با پیراهن سفید دکمه‌دار استایل‌تان را متفاوت‌تر کنید

با پیراهن سفید دکمه‌دار استایل‌تان را متفاوت‌تر کنید

فهرست مطالب

با پیراهن سفید دکمه‌دار استایل‌تان را گوناگون‌تر نمایید

لباس‌های زیاد کمی وجود دارند که شبیه پیراهن سفید دکمه‌دار به آنان وابسته باشیم. فرقی نمی‌کند که جنس آنان کتان خشک، لنین خنک یا ابریشمی نرم باشد، این پیراهن خوش دوخت ظاهری مرتب، شیک و حرفه ای به استایل شما می‌دهد. این پیراهن سفید دکمه‌دار به آسانی با مجموع مورد ست می‌گردد و برای تیپ‌های رسمی و یا غیررسمی پایان هفته یا ضمناً بیرون رفتن‌های شبانه با دوستانتان مطلوب می باشد. به همین علت می باشد که یکی از پیراهن‌های مورد تمایل و محبوب در استایل خیابانی هم به حساب می‌آید. ما استایل‌های خیابانی و بیرونی ست شده با پیراهن‌های سفید را برایتان جمع آوری کردیم تا بتوانید برای تیپ‌های در روز‌تان از آنان الهام بگیرید. 

پیراهن سفید دکمه‌دار با کاپشن پافر برای استایل خیابانی

گاهی فقط شی ای که برای زیباتر شدن تیپ کلاسیک به آن احتیاج دارید، استفاده کردن از یک تکه لباس ترند می باشد. در اینجا استایلی را می‌بینید که با یک شلوار جین مشکی معمولی و پیراهن سفید راحت ست شده و بنابراین با افزوده شدن یک کت زمستانه که امسال ترند شده می باشد (شی ای نیست به جز کاپشن پافر) به طور شگفت انگیزی ظاهری حرفه ای به خویش گرفته می باشد. سعی نمایید این لباس‌ها را سمت داشتن استایلی باکلاس با یک کمربند تزئین شده و آنکل بوت‌های مشکی براق، همانطور که در تصویر می‌بینید بپوشید یا برای داشتن ظاهری غیر رسمی‌تر برای پایان هفته می‌توانید فقط کتونی‌های راحت را با این استایل بهره ببرید.

ست کردن پیراهن سفید با کاپشن پافر

پیراهن سفید نازک برای مهمانی 

پوشیدن پیراهن‌های سفید نازک، امسال یکی از مشهور‌ترین ترندهاست و برای آن مجموعه از افرادی که دوست دارند به‌روز باشند، چالش ‌برانگیز می باشد. در این تصویر شما مثال نیکی از چطور پوشیدن پیراهن سفید و نازک را به روشی ترند و جالب بدون نشان دادن پوست بدن‌تان می‌بینید. پوشیدن لباس زیر مطلوب با این پیراهن سفید نازک و دامن کوتاه و چکمه‌های بلند چرم راهی عالی برای داشتن ظاهری شیک می باشد.

ست کردن پیراهن سفید با دامن زرد

استایل غیر رسمی با دامن جین

در اینجا یک استایل زیبا با پیراهن سفید دکمه‌دار برای روزهای گرم‌تر سال و هنگام رفتن به دروهمی‌های دخترانه یا مهمانی نیمه رسمی را می‌بینید. به راحتی پیراهن سفید دکمه‌دار کلاسیک را داخل دامن کوتاه جین قرار دهید و آن را با یک جفت صندل بدون پاشنه زیبا و کیف دستی سِت نمایید.

ست کردن پیراهن سفید با دامن جین

تیپ اسپرت برای پایان هفته

ترند لباس‌های اسپرت و ورزشی اخیراً در جهان مد و فشن زیاد محبوب می باشند. در صورتی که شما می‌توانید به راحتی یک شلوار خط‌دار ترند را با تی‌شرتی گشاد ست نمایید، چرا نباید تیپ‌تان را گوناگون و جذاب‌تر نمایید؟ با پوشیدن یک پیراهن سفید کلاسیک شبیه تصویر به دنبال یک شلوار ورزشی، استایل خیابانی برای خودتان درست نمایید که برای روزهای غیر رسمی و پایان هفته‌ها مطلوب می باشد و می‌توانید با آن منحصر به شخص به نظر برسید.

ست کردن پیراهن سفید با شلوار ورزشی

استایل گوناگون با دامن مسیر مسیر

زمانی که شما لباس‌های روشن و جسورانه یا برگزیده را می‌پوشید، نیکوتر می باشد که آنان را به چاره هوشمندانه با لباس‌های راحت سِت نمایید. در این تصویر می‌بینید که یک دامن مسیر مسیر در کنار پیراهن سفید و راحت دکمه‌دار و کتونی‌های راحت متعادل شده می باشد. همانطور که می‌بینید از کیف غیر رسمی و یک پاپیون زیبا برای دادن اکنون و هوایی غیر رسمی و جذاب به استایل استفاده نموده می باشد. می‌توانید به جای این موضوع تعدادی دکمه بالای پیراهن را باز گذاشته و آن را با کیف دستی رنگ نود یا صندل‌های طلایی ست نمایید. 

ست کردن پیراهن سفید با دامن راه راه

استایل شیک مشکی و سفید

در صورتی که شما اندیشه می‌نمایید که فقط گارسون‌های رستوران می بایست شلوار مشکی و پیراهن سفید بپوشند، ما اینجا هستیم تا این طرز تفکر شما را دگرگونی بدهیم. همانطور که در تصویر می‌بینید، می‌توانید استایلی فوق‌العاده شیک با لباس‌های مشکی و سفید برای خودتان درست نمایید، اگر چه تا هنگامی که آنان را به خوبی با هم دیگر بپوشید. در اینجا یک پیراهن سفید که جزئیات زیاد خاصی روی بازو و پایین آن دارد، به آسانی داخل یک شلوار مشکی فاق بلند قرار داده شده که انحنا و کمر باریک شما را نشان می‌دهد. صندل‌های بند‌دار می‌تواند کمی قد شما را بلندتر کند و برای مهمانی‌ به شما استایلی راحت بدهد.

ست کردن پیراهن سفید با شلوار مشکی

پیراهن سفید دکمه‌دار با شرتک 

روزهای گرم سال شما را به داشتن تیپی غیر رسمی و مرتب دعوت می‌کند که در آنان اصلاًً عرق نخواهید کرد. این تیپ باکلاس با شرتک و یک پیراهن سفید دکمه‌دار به جای تی‌شرت راحت معمولی راهی عالی برای شیک به نظر دست یابی می باشد و ایضاً برای روزهایی که هیچ مناسبت رسمی وجود ندارد مطلوب خواهد بود.

ست کردن پیراهن سفید با شرتک 

استایلی قابل توجه با دامن خال خالی

ما عاشق این استایل خیابانی تحسین ‌برانگیز هستیم که هم زمان، نیز کلاسیک و نیز غیر رسمی می باشد. برای داشتن استایلی شیک و هم زمان زیبا، پیراهن سفید دکمه‌دار کلاسیک را با یک دامن فون خال خالی و کفش قرمز بپوشید و از رژلبی با رنگ روشن بهره ببرید که به نیکی با دیزاین خالی خالی زیبا به نظر می‌رسد.  

ست کردن پیراهن سفید با دامن خالخالی

پر جلوه کردن کمر

در اینجا قانون سراسرً ثابت شده‌ای برای پوشیدن لباس‌ها با هم دیگر وجود دارد و می‌تواند استایلی سراسرً زیبا و به‌روز به شما بدهد. یک پیراهن بلند سفید را با دکمه‌های باز به شکل غیر رسمی بپوشید، کمربند را محکم را روی آن ببندید تا باریک‌ترین بخش کمر خویش را نمایان نموده و به رخ دیگران بکشید. روی آن پالتویی برنامه‌دار و ضخیم مخفی و شبیه تصویر کیفی چهار چوب‌دار را با آن ست نمایید. حالا غیر از این استایل شما سراسرً برای موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی مطلوب می باشد.

ست کردن پیراهن سفید با کت چهارخانه و کمربند

استایل پایان هفته شیک با شلوار جین

از هنگامی که شلوار جین بوی فرند در نخستین دهه این قرن جایگزین به ترندی مشهور و محبوب شد، این طرح شلوار جین یکی از لباس‌های مورد تمایل سلبریتی‌ها و فشن بلاگرها به حساب آمد. شلوار جین بوی فرند که یکی از لباس‌های مطلوب برای پایان هفته می باشد که می‌توانید با آن به طور شگفت‌انگیزی تیپ رسمی درست نمایید. در این تصویر همانطور که می‌بینید این شلوار جین غیر رسمی با پیراهن سفید کلاسیکی که داخل آن قرار داده شده و یک پالتو مخمل بنفش سراسرً منسجم و شیک به نظر می‌رسد. آنکل بوت مشهور مشکی با یک کیف دستی چرم هم به تیپ غیر رسمی پایان هفته شما زیبایی زیادتری می‌دهد. 

ست کردن پیراهن سفید با شلوار جین

استایل رسمی با کمربند 

لباسی که برای یک قرار ملاقات با اهمیت می‌پوشید، نباید باز باشد و پوست بدنتان را نشان دادن دهد. در صورتی که به ما اطمینان ندارید فقط کافیست تا به این استایل نگاهی بیندازید که مجموع نگاه‌ها را به سوی خودش می‌چرخاند. یک پیراهن آستین بلند سفید با حاشیه دوزی زیبا در شلوار مجلسی قرار گرفته و روی آن کمربندی برگزیده، محکم بسته شده می باشد. می‌توانید برای زیادتر شیک یا جالب به نظر دست یابی این تیپ کیف دستی و کفش خویش را برابر نمایید. این استایل برای شامی رسمی یا مهمانی در شب زیاد مطلوب می باشد.

ست کردن پیراهن سفید با کمربند

دامن بلند با پیراهن سفید

من عاشق دامن بلند با پیراهن سفید برای بلند و کشیده‌تر کردن وضعیت بدن هستم. در این استایل، یک پیراهن سفید آستین‌ بلند درون یک دامن ماکسی گشاد قرار گرفته می باشد. اکسسوری‌های قرمز و یک گردنبند بلند مرواریدی، رنگ و جلوه زیادتر به استایل شما می‌دهد.

ست کردن پیراهن سفید با دامن بلند

استایل پرپی چهارخانه

استایل قدیمی پرپی (شبیه لباس‌های برند رالف لورن) هیچ موقع از مد نمی‌روند. من عاشق ظاهری هستم که یک پیراهن سفید با حاشیه دوزی چین‌دار را داخل دامن بلند پرپی چهارخانه‌ای قرار بدهم. یک پالتو زیتونی، کیف جیر و کفش‌های پاشنه بلند نود، اکسسوری‌هایی عالی برای این استایل پاییزی می باشد که برای پایان هفته‌های و دیدارهای کمی رسمی هم مطلوب می باشد.

ست کردن پیراهن سفید با دامن چهارخانه

تیپ شیک با چکمه چرم بلند

داشتن استایلی کلاسیک و شیک به لباس‌های کلاسیک هم احتیاج دارد و شما می‌توانید با آنان تیپ دلخواهتان را درست نمایید. همانطور که می‌دانید یک پیراهن سفید دکمه‌دار آستین بلند یکی از لباس‌های کلاسیکی می باشد که مسلماًً می بایست آن را در کمد لباس‌تان داشته شوید. برای داشتن استایلی راحت، شیک و تاثیرگذار که تحسین همگان را بر می‌انگیزد، این پیراهن را با یک دامن راسته مدادی، اکسسوری‌های چرم باکیفیت و زیورآلات راحت سِت نمایید.

ست کردن پیراهن سفید با دامن چرم

تیپ سفید و قرمز گلدار

در اینجا خواهید دید که چطور می بایست پیراهن سفید کلاسیک را سمت داشتن ظاهری مطلوب برای قرار ملاقات بپوشید. زمانی که یک پیراهن سفید دکمه‌دار اسلیم فیت داخل یک دامن با برنامه حرفه ای گلدار قرار می‌گیرد، به شکل زیبایی جالب به نظر می‌رسد، مخصوصاً در صورتی که دکمه‌های بالایی آن را باز بگذارید. این تیپ ملیح و دلفریب را با کفش پاشنه‌دار جسورانه بپوشید تا تحسین همگان را در آن قرار ملاقات نصیب خویش نمایید.

ست کردن پیراهن سفید با دامن گلدار

دامن مجلسی و پیراهن سفید دکمه‌دار

گرافیست های استایل‌های سبک‌دار و برگزیده عموماًً لباس‌های لاکچری و مجلل را با لباس‌های کلاسیک دائم به‌روز سِت می‌کنند و این را به موضوع قانونی ثابت شده برای گوناگون بودن از دیگران در مراسم و موقعیت‌های رسمی در نظر دارند. در این تصویر همانطور که می‌بینید، یک پیراهن کتان سفید راحت در پیراهن ریش ریش مروارید کاری شده و لاکچری قرار گرفته می باشد، اینگونه برای خویش تیپی مجلل درست ‌نمایید که با تقریبً می‌توانید آن را مجموع جا بپوشید. شما می‌توانید این استایل را شبیه تصویر با کفش پاشنه تخت، مخفی و غیر رسمی نمایید و یا آن را سمت داشتن استایلی شیک‌تر با پاشنه بلند ست نمایید.

ست کردن پیراهن سفید با دامن مجلسی

دامن چرم چاک دار با پیراهن سفید کلاسیک

آیا شما دامن چرمی در کمد لباستان دارید که بیشتر از آن استفاده نمی‌نمایید؟ می‌توانید این دامن چرم را با پیراهن سفید دکمه‌دار زنانه و کیف دستی با مرغوبیت سِت نمایید تا استایلی پرکاربرد و با تقریبً مطلوب برای مجموع جا داشته شوید.

ست کردن پیراهن سفید با دامن چرم

استایل شیک با شلوار چرم

آیا می‌خواهید ظاهری جسورانه برای مراسم رسمی داشته شوید؟ درست کردن این تیپ زیاد ساده می باشد و وقت اضافه برای شما برقرار می‌ماند تا آرایش و طرح موهایتان را درست نمایید. موضوع خویش را با پوشیدن یک پیراهن سفید پفی آغاز نموده و آن را با یک شلوار چرمی اسلیم فیت سِت نمایید. بنابراین یک جفت کفش پاشنه بلند و یک کیف دستی شیک به آن افزوده نمایید. حالا برای مهمانی حاضر هستید. 

ست کردن پیراهن سفید با شلوار چرم

تیپ رسمی با شرتک برای پایان هفته

شرتک‌ها لباسی تابستانه و غیر رسمی می باشند، لکن هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید آنان را برای مراسمی رسمی‌تر در تابستان شبیه خوردن ناهاری دلپذیر در باغ با دوستان یا خانواده خویش نپوشید. فرم زیبای بدن خویش را به رخ دیگران کشیده و در این شرتک لنینِ فاق بلند که می‌توانید پیراهنتان را در آن قرار دهید، باکلاس به نظر برسید. آستین‌های بلندِ پیراهن، کوتاهیِ شرتک را متعادل نموده و به شما استایلی مرتب و زیبا می‌دهد. 

ست کردن پیراهن سفید با شرتک

کت و شلوار گشاد

یکی از شگفتی‌ها در خصوص کت و شلوار زنانه این می باشد که طرح و استایل‌های زیاد متفاوتی از آنان در داد و ستد وجود دارد که به آسانی می‌توانید از بین آنان یکی را به دلخواه گزینش نمایید. در این تصویر، کت و شلوار گشادِ خاکستری و زنانه‌ای را می‌بینید که با پوشیدن یک پیراهن سفید گره‌دار زیاد جالب به نظر می‌رسد.

ست کردن پیراهن سفید با کت و شلوار

استایل سر تا پا سفید

ضمناً زمانی که لباس‌های شما غیر رسمی می باشد، گزینش آنان با رنگ سفید راهی عالی برای رسمی‌تر نشان دادنشان می باشد. در این تصویر، یک پیراهن کتان سفید با دامنی خنک و سفید برای داشتن استایلی ساده و تابستانه که می‌تواند شما را از یک دور همی دوستانه به قرار شام ببرد سِت شده می باشد.

استایل مونوکروم سفید

زیادتر بخوانید: 10 ترفند برای داشتن یک استایل با اطمینان به نفس

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *