خواص روغن ماهی

خواص روغن ماهی

خواص روغن ماهی روغن ماهی یکی از مکمل های غذایی هست که امروزه به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن غنی از اسیدهای

مشاهده مطلب
دکوراسیون شاد آپارتمان مدرن

دکوراسیون شاد آپارتمان مدرن

فهرست مطالب

دکوراسیون شاد آپارتمان نوین

دکوراسیون شاد آپارتمان نوین

مورد نظر اکثر کسانی که آپارتمان خریداری یا کرایه نموده اند این هست که این فضا با روحیات شان همخوانی داشته و در چشم اشخاص خانواده جالب باشد.

هر خانه ای احتیاج به رنگ آمیزی دارد ضمناً خانه های مینیمالیستی و بشدت کمینه گرا هم از رنگ های زرد، قرمز و سبز روشن در دیزاین داخلی استفاده می کنند. رنگ آمیزی داخل آپارتمان برجسته ترین قسمت تولید خانه هست و در صورتی که کل شی به شیوه ای درست تمام گردد مدل غایی بشدت زیبا و شیک از آب در خواهد آمد طوریکه هیچ وقت از آن خسته نخواهید شد.

در دکوراسیون آپارتمان ها به خصوص آنهایی که فضای زیاد کمی دارند خیلی خویش را محدود به رنگ های خنثی می کنند در صورتی که گزینه های زیاد اکثر و جالب تری وجود دارد. آپارتمانی که در این مقاله هدف دارم آنرا شناساندن کنم شیوه ای زیاد جذاب در تولید آپارتمان را نشان می دهد. استفاده ترکیبی از رنگ های خنثی و رنگ های شاد و همینطور حضور چوب طبیعی در دکوراسیون، فضایی را تولید نموده که با هر متر و معیاری شیک، انرژی قسمت و دوست داشتنی شمرده می گردد. مورد غیر از اینی که می بایست در رنگ آمیزی داخل آپارتمان مطمئناً می بایست به آن دقت داشت بکاربردن مدل های مختلف در هر یک از بخش هاست طوریکه هر اتاقی خصوصیت ناب خودش را داشته باشد.

دکوراسیون آپارتمان

دکوراسیون شاد و انرژیک آپارتمان

از اتاق نشیمن خانه آغاز می کنیم که خبری از رنگ های شاد و قدرتمند روی دیوارها نیست لکن چشم ها سریعا جذب فرش رنگارنگ و همینطور شلف فلزی جذاب آن می گردد. در تولید اتاق نشیمن کل شی در راحتی و خط ها صاف و جلو خلاصه می گردد. بغیر مبل آسانی ال و میز جلو مبلی خانه که تولید نوین و راحت ای دارد، ضمناً چراغ مرکزی اتاق نشیمن نیز نوین گزینش شده و صورت های جئومتریک هندسی به نیکی نشان دهنده نوین بودن چراغ هست. لکن بنظرم جذاب ترین بخش، شلف دیواری اتاق هست که بخاطر تولید خاصش کتاب ها طوری دیده می شوند که انگار در اکنون افتادن می باشند.

نیکو از اتاق نشیمن خانه که بگذریم به آشپزخانه می رسیم، نخست بخش اپن آشپزخانه هست که نقش ناهارخوری را نیز ایفا می کند، در این بخش سه عدد چراغ آویز روی اپن با رنگ خاکستری نصب شده و دیزاین را زیاد شیک و زیبا نشان می دهد. خویش آشپزخانه نیز با کابینت های چوبی و سفید تزیین شده که نیز نوین دیده می شوند و نیز کلاسیک. دقت داشته شوید که فضای آشپزخانه زیاد کوچک هست لکن به لطف تولید هوشمندانه و گذاشتن آشپزخانه کنار تراس و کاشی کاری فوق العاده جذاب اطراف درب و پنجره، به هیچ منزله ی این کوچکی دیده نمی گردد.

دکوراسیون آپارتمان

دکوراسیون آپارتمان امروزی

موردی که رنگ آمیزی داخل آپارتمان را زیاد گرم و صمیمی نشان می دهد، حضور چوب طبیعی با رنگ طبیعی خویش چوب در اکثر قسمت های خانه هست. پنل های چوبی دیواری که از کف تا سقف کشیده شده اند، از راهروی داخل شدن آغاز شده و در کل اتاق های خانه هم تکرار می گردد. راهروی ورودی آپارتمان نیز یکی از جذاب ترین بخش های خانه هست. دو طرف درب ورودی خانه دو عدد کمد لباس چوبی قرار گرفته که یکی اعلا آویزان کردن لباس و چتر و کیف هست و غیر از اینی اعلا کفش ها طوریکه فضایی نیز برای نشستن و پوشیدن کفش ها در نظر گرفته شده، داخل این کمد یک ساعت نیز وجود دارد تا کل اشخاص خانواده وقت داخل شدن و خروج دقیق خویش از خانه را بدانند.

دکوراسیون آپارتمان

خلاقیت در دکوراسیون آپارتمان

احتمالاً هنگامی در نخست می گفتم این خانه سه خوابه هست باورتان نمی شد لکن حقیقت همین هست. صورت های ابتدایی اتاق خواب مربوط به دو فرزند خانواده را نشان می دهد که به دست یک دیوار متحرک از نیز جدا می شوند. این دیوار برای اینکه تمام فضا یکپارچه و مشهور بنظر برسد در این صورت باز گذاشته شده. خلاقیت در دیزاین هر دو اتاق فوق العاده جذاب و بیشتر هست. روش قرار گیری تخت خواب در یک اتاق و میز کامپیوتر در اتاق سایر جذاب بوده و در کنار این یکی از اتاق ها پنجره داشته و غیر از اینی محلی اعلا برای مطالعه داخل دیوار دارد.

دکوراسیون آپارتمان

دکوراسیون شیک و نوین آپارتمان

اتاق خواب والدین از نظر اندازه از اتاق خواب فرزندان اندکی کوچکتر هست لکن در مقابل تراسی زیاد دلباز و روشن دارد. این اتاق به نیکی نشان می دهد که رنگ مشکی چقدر در اتاق خواب آرامش قسمت جلوه می کند. برای اینکه فضای اتاق زیاد تیره دیده نشود، درب مشهور همه ی شیشه ای برای تراس نصب شده که در طور روز اتاق خواب را حسابی روشن می کند. از طرفی هنگامی احتیاج به تاریکی داشته شوید، به آسانی با کشیدن پرده ها فضا دوباره تیره و تاریک خواهد شد.

دکوراسیون آپارتمان

تولید دکوراسیون آپارتمان 

در رنگ آمیزی داخل آپارتمان نباید دستشویی و حمام را از یاد برد. در این آپارتمان هم رنگ های جالب و چشم گیری شبیه سبز لیمویی استفاده شده که در ترکیب با رنگ سفید بیشتر از پیش خودنمایی می کند.

دکوراسیون آپارتمان امروزی با رنگهای شاد

52

این مقاله سودمند بود ؟20

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *