6 سوال خوشبختی‌ آور در جلسه خواستگاری!!

در جلسه خواستگاری نه تنها در طرح سوالات باید تامل کنیم بلکه در پاسخ هم باید دقت بیشتری داشته باشیم تا زندگی مشترک موفق‌ تری در انتظارمان باشد. در ادامه نکاتی در همین باره مطرح می‌شود تا دخترها و پسرهای دم‌بخت با آگاهی بیشتری در این جلسه حاضر شوند و بیشترین بهره را از آن ببرند

مشاهده مطلب
ایده هایی آرامش بخش در دکوراسیون اتاق خواب تیره

ایده هایی آرامش بخش در دکوراسیون اتاق خواب تیره

فهرست مطالب

ایده هایی آرامش قسمت در دکوراسیون اتاق خواب تیره

ایده هایی آرامش قسمت در دکوراسیون اتاق خواب تیره

اتاق خواب جایی هست برای آسودن و کسب آرامش و انرژی مجدد برای یک روز کاری سایر. گزینش وسایل اتاق خواب و ایضاً نوع چیدمان آن هم یاری بسیاری به کسب این آرامش و استراحت صحیح می کند. گزینش رنگهایی مطلوب برای اتاق خواب هم یاری میکند تا انرژی و آرامش زیادتری کسب نمایید و از استراحت کردن در اتاق خوابتان کیف ببرید.

به این خاطر که ما یک سوم از عمرمان را در اتاق خواب می گذرانیم پس این مدت دراز قیمت آنرا دارد که برای این قسمت از خانه یک رنگ و یک دکوراسیون آرامبخش گزینش کنیم.

مجموع ی رنگ ها زیبایی مخصوص خودشان را دارند ولی به طور کلی بعضی از رنگها ویژگی آرامبخشی دارند به همین خاطر برای اتاق خواب گزینه های نیکی می باشند.

در صورتی که از تمایل مندان به دکوراسیون سیاه و سفید هستید ، در این قسمت هدف داریم شما را با 6 ایده جالب در عرصه اجرای اتاق خواب با رنگ بندی تیره ( سیاه و سفید ) باخبر کنیم . با دقت به اینکه اتاق خواب ها عالی ترین محل برای امتحان کردن رنگ های متفاوت و دکور می باشند که امکان دارد در مقایسه با جاهای سایر خانه جسورانه به نظر رسند، این اتاق ها رویکردی عملی تر دارند. تم های تیره هم یاری می کند تا اندیشه متوجه گردد و فضایی آرام می سازد که به استراحت اهل خانه هم یاری می کند تا هر شب خواب آسانی داشته باشند.

دکوراسیون آرامش قسمت اتاق خواب با رنگهای سیاه و سفید

اتاق خواب های سیاه و سفید

دکوراسیون اتاق خواب های سیاه و سفید

1 – چنین رنگ های محدود و جسورانه ای می تواند با تقریب هر فضایی را مینیمالیستی نشان دهد، ولی در اینجا استفاده هوشمندانه از بافتی لطیف هم یاری می کند تا اتاق خواب فضایی جذاب و دعوت کننده داشته باشد. سود گیری زیرکانه از آثار هنری تضاد بین دو رنگ را در گوشه اتاق و با خطوطی شناور در نیز شکسته هست. رنگ های سیاه و سفید تنها وقتی به رنگ خاکستری ختم می گردد که در حاصل نور و سایه باشد (به جز استثناهای کمی سان فرش و جزییات توی نقاشی). روی نیز رفته اتاق تاریک هست ولی به لطف سطوح بسیاری که سفیدند غمناک به نظر نمی رسد.

اتاق خواب های سیاه و سفید

ایده هایی مناسب در دکوراسیون اتاق خواب های تیره

2 – قهوه ای چرم گونه جلوه ای تجملاتی به فضای تیره اتاق خواب داده هست. متریال های طبیعی به وضوح در تضاد ارگانیک با دیوار به رنگ سیاه مات قرار می گیرد – چوب با پیشنهاد طریق طریق برجستگی را نشان می دهد و سنگ های کف با شیارهایشان بر خط های تمیز تأکید دارد و متوازنش می کند. ایضاً این پیشنهاد های طبیعی هم یاری می کنند تا فضای داخلی به حیاط کوچک وصل شوند که از بین درهای کشویی مشهور در سوی راست اتاق پیداست، و روی عناصر طبیعی تأکید می کند که از پشت پرده نوین و تمیز پیداست. این تصویر می تواند عالی ترین عکس از نوع فضاهای سیاه و سفید باشد.

اتاق خواب های سیاه و سفید

ایده هایی آرامشبخش در دکوراسیون اتاق خواب های تیره

3 – قاب هندسی شمایل (پشت تخت) این اتاق تاریک را به بخش بالاتری رساند. سطوح سیاه و سفید دیوار و ایضاً بازی خلاقانه نور و سایه موجب به وجود آمدن خطای دید در رنگ خاکستری می گردد و به گروه ای از رنگ هایی با نمود دراماتیک تبدیل می کند که نگاه آدم بی درنگ به آن سوی دریافت می گردد. نورپردازی غیرمستقیم روی میزان سفید طریق طریق این نمود را دوچندان می کند. جلوتر از پیش عرصه نور بی رنگ و گرم تر تقابلی قدرتمند در رنگ و بافت– با دقت به میزان صاف چوبی و خط های رنگی طبیعی در تضاد با شمایل های هندسی منظم- ابداع می کند.

اتاق خواب های سیاه و سفید

دکوراسیون اتاق خواب های تیره

4 – پیشنهاد های کلاسیک مانند کنده کاری های پیچیده و لوستر مشهور سبک قدیم شخصیتی خاص به فضای تیره و مجلل اتاق داده هست. سه لته ای از تصویر های سیاه و سفید که پانل های بالای تخت را پوشانده هست به پنجره ای شباهت دارد که به لحظه و مکانی سایر باز می گردد و فضای گرم و قدیمی را به آسانی منعکس می کند که به نظر می رسد این اتاق قرار هست این گونه باشد. بعلاوه نمی گردد آن اشیاء کوچک و مختلف پایین پنجره را دوست نداشت. دیگر چیزها مانند عسلی و نور پنهان نوین اجرای شده اند.

اتاق خواب های سیاه و سفید

ایده هایی آرامشبخش در دکوراسیون اتاق خواب های تیره

5 – دیزاینر اسم این آپارتمان را «سلام-زرد» گذاشت و این اتاق به نیکی معرف این نامگزاری هست. حاصل هنری، دیوارهای رنگین و ضمناً کف تیره می باشند و جلوه نمایشی و اثرگذاری به زرد ملایم لب های چهره توی نقاشی و همین طور گل های ریز می دهند. اگر چه خویش تابلو به مناسبی این تضاد رنگ ها را نشان می دهد – جزییات رنگارنگش زیاد زنده تر از رنگ های سایر هست. برای ابداع توازن در سبک سوررئال اتاق چراغ های صنعتی و اثاثیه معمولی گزینش شده اند.

اتاق خواب های سیاه و سفید

ایده هایی ممتاز در دکوراسیون اتاق خواب های تیره

6 – در نهایت نگاهی به اتاقی می اندازیم که رنگ و تمش تیره هست. رنگ سیاه و مات پشت تختخواب تایپوگرافی را خاص می سازد که «روزهای برقرار عمر» مالک خانه را نشان می دهد. شاید با دقت به عمر متوسط آدم ها هست. دیزاینر در ذهنش شخصی مجرد را در نظر داشت و اثاثیه اتاق را به پنج شی زیاد مهم کم شدن داد، بعلاوه تزیینات شخصی. تم های تزیینی می تواند در بر دارنده موتورسیکلت یا کانال پخش قدیمی باشد – با اجرای خلاقانه ناچیز ضمناً ابزار کوچک روزمره می تواند برای تزیین مورد استفاده قرار گیرد.

6 ایده برای آرامش در اتاق خواب های سیاه و سفید

52

این مقاله سودمند بود ؟20

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *