۳۰رنگ‌موی مناسب زمستان

30رنگ‌موی مناسب زمستان

30رنگ‌موی مطلوب زمستان   30رنگ‌موی مطلوب زمستان از این 30رنگ‌موی زرق و برق‌دار زمستانی الهام بگیرید     آن لحظه شگفت‌انگیز از سال که برگ‌ها

مشاهده مطلب
تاریخچه کاندوم

تاریخچه کاندوم

تاریخچه کاندوم اولین مرتبه، در چه زمانی و در کجا از کاندوم استفاده شد؟  آیا کاندومها موثرند؟ آیا در استفاده از کاندوم احتمال شکست وجود دارد؟  کاندوم ها چگونه امتحان می شوند؟ تاریخچه کاندوم . . 1000 سال قبل از میلاد مسیح استفاده از کاندوم به هزاران سال پیش باز می گردد. مصریان باستان 1000 […]

مشاهده مطلب
۲۰ مدل از زیباترین بافت‌های هلندی را اینجا ببینید

20 مدل از زیباترین بافت‌های هلندی را اینجا ببینید

فهرست مطالب

20 طرح از زیباترین بافت‌های هلندی را اینجا ببینید

خوب ترین بخش داشتن موی بلند این می باشد که می‌توانید روزمره ظاهر موهایتان را تبدیل بدهید. ما شیفته مو فر یا دم اسبی هستیم لکن استفاده از بلندی موهایتان برای استفاده از همه ی مزایای بالقوه آن به معنای بیشتر رفتن از افق مهارت‌های فعلیتان می باشد. ما می‌خواهیم طرح گیس هلندی را به شما آشناسازی کنیم که که در تعدادی سال گذشته روی موهای مشهور‌ترین سلبریتی‌ها دیده شده می باشد. هرچند گیس هلندی شاید رو موهای تیره و بلوند پیچیده به نظر برسد لکن آن را به منزله خواهر کوچکتر گیس فرانسوی در نظر بگیرید. در صورتی که می‌توانید فقط یکی از آنان را فرجام دهید پس توانایی فرجام هر دو آنان را دارید، فقط کافیست تا طریق خویش را کمی تبدیل دهید. به جای عبور دادن سه سری مو از روی وسط مو، می بایست آنان را از زیر مو رد نمایید. این نوع گیس به طور اعلا برای فرجام دادن روی موهای خودتان آسان می باشد، چون که کافی نیست دستان خویش را بی نهایت بالا بیاورید. در صورتی که ولو شما سلبریتی نیستید باز نیز گیس هلندی مسلماًً روی موهای شما مناسب به نظر خواهد رسید. این طرح گیس سان همتا فرانسوی خویش با وجود خانم‌هایی که هر دقیقه مدلی تازه با آن ایجاد می‌کنند، زیاد تطبیق پذیر می باشد.

گیس هلندی دو موبایل

طرح موهای دو موبایل را می‌تواند در تماماً جهان دید. این طرح مو محدودیت سنی ندارد و آنان را می‌توان روی موهای کودکان و بزرگسالان دید. اکثراً آن را با نام گیس بوکسوری هم می‌شناسد، با استفاده از این طرح گیس دو موبایل مسلماًً می‌توانید در طول همه ی روز موهیتان را دور از شکل خویش نگهدارید. فقط شمار اندکی طرح مو وجود دارند که می‌تواند آنان را نیز برای باشگاه استفاده نموده و نیز برای جلسات کاری و گیس هلندی دو موبایل یکی از آن طرح موهای اندک می باشد.

بافت هلندی دو گوشی با رنگ موی صورتی

گیس هلندی دو موبایل و گوجه شده

این طرح گیس دلربا و زیبا برای جشن و مهمانی عالی می باشد، مخصوصاً زمانی که لایه‌ای از رنگ مو موقت روی آن اسپری نمایید. سر خویش را به طرف پایین خم نموده و در نتیجه با استفاده از شانه موها را به دو بخش مساوری تقسیم نمایید. در نتیجه موهایتان را از پایین گردن به سوی تمایز سر گیس نموده و هر کدام از سری‌های موها را با کش پلاستیکی بدون رنگ ببندید. سر خویش را بالا آورده و برای هر کدام از سری‌های مو طرح گوجه بهم ریخته درست نمایید.

بافت هلندی دو گوشی گوجه‌ای شده

گیس هلندی با مو دم اسبی

زمانی که تا دیر وقت خوابیدید یا سعی دارید که یک روز سایر شامپو کردن موهایتان را عقب بیندازید، آسان‌ترین کنش بستن موها به شکل دم اسبی می باشد. فقط کافیست که 5 دقیقه سایر از وقتتان را برای فرجام این طرح گیس هلندی کنار بگذارید که ظاهر شما را برای سر کنش یا قرار ملاقات رفتن مطلوب می‌کند. کنش خویش با فرجام گیسی عالی در نزدیکی خط مو آغاز نمایید. زمانی که به کنار سر رسیدید، طرح گیس هلندی را به گیس سه سری معمولی تبدیل داده و در نتیجه تمام موها را به شکل دم اسبی به سوی عقب ببندید. 

بافت هلندی با موی دم اسبی

گیس هلندی سه تایی

این طرح مو برای آن سری از خانم‌ها مطلوب می باشد که به ادامه ی طرح موهای پیچیده می باشند. با استفاده از شانه‌ای نوک تیز سری مویی مستطیل شمایل از هر گوشه پیشانی خویش به سوی تمایز سر جدا نمایید. آن را به شکل برابر به سه سری تقسیم نموده و با استفاده از گیره هر کدام از آنان ثابت نگهدارید. در نتیجه هر کدام از سری‌های مو را با طرح گیس هلندی به سوی تمایز سر گیس نمایید. زمانی که گیس هر سه سری مو همه ی شد، تمام آنان را با شکل گوجه یا دم اسبی ببندید.

بافت هلندی سه تایی

گیس هلندی به طرح موهاک

در صورتی که پیش از این نیز در فرجام گیس هلندی مهارت داشتید، این استایل برای نشان دادن مهارت شما عالی می باشد. این طرح برای بیرون رفتن‌های شبانه در شهر با دوستانتان زیاد عالی می باشد مخصوصاً در صورتی که می‌خواهید دوستان خویش را با مهارت مو درست کردن خویش تحت نتیجه ی قرار دهید. کنش خویش را با موهای محکم شده به شکل حجیم در کنار خط مو خویش آغاز نموده و گیس هلندی را به گونه‌ای روی موهای خویش فرجام دهید که به پوست سرتان چسبیده باشد.

بافت هلندی موی بلوند

گیس هلندی نیمه بسته

طرفداران مسابقات اسب سواری پیش از این نیز سوارکارانی را می‌شناسند که زمان کمپانی در مسابقات از طرح موهای گیس شده استفاده می‌کنند و این گیس هلندی نیمه بسته هم استثناء نیست. این طرح مو با یک گیس هلندی در نزدیکی خط مو آغاز شده که از تمایز سر به سوی پایین گردن می‌رود. طریق فرجام این گیس به این شکل می باشد که به جای گیس کردن مو به شکل جامع به سوی پایین مو و بستن پایین آن با کش پلاستیکی، گیس را تا میانه مو تداوم داده و پایین آن را به شکل دم اسبی آزاد ببندید، یک سری مو را دور پایان گیس بسته تا کش را مخفی نمایید، ما اولویت می‌دهیم برای این طرح از گیره مویی و کمی اسپری مو استفاده کنیم.

بافت هلندی نیمه بسته

گیس هلندی دور تمایز سر

بلند شدن موها در بخش‌ای اعلا به شکل اجتناب ناپذیر شما در شرایط دشواری قرار می‌دهد که هیچ طرح مویی روی موهای شما زیبا به نظر نمی‌رسد. این طرح مو با گیس هلندی طریق حلی قطعی برای شماست، روشی عالی برای طرح دادن به موهایتان می باشد که به زحمت بسیاری احتیاج ندارد. گیسی ضخیم را از یک طرف موهای خویش آغاز نمایید. در نتیجه گیس نازک شخصی دیگر برای طرف سایر سر خویش فرجام داده و هر دو آنان را با هم دیگر پشت سر خویش گیره بزنید.

بافت هلندی دور سر

شینیون با گیس هلندی

ما مکرر به ادامه ی شینیون‌های زیبا هستیم پس تعجبی ندارد که این لیست حداقل دارای یک طرح شینیون باشد. این مو جمع شده در پایین گردن با فرجام گیس هلندی در تمایز سر آغاز شده و در پایان گیس به مو جمع شده در پایین ملحق می‌گردد. به آرامی سری‌های گیس را کمی بیرون کشیده و برای داشتن ظاهری الهه سان تعدادی سری مو در کنار شکل و گردن از موهایتان بیرون بیاورید.

شینیون با بافت هلندی

گیس هلندی دو موبایل و مو جمع شده

چه کسی رویای زندگی کردن در دهه 90 را دارد؟ شما می‌توانید این گیس هلندی که پایین آن جمع شده می باشد را فرجام دهید، جلوی آن برای جلسات کاری و پشت آن برای مهمانی و جشن مطلوب می باشد. این طرح مو عالی برای سِت شدن با شورتک‌های کوتاه و استفاده در آب و هوای تابستانه و گذراندن یک روز دراز در کنسرت می باشد. بعد از اینکه روی موهای خویش را جدا کردید، آنان را به شکل تمایز وسط طرح دهید. در نتیجه دو گیس هلندی فرجام دهید که در تمایز سر همه ی شده و تداوم آنان را سان گوجه ببندید.

بافت هلندی دو گوشی جمع شده

گیس هلندی یک سویه

این شما و این یک طرح مو سایر که به راحتی با گیس فرجام شده و دلفریب می باشد. تمایز موهای را به شکل کج باز نموده و گیس را از نزدیک خط مو آغاز نمایید. گیس کردن مو را تا بعد از گوش و در همه ی طول سر تداوم دهید. زمانی که سری‌های مو همه ی شد، گیس هلندی را به معمولی تبدیل دهید و کنش خویش را همه ی نمایید. هرچقدر که دوست دارید می‌توانید گیس را پهن و حجیم نمایید.

رنگ موی رنگین کمانی با بافت هلندی یک طرفه

مو نیمه بسته با گیس هلندی و گوجه بالا سر

آیا به حال اکنون و هوای پوشیدن لگین و تی‌شرت دارید؟ تیپ آسان خویش را بزنید لکن طرح مویی را گزینش نمایید که نیز فوری و نیز زیباست. این طرح مو نیمه بسته و گوجه شده در بالا حاوی گیس هلندی کوتاهی می‌گردد که از سوی خط مو به سوی گوجه مو می‌آید، به این استایل مو پرطرفدار زیبایی غیرمنتظره بدهید.

موی نیمه بسته بالای سر با بافت هلندی

گیس هلندی برای طرح مو عروس

جست و جو خویش را برای شینیون عروس بی‌نقص همه ی نمایید چون که این شینیون با گیس هلندی انتخابی عالی برای اقسام مراسم‌ها می باشد. کنش خویش را با گیس‌های روی تمایز سر خویش آغاز نموده و با ظرافت تمام موهای گیس نشده پایین را در گوجه فرجام شده پایین مو مخفی نمایید. این طرح مو در کنار این برای آن سری از عروس خانم‌هایی مطلوب می باشد که می‌خواهند اکسسوری‌های مو درخشان یا گل‌ها جدید به طرح مو عروسی خویش افزوده کنند.

بافت هلندی برای مدل موی عروس

گیس هلندی اکلیلی

ما دوست داریم باور کنیم که شما هیچگاه برای استفاده اندکی اکلیل در موهایتان پیر نشدید. در صورتی که شما نیز با ما موافق هستید، این گیس هلندی اکلیل‌دار مسلماًً برای شما مطلوب خواهد بود. ذهن نکنید که فقط می بایست به طرح موهای دم اسبی بسنده نمایید چون که این طرح مو هم با هر نوع استایلی عالی به نظر خواهید رسید.

بافت هلندی اکلیلی

دم اسبی هلندی

با استفاده از این طرح دم اسبی تعدادی تکه، موهای کوتاه خویش را مدیریت نمایید. آنقدر موهایتان را اتو بکشید تا سراسرً صاف شوند در نتیجه آغاز به گیس کردن آنان نمایید. زمانی که گیس‌ها به گردن رسید، آنان را با کش پلاستیکی بدون رنگ ببندید. این طرح شگفت انگیز می باشد و شما می‌توانید آن را با استایل خودتان تطبیق بدهید.

مدل موی دم اسبی با بافت هلندی

گیس هلندی برای جلو مو

آیا شما تا به حال نیز غصه آن روزهایی را می‌خورید که هدبند از استقبال بسیاری دارا بود؟ می‌توانید آن استایل را با این گیس محکم در جلو و نزدیک خط مو باز آفرینی نمایید.

بافت هلندی برای جلوی مو

گیس هلندی با اکسسوری مو

در صورتی که شما می‌توانید یک گیس هلندی فرجام دهید، پس مسلماًً فرجام دو عدد از آنان برای شما هم قابلیت پذیر می باشد. با درست کردن گیس دومی کنار گیس اولی می‌توانید آنان را با اکسسوری حلقه مو به هم دیگر وصل نمایید. در این بخش شما سایر به مقدار بسیاری در گیس کردن مو مشاغل‌ای شدید.

بافت هلندی با اکسسوری مو

گیس هلندی دخترانه

در اینجا نوع شخصی دیگر از گیس هلندی دو موبایل را می‌بینید که قبلاً درباره آن مذاکره کردیم. در این طرح به جای گیس کردن تا پایین مو، انتهای مو را گیس نشده بگذارید. ما اولویت می‌دهیم که پایین گیس نشده موها را به شکل برعکس شانه نموده و کمی اسپری حجم دهنده به آن بزنیم تا مطمئن شویم که پایین موها ظاهری حجیم دارد.

بافت هلندی دو گوشی

گیس هلندی مورب

برای آن سری از خانم‌هایی که مکرر آسانی خویش را در تقدم قرار می‌دهند، گاهی گیس هلندی رایج که محکم به پوست سر چسبیده موجب ساخت حالت ناراحتی در موها می‌گردد. در صورتی که شما نیز از این سری اشخاص هستید، این گیس هلندی مورب را امتحان نموده و در اکنون فرجام گیس به شکل شُل به آن مو افزوده نمایید. در کنار این دقت داشته بمانید که این طرح به طور اعلا با گوجه کردن مو زیاد دوست داشتنی به نظر می‌رسد.

بافت هلندی مورب

گیس هلندی رُزِتی

آیا گوجه کردن مو باب میل شما نیست؟ به جای اینکار به گونه‌ای پایین مو را بپیچانید تا ظاهر آن سان گل شده و آن را گیره بزنید، در ثمر پایین موهای شما سان گل خواهد بود. نیز زیباست و نیز اینستاگرامی!

بافت هلندی مدل گل صورتی

گیس هلندی برای خط مو

مکرر کوتاه کردن چتری‌ها ایده نیکی به نظر می‌رسد. فرقی نمی‌کند که شما برای کوتاه کردن چتری‌های ماه‌ها برنامه‌ریزی نموده بمانید یا فقط طبق اشتیاقی زمان‌ای این تصمیم را گرفته بمانید، مو چتری بی نهایت زود می‌تواند شما را خسته کند. به چتری‌ها در اکنون بلند شدن خویش با این طرح گیس هلندی طرح دهید.

بافت هلندی کنار مو

اکثر بخوانید: 15 طرح موی شینیون با گیس که عاشقش می‌شوید

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *