معرفی ۲۳ استایل زمستانه برای روزهای سردِ سال

معرفی 23 استایل زمستانه برای روزهای سردِ سال

فهرست مطالب

شناسایی 23 استایل زمستانه برای روزهای سردِ سال

دیگه هوای بیرون سرد شده! وقت آن رسیده که کمی اکنون و هوای زمستانه به استایل‌هایمان افزوده کنیم، لکن دائم درست کردن استایلی که نیز بتواند شما را راضی کند و نیز در روزهای سرد شما را گرم نگه دارد، حاصل آسانی نیست. در صورتی که به ادامه موارد استایلی برای چطور سِت کردن لباس‌هایتان زمان سرد شدن هوا هستید، ما در این مطلب به شما هم یاری خواهیم کرد. این ایده‌ها در بر دارنده تعدادی لایه لباس پوشیدن به روشی زیبا، اکسسوری‌های شیک و استایل‌های ترند می باشد که می‌توانید با استفاده از آنان لباس‌های آسان کمد خویش را از جین و پلیور گرفته تا پیراهن و دامن را جالب نمایید و خوش پوش به نظر برسید. 

1. پالتو پاستیلی

چه کسی اطلاق که فقط می‌توانید در زمستان رنگ‌های خنثی بپوشید؟ فشن بلاگرها نشان دادند که چطور می‌توان یک پالتوی پاستیلی زیبا را برای مختلف به نظر دست یابی از دیگران با دامن و پلیور پوشید. جوراب شلواری مشکی و آنکل بوت، این استایل رنگارنگ را آسان نگه می‌دارد. ما عاشق این کیف دستی بنفش سِت شده با آن هم هستیم.

پالتوی یاسی با کیف دستی بنفش

2. کت خز مصنوعی

این مسئله قانونی، ثابت شده در جهان مد می باشد: یک لباس به ظاهر گران بها می‌تواند ظاهر غیررسمی و آسان‌‌ترین لباس‌های کمد شما را رسمی کند. نگاهی به این تیپ به‌روز بیندازید که کت خز مصنوعی با یک تی‌شرت و شلوار آسان مخفی شده می باشد. در این نگاره با استفاده از یک جفت کتونی آسان، استایل غیر رسمی شده می باشد.

استایل خیابانی با کت خز طوسی

3. استایل غیر رسمی 

این تیپ خیلی زیباست، احتمالاً هشیار نشده شوید لکن در این استایل از عناصر مشهور و پرطرفدار غیررسمی سالیان دهه 90 استفاده شده می باشد. شلوار جین پاره مشکی، پلیور گشاد و یک شال گردن چهارخانه با افزوده شدن یک کلاه لبه‌دار برتر و کیف دستی با مرغوبیت و خانمانه خیلی زیباتر به نظر می‌رسد. کفش‌های ترند پیشنهاد پلنگی او موجب جالب و زیباتر شدن این استایل شده می باشد.

استایل خیابانی با شلوار جین پاره مشکی و شال گردن چهارخانه

4. دقت به جزئیات

در این نگاره شما یک تیپ مطلوب تشکیل شده از پلیور کشمیری، شلوار جین اسکینی پاره و پالتو آسان پشمی را برای پایان هفته می‌بینید. هر تعدادی دقت او به جزئیات از لبه بیرون زده بلوز از زیر پیلور گرفته تا کلاه نقاب‌دار جسورانه و کیف و کفش زنانه چرم مشکی و به ظاهر گران بها موجب شده که این استایل برای پایان هفته مطلوب گردد.

پالتو طوسی با شلوار جین اسکینی

5. اکسسوری شیک

در این نگاره چگونگی افزوده کردن اکسسوری درست با روشی خیلی باکلاس را می‌بینید که می‌تواند کاری کند تا ظاهر لباس‌های آسان شما گران بها‌تر به نظر بیاید. یک دستبند پهن، کیف دستی مشکی خانمانه، زیورآلات ظریف و کفش پاشنه بلند نود، شلوار جین پاره و تی‌شرت آستین بلند، شما را برای دورهمی‌های دوستانه حاضر می‌کند.

کیف شنل و شلوار جین پاره

6. استایل خانمانه صورتی

در اینجا تیپ زمستانه‌ای را می‌بینید که به اندازه کافی برای پوشیدن در کافه و مراکز خرید کردن زیباست. یک پلیور ظریف با رنگ خنثی روی شلوار جین سفید و پالتو جلو باز صورتی خیلی شیک به نظر می‌رسد. کیف دستی به رنگ خنثی یا پاستیلیِ موافق با رنگ لباس‌تان را با کفش پاشنه بلند نود یا پاشنه تخت باله‌ای ست نمایید.

شلوار جین سفید با پالتو صورتی نود

7. پلیور با آستین لبه خزدار

در این فصل خیلی از دیزاینرها ایده‌های خویش را از آستین زنگوله‌ای صورت گرفته تا به حاصل بردن خز در لبه آستین، با اعمال جزئیات افزون روی آستین‌ها اعمال می‌دهند. همانطور که در نگاره می‌بینید، یک پلیور آسان طوسی با افزوده شدن خز به لبه آستین‌ها خیلی ممتاز و شیک به نظر می‌رسد.

پلیور با آستین لبه خزدار

8. پیراهن زمستانه

ولو در سردترین روزهای سال هم یک پیراهن زمستانه بافتنی می‌تواند خوب ترین ایده برای تمایل‌مندان جهان مد و فشن باشد. فقط کافیست تا این لباس ترند را با جوراب شلواری، چکمه بلند و پالتو گرم زمستانه سِت نمایید (در صورتی که احتیاج دارید می‌توانید به آسانی ولو آن را با کت خزدار بپوشید).

پیراهن بافتنی با چکمه بالای زانو

 9. پالتو زرد رنگ

در روزهای خاکستری زمستان، می‌توانید اکنون و هوای خویش را با پالتوی رنگی شاداب نمایید. همانطور که در نگاره می‌بینید، این پالتو زرد رنگ را می‌توانید با بلوز و شلوار جین بپوشید و یا می‌توانید برای عروسی‌های زمستانه یا شام‌ خوردن در فضای آزاد از آن بهره ببرید.

 پالتو زرد و کفش پلنگی

اکثر بخوانید: برای شیک بودن، این موارد استایلی را آویزه گوشتان نمایید!

10. پالتو آبشاری

پالتو آبشاری انتخابی زیبا برای روزهای سرد سال می باشد. همانطور که در نگاره می‌بینید، برای داشتن استایل کلاسیک می بایست از رنگ شتری بهره ببرید تا بتوانید آن را با مجموع لباس‌های کمدتان ست نمایید. در اینجا، ظاهر غیر رسمی پالتو با ظاهر رسمی لگ چرم و تی‌شرت آسان این استایل را زیبا و شیک نموده می باشد. 

 پالتوی شتری مدل آبشاری

11. زمستانه کردن لباس

در صورتی که یکی از تیپ‌های همیشگی شما دامن ابریشمی تنگ، بلوزی زیبا و کفش پاشنه بلند می باشد، زمان سرد شدن هوا کافی نیست این استایل را کنار بگذارید. در اینجا، یک کاردیگان بلند ساده و جوراب شلواری پشمی و گرم با لباس‌های رنگارنگ و زیبا موافق شده که آن را برای روزهای سرد سال مطلوب می‌کند. اکسسوری‌های تیره رنگ سان نگاره هم، به شما در زمستانه کردن ظاهر لباس‌هایتان هم یاری می‌کنند.

ست کردن رنگ طوسی با زرد

12. چطور در زمستان دامن کوتاه بپوشم

شما می‌توانید با استفاده از دامن کوتاه و پوشاندن پاهایتان، استایل‌تان را در زمستان زیباتر نمایید. در اینجا، این فشن بلاگر با پوشیدن دامن کوتاه و پلیور یقه اسکی زیر کت چرم به هم راه جوراب شلواری و آنکل بوت برای زمستان حاضر به نظر می‌رسد. شما ضمناً می‌توانید یک شال گردن پشمی، کلاه بافتنی و یک جفت دستکش چرم را به قصد محافظت از خویش در مقابل باد سرد زمستان به استایلتان افزوده نمایید.

استایل زمستانی با دامن

13. پالتو پلنگی

پالتو پلنگی امسال جایگزین به یکی از مشهورترین ترندها شده می باشد. پوشیدن لباس‌های مشکی آسان و گرم زیر پالتو پلنگی سان بلوز آستین بلند و جین مشکی که در نگاره می‌بینید، راهی عالی برای مطمئن شدن از این عنوان می باشد که پالتو پلنگی شما در مرکز دقت قرار دارد. این استایل را با موهای آسان و یک عینک آفتابی شیک امتحان نمایید.

پالتوی پلنگی

14. پالتو شنلی

باز نیز در اینجا پالتوی شیکی برای زیباتر کردن بعدی لباس‌های زمستانه‌تان وجود دارد. در اینجا، یک کت شنلی کرمی رنگ با پیراهن مشکی تا بالای زانو و جوراب شلواری ست شده می باشد. این لباس برای مهمانی‌های نیمه رسمی و سازمان کردن در مهمانی‌های شام مطلوب می باشد. کیف سفید دستی آن هم انتخابی به‌روز و شیک می باشد.

 پالتوی شنلی کرم رنگ

15. استایل زمستانی آسان با دامن

در اینجا راهی اثبات شده برای پوشیدن تعدادی لباس گرم و آسان با رنگ‌های خنثی وجود دارد. یک کت پشمی کوتاه این پلیور شرابی یقه اسکی و دامن پیلسه مشکی را خیلی شیک نموده می باشد. اکسسوری‌ها چرم و جیر کلاسیک به این استایل ظاهری رسمی‌تر داده می باشد.

کت چهارخانه با دامن پلیسه

16. استایل مونوکروم سفید برای زمستان

در اینجا می‌بینید که چطور استایل سر تا پا سفید می‌تواند شیک باشد. در این نگاره، پلیور سفید بافتنی مخفی شده با شلوار اسلیم سفید برای روزهای سرد مطلوب می باشد که نیز سرد و نیز دلچسب می باشند. این استایل را با یک جفت کتونی سفید یا بوت‌های سفید مطلوب این فصل مخفی و ضمناً می‌توانید سر خویش را با یک کلاه بافتی گرم نگه دارید. ضمناً می‌توانید برای گرم شدن اکثر و هم زمان به‌روز بودن، از کت پافر بهره ببرید.

استایل مونوکروم سفید

17. پوشیدن شلوار خط‌دار در زمستان

ترندهای ورزشی از حاضر شدن برای باشگاه تا لباس‌های بیرونی در روز همچنان پرطرفدار و محبوب می باشند. ما عاشق سِت شدن شلوار خط‌دار ورزشی با یقه اسکی مشکی و کت چرم هستیم، این استایل برای کارهای روزمره و ملاقات با دوستان صمیمی خیلی مطلوب می باشد و آسانی سان لباس‌های خانگی دارد.

استایل خیابانی با شلوار خط دار

18. قدرت کیف

در صورتی که شما باور ندارید که کیف درست یا اشتباه می‌تواند به کلی استایل شما را خراب کند و یا بسازد، پس به این نگاره نگاهی بیندازید. یک بادی طوسی زنانه و شلوار جین راسته به هم راه یک کیف دستیِ چهارچوب‌دار مشکی و دارای بند زنجیری واقعاً شیک شده می باشد. ما افزوده شدن کمربند به این استایل را هم دوست داریم چون که زمان پوشیدن این لباس‌ها دقت‌ها را به باریک‌ترین نقطه بدن گرفتن می‌کند.

ست کردن بادی طوسی با شلوار جین راسته

19. مشکی، سفید و پالتویی خوش رنگ

تیپ‌های سفید و مشکی برای راه اندازی نمایشگاه، عروسی‌های زمستانی و سرو شام‌ در فضای بیرون خیلی مطلوب می باشند. ما شیفته این استایل گرم و ساده شدیم که در آن یک پلیور یقه اسکی داخل دامنی راسته سفید رنگ قرار گرفته و تاثیری چشم گیر روی ظاهرش گذاشته می باشد. کلاه مشکی فرانسوی کمی این استایل را جسورانه نموده و کفش‌های پاشنه بلند پامپ مشکی خوب ترین طریق برای زیباکردن این استایل می باشد.

ست کردن پالتوی سبز با دامن سفید

20. کت چرم سوارکاری

کت چرم سوارکاری هیچ موقع از مد نمی‌رود. فقط کافیست تا یکی از آنان را به رنگ مشکی یا هر رنگ خنثی غیر از اینی سان سبز تیره، آبی تیره یا سان نگاره زرشکی بخرید و می‌توانید دائم از آن برای دادن استایلی جسورانه به کل لباس‌های درون کمدتان بهره ببرید. در این نگاره می‌بینید که فشن بلاگر، تیپ آسان و ساده با شلوار جین مشکی و سویشرت را با این کت چرم خیلی ممتاز‌تر نموده می باشد. 

استایل خیابانی با کت چرم سوارکاری

21. چکمه تا بالای زانو

آیا امسال یک چکمه تا بالای زانو خریدید؟ در صورتی که اینطور می باشد، این ایده برای لباس بیرونی زمستانه را در نظر داشته شوید که در آن از چکمه چرم اکثر به جای جوراب شلواری استفاده شده می باشد. همانطور که در نگاره می‌بینید، اینکار راهی فوق‌العاده برای پوشاندن پاهایتان زمان پوشیدن دامن در روزهای سرد سال می باشد.

استایل خیابانی با کت شتری و چکمه بالای زانو

22. شال گردن پتویی

شال گردن پتویی برتر یکی از ترندها برای روزهای سرد می باشد که نه فقط زیباست بلکه شما را زمان بیرون رفتن در زمستان گرم نگه می‌دارد. در اینجا، فشن بلاگر از یک شال گردن برتر روی کت چرم و یک دامن راسته نوک مدادی برای داشتن استایلی زمستانه و غیررسمی استفاده نموده می باشد.

استایل خیابانی با دامن و شال گردن

23. کت و شلوار چهارخانه

پیشنهاد چهارخانه، امسال برگشتی برتر داشته و هیچ لوگو‌ای از عقب نشینی آن وجود ندارد، این ترند لباس را می‌توانید در ویترین مجموع لباس‌های زمستانه برای خانم‌های ببینید. در این نگاره همانطور که می‌بینید، یک کت و شلوار گشاد چهارخانه و زیبا با یکی از اکسسوری سال به این معنا که آنکل بوت سفید سِت شده می باشد.

ست کردن کت و شلوار چهارخانه با آنکل بوت

اکثر بخوانید: چطوری برای هر موقعیتی ترنچ کت بپوشیم؟

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *