کاهش اشتها ی کاذب

کاهش اشتها ی کاذب

اشتهای کاذب زمانیست که برای خوردن غذا می نشینید وخیلی گرسنه باشید زیاد خواهید خورد. در این زمان شما غذاهای نامناسب خورده و یا چند بار بشقاب خود را پر خواهید کرد. اما باید این عادت را کنار بگذارید. وجلوی اشتهای کاذب خود را بگیرید.

مشاهده مطلب

6 سوال خوشبختی‌ آور در جلسه خواستگاری!!

در جلسه خواستگاری نه تنها در طرح سوالات باید تامل کنیم بلکه در پاسخ هم باید دقت بیشتری داشته باشیم تا زندگی مشترک موفق‌ تری در انتظارمان باشد. در ادامه نکاتی در همین باره مطرح می‌شود تا دخترها و پسرهای دم‌بخت با آگاهی بیشتری در این جلسه حاضر شوند و بیشترین بهره را از آن ببرند

مشاهده مطلب
تب در نوزادان

تب در نوزادان

تب در نوزادان تب در نوزادان می‌تواند یکی از ترسناک‌ترین علائم برای والدین باشد، به‌ویژه وقتی‌که تب بالا باشد و یا نوزاد فقط تعدادی هفته

مشاهده مطلب
دکوراسیون آپارتمان به رنگ فسفری

دکوراسیون آپارتمان به رنگ فسفری

فهرست مطالب

دکوراسیون آپارتمان به رنگ فسفری

دکوراسیون آپارتمان به رنگ فسفری

رنگ ها می توانند به شیوه های متفاوت تأثیراتی بنیادین در زندگی بر جای گذارند که از حرف پر اهمیت ترین آنان می توان به نمود آنان بر احساسات اشاره کرد. بین المللی که آدم در آن زندگی می کند، متشکل از هزاران رنگ و تونالیته های مختلفی هست که موجودات و اشیاء را برای ما جالب تر و ضمناً به گونه ای معنوی، عمیق تر نشان می دهند.

رنگ های درخشان یک کانال راحت برای ساخت تصویری فراموش نشدنی در دکوراسیون هر خانه ای بشمار می روند. لیکن استفاده از آنان در خانه ها و آپارتمان های کوچک کمی چالش برانگیز هست. به خصوص رنگ فسفری در دکوراسیون آپارتمان های کوچک امروزی در عین اینکه گزینه ای خیلی جالب بنظر می رسد کمی نیز هراس آور هست که مبادا نمایی بدی در خانه ساخت کند. استفاده بیشتر از رنگ های فسفری و درخشان چشم ها را اذیت می کند و میزان خیلی کم آنان هم ناجور و خارج از پیرامون بنظر خواهد رسید.

دکوراسیون رنگ فسفری

دکوراسیون منزل با ترکیب رنگ فسفری

 برای جالب تر شدن دکوراسیون داخلی یک فضای کوچک بازهم باید جسارت بخرج دهید و در کنار رنگ های فسفری از رنگ های روشن بقیه هم بهره ببرید. چنین ترتیب رنگی در خانه های آپارتمانی با پلان باز، طوریکه نشمن سراسر به آشپزخانه و اتاق غذاخوری متصل هست، خیلی مطلوب خواهد بود. اگر چه پیاده کردن این ترتیب رنگی به چشمانی تیزبین و خلاقیت خیلی بیشتر نیاز دارد. دقیقا همانطوری که در خانه آپارتمانی زیر از آنان استفاده شده هست.
 
دکوراسیون رنگ فسفری

رنگ فسفری برای دکوراسیون منزل

برای مثال در صورت زیر آپارتمانی را دیدن می نمایید که تنها 28 متر مربع مساحت دارد لیکن همچنان ساده و خیلی شاد و دلباز بنظر می رسد. بازسازی این فضای کوچک به دست پیاده سازی خلاق برای زوجی جوان فرجام شده که علاوه بر منظره زیبای داخل، از نمای مشرف بر اقیانوس هم مصرف می برد. در بازسازی این خانه دیوارهای افزوده خانه حذف شده اند تا فضا سراسر یکپارچه و در ثمر غول پیکر تر جلوه کند. اگر چه یک یکپارچه شدن فضا به مالکین اجازه می دهد از هر گوشه خانه نمای زیبایی بیرون را در دید داشته باشند. رنگ های فسفری این خانه فضایی خیلی دعوت کننده ساخت نموده که قطعاً هر مهمانی آنرا برای دائم به یاد خواهد سپرد.
 
رنگ فسفری دکوراسیون

رنگ فسفری در دکوراسیون آپارتمان

رای آنکه بتوانیم ارتباطی درست بین طبیعت خویش با دکوراسیون داخلی خانه باقی سازیم، می بایست بیاموزیم که ترس از مختلف بودن با سایرین را از خویش برانیم، ایرادی که امروزه خیلی با آن در گیریم و خیلی از پیاده سازی های معماری و داخلی را تحت الشعاع قرار می دهد. نمی توان در جامعه ای سیاه و سفید، تفکری رنگی داشت و فردایی نیکوتر را برداشت کرد.
 
اغلبً خویش را در حصاری از رنگ هایی به تحمیل عرف و جامعه «معقول» و «بی روح» و بی رمق قرار می دهیم، رنگ هایی که مانع از بروز احساسات و نمایان شدن خویش حقیقی ما می شود.به نیت هم یاری برای ساخت فضایی مناسب و دلنشین در پیرامون زندگی خویش و مصرف گیری هر چه نیکوتر از رنگ ها، واجب هست داده ها گسترده تری حول ارتباطات فردی خویش با رنگ ها نایل شویم و نکاتی را فهم کنیم که تمایل مندی یا بیزاری به رنگ های برگزیده را نسبت به ما آشکار می سازد.
 
با بذل دقت زیادتر به قدرت رنگ ها در خانه های خویش امکان دارد از آنچه به کمک این فعالیت نمایان می گردد به صورتی خوشایند یا ناخوشایند غرق حیرت شویم. دست یابی به ترکیب رنگ مطلوب در اتاق، لباس و یا هر مورد بقیه، نه تنها گرفتن دقت می کند بلکه حالتی از اعتماد و آرامش را هم القا می کند.

هارمونی رنگ فسفری در دکوراسیون آپارتمان + نگاره

4.26

این مقاله سودمند بود ؟51

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *