علت شل شدن پوست

علت شل شدن پوست

شل شدن پوست یکی از عوارض لاغری بدون اصول است که موجب ادامه ندادن راه رسیدن به تناسب اندام می شود. قبل از منصرف شدن تمرینات ورزشی و اصول این بخش را مطالعه کنید.

مشاهده مطلب
چگونه بخوریم ولی چاق نشویم؟

چگونه بخوریم ولی چاق نشویم؟

فهرست مطالب

چطور بخوریم اما چاق نشویم؟

تنها غذا خوردن

پایگاه خبر رسانی تاپ سانته فرانسه در بیان گذشته خویش طریق جدیدی را برای مصرف مواد غذایی ارائه نموده می باشد که از سمت آلن دلابو دکتر و مبتکر طریق تغذیه ای به نام کرونو توصیه شده می باشد.

بر پایه این طریق تغذیه ای، می توان در کل روز نان، پنیر، شکلات، استیک و سیب زمینی خورد، لاغر شد و لاغر ماند.

اطلاق شده این هنر مصرف مواد غذایی در ساعات متفاوت روز می باشد؛ اوقاتی که برای ساختار بدن و داشتن وضعیتی نیکوتر توصیه می گردد.

چگونه بخوریم ولی چاق نشویم؟

درصورتی که بر پایه عملکرد طبیعی بدن رفتار کنیم، نیازهای بدن به انرژی آماده و سوخت و ساز بدن نیکوتر سامان می گردد و ذخیره سازی هم شکل نمی گیرد.

در این طریق خوردن مواد غذایی چرب در ساعات صبح، مواد غذایی سبک تر در ظهر، مواد غذایی شیرین در ساعات بعدازظهر و مواد غذایی سبک در شب توصیه می گردد.

از بین ترشحات آنزیمی و هورمونی که در ساعات شبانه روز و حالات متفاوت شب بیداری یا خواب متوالی و دمای هوا مقدار آنان مختلف می باشد، ترشح کورتیزول (هورمونی که نقش مهمی در متابولیسم و سوخت و ساز بدن دارد) ضرورت اضافه دارد.

به نقل از دکتر دلابو، روند چهار وعده غذایی در روز قرار داده شده در این طریق، در اصل بر پایه مقدار ترشح کورتیزول در هنگام های متفاوت توصیه شده می باشد.

ساختار بدن مقادیر اضافه کورتیزول را در آخر شب، مقادیر قابل توجهی در آخر روز و ایضاً مقادیر کمی در آخر بعدازظهر آزاد می کند، به همین دلیل می باشد که در شب و علی الخصوص در ساعات ابتدایی شب بسیار بی اکنون می شویم.

بر پایه طریق تغذیه ای کرونو، عدم خرج صبحانه، ناهار خوردن با عجله و خوردن بیشتر از مقدار در شب ممنوع شده می باشد.

ایضاً مصرف موادغذایی صنعتی و شیرین در این طریق منع شده می باشد؛ آلن دلابو اصرار می کند که این نوع مواد غذایی برای ساختار بدن خطرناک می باشند.

در اصل این مواد غذایی بدن را تغذیه نمی کند بلکه لوزالمعده را به جذب زیادتر قند وادار می کند که برای بدن زیاد مضر می باشد.

منبع : www.alamto.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *