاج به مقابل کردن رنگ موهای فعلی شما می باشد. این هایلایت ایضاً روی موهای قهوه‌ای روشن و مسی زیبا به نظر می‌رسد.

رنگ موی زنجبیلی روشن

اکثر بخوانید: اگه به جست و جوی رنگ موی ماندگار هستی، میدلایتو گزینش کن

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *