اهداء خون مشکوک

اهداء خون مشکوک

اهداء خون و اچ ای وی: در این بخش قصد داریم به مساله بحث برانگیز اهداء خون بجهت پی بردن به وضعیت سلامت از لحاظ اچ‌آی‌وی بپردازیم. همانطور که میدانید، تمامی خونهای اهدایی از لحاظ برخی از عوامل بیماریزا منجمله اچ‌آی‌وی، هپاتیت بررسی میشوند. به عبارتی فرد با اهدا خون، هم به همنوعان که نیازمند […]

مشاهده مطلب
بادی جت یا لاغری با فشار آب چیست؟

بادی جت یا لاغری با فشار آب چیست؟

فهرست مطالب

بادی جت یا لاغری با فشار آب چیست؟

تا الان نیز لاغری برای عده بسیاری آرزو هست؛ آرزویی که حاضریم برای دست یابی به آن از امتحان کردن هیچ روشی دریغ نکنیم. لاغری با فشار آب و لیزر راهکار نوینی هست که اخیراً طرفداران بسیاری پیدا نموده هست.

به بیان آلامتو به قول خبرگزاری مهر ؛ در صورتی که کمی به عقب برگردیم و نگاهی به آلبوم های قدیمی و تاریخی کشورمان بیندازیم یا کمی نگاره­ های زنان دربار قاجار را برانداز کنیم قطعاً از دیدن افزوده وزن مجموع سوگلی های دربار تعجب خواهیم کرد تا جایی که زیاد زود به گوناگون شدن معیارهای زیبایی شناسی دیروز و حالا در طول تاریخ می رسیم.

لاغری یکی از دغدغه های همیشگی افرادی هست که اندیشه دست یابی به زیبایی و تناسب اندام زمان ای رهایشان نمی کند.این آدم ها حاضرند برای دست یابی به وزن دلخواه، خودشان را به آب و آتش بزنند و برای دست یابی به سر منزل منظور هیچ راهی را نرفته برقرار نگذارند از رژیم های غذایی طاقت فرسا و خوردن داروهای لاغری عجیب و غریب گرفته تا کوچک کردن معده و ساکشن کردن چربی ها.

حالا در کنار مجموع این راهکار های گوناگون کلینیک های زیبایی اخیراً برای فراری دادن چاقی از جان مراجعان، کارهایی عجیب و جدیدی را تجویز می کنند،لاغری با لیزر و جدیدتر از آن لاغری با فشار آب یکی از همین راهکار هاست؛ساز و کاری که ادعا می کنند در مقایسه با راهکار های قدیمی نیز کم خطرتر هست و نیز زیاد زودتر از مرز برداشت شما را به سایز مساعد می رساند.

لیپوساکشن چه بود؟

لیپولیز روشی هست که طی این تعدادی سال این روزها وارد کشورمان شده هست و خیلی این راهکار را تبدیل جدیدتر و خوب تری در مقایسه با لیپو ساکشن می دانند نظیر در قدیم در لیپوساکشن تیوپی را به شکل تصادفی وارد بدن می کردند تا با مکش، چربی های اضافی و مزاحم را از تن خارج کنند لکن لاغری با این راهکار دشواری ها و خطرات بسیاری را برای متقاضیانش در پی داشت نظیر بعد از مدتی،تبدیل شدن چربی های تازه در بدن، اثرگذاری این راهکار را برای اشخاص کوتاه مدت می کرد و در ازای از بین بردن چربی ها، یک پوست ناهموار و بی قواره را برای فرد به جای می گذاشت. لکن از مجموع این ها بدتر شی ای که این راهکار را جایگزین به یک راهکار خطرناک می کرد،قابلیت دخول چربی به خون اشخاص بود که به دنبالش خطر آمبولی و مرگ را در پی داشت.

روش های لاغری

لیپولیز چه می باشد؟

لکن رفته رفته و با گذر وقت،فرار از چاقی و دست یابی به سایز ایده آل، راهکار های جدیدتری را به خودش دید که یکی از این ها لاغری با لیزر یا همان«لیپولیز»هست. در این راهکار،حاصل اساسی لیپولیز شکستن سلول های چربی هست و برای اعمال دادنش تعدادی ساعت اکثر وقت کافی نیست. به صورتی که با ساخت دو سوراخ کوچک روی پوست،اشعه لیزر را وارد بدن می کنند تا سلول های چربی در حاصل گرما آب شوند که قسمتی از آنان با ساکشن خارج و قسمتی سایر به دست خویش بدن دفع می گردد. افرادی که این گزینه را امتحان نموده اند می گویند این راهکار در مقایسه با لیپوساکشن خیلی بی خطرتر و کم عارضه تر هست لکن بر خلاف مناسب تبلیغات که در زمینه آن می گردد چندان بی درد و خونریزی نیز نیست.طوری که تا مدتها می بایست مسکن بخورید و از گن بهره ببرید که خوابیدن با گن و زخم های بعد از عمل برای خودش مکافاتی دارد.

بادی جت یا لاغری با فشار آب

«با بادی جت در سه ساعت،سه سایز لاغر شوید» این پیغام جان می دهد برای وسوسه کردن افرادی که دلشان می خواهد یک شبه ره صد ساله را بروند،آنهایی که در بین آپشن های متفاوت،برای دست یابی به لاغری از همان ابتدا قید راهکار ها پر زحمتی مانند«ورزش های مداوم»را زده اند برای همین به جست و جو بادی جت می روند.

ساز و حاصل این راهکار چندان با لیپولیز تفاوتی ندارد مهترین فرقی که می گردد بین این دو در نظر گفت در این هست که در لیپولیز از اشعه لیزر برای خلاصی از چربی ها استفاده می شد لکن در این یکی از فشار آب، از طرفی در لیپولیز با سوزاندن چربی ها قابلیت استفاده مجدد از آنان وجود ندارد لکن در این یکی بعد از بیرون کشیدن،چربی ها برای قسمت های سایر بدن قابل استفاده اند.

لاغری با این راهکار یک عمل سرپایی به حساب می آید که با بی حسی موضعی آب را با فشار افزون به زیر پوست وارد می کنند و سلول ها را در نیز می پاشند.

از صفت های نامناسب این راهکار این هست که دخول بیشتر از مرز آب به بدن موجب بی نظمی ضربان قلب می گردد از طرفی حجم افزون آب حاصل بی حسی را کمتر می کند و بیشتر شدن داروی بی حسی خطر مسمومیت دارویی را بالا می برد.

روش های لاغری,بادی جت چیست

گول آگهی بازرگانی را نخورید!

هیکل چاق و وزن نامحدود از شما لاغری از ما: این فحوای زیاد از آگهی بازرگانی افسانه ای هست که از بین گردش و گذار در وب سایت های مناسب تبلیغات باید پیدا نمایید لکن مساله پر اهمیت در اینجاست که متخصصان این حیطه می گویند که مجموع اشخاص چاق برای لاغری با لیپولیزر و بادی جت مطلوب نیستند و این دو راهکار برای کسانی هست که دچار چاقی موضعی می باشند.از طرفی این را نیز فراموش نکنید که لیپولیز و بادی جت از سایز شما کم خواهد کرد نه وزنتان!

برای مکرر با چاقی خداحافظی نمایید: زیاد ها با توهم یک تناسب اندام ابدی به جست و جو کلینیک های زیبایی می روند و اندیشه می کنند بعد از اعمال این عمل های سرپایی سایر مرز و مرزی برای خورد و خوراکشان نخواهد بود. لکن درست هست بدانید که بعد از لاغری در صورتی که بیشتر از مرز ناپرهیزی نمایید مانند هر آدم معمولی ای به افزوده وزن چراغ سبز نشان داده اید.

لاغری بدون یک قطره خون: بر خلاف برداشت خیلی که اندیشه می کنند لاغری با لیزر و فشار آب هیچ جراحت و دردی نخواهد داشت لکن می بایست گفت در این راهکار به علت ساخت منافذ و سوراخ هایی که در پوست ساخت می کنند شاید تا مدت ها درگیر درد و پانسمان های بعد از عمل بمانید.

منبع : www.alamto.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *