آرایش چشم پاییزی

آرایش چشم پاییزی

آرایش چشم پاییزی 8 آرایش چشم‌های پاییزی 1- بری‌شاپ لب‌های توت، پوست خاص آنقدر تیز هست که این ظاهر حس لک افتادن از کنار لب

مشاهده مطلب
مدل میز چرخدار پذیرایی برای منزل

مدل میز چرخدار پذیرایی برای منزل

فهرست مطالب

طرح میز چرخدار پذیرایی برای منزل

طرح میز چرخدار پذیرایی برای منزل

میز چرخدار پذیرایی یکی از وسایلی می باشد که اخیراً در بیشتر خانه های حرفه ای و لوکس دیده میشود که زیاد پر مصرف و دکوراتیو می باشند به این معنا که در صورتی که میز بار چرخدار را گوشه ای از منزلتان قرار دهید جنبه تزیینی دارد و میتواند همچون یک ابزار دکوری در منزل بدرخشد. میزهای چرخدار پذیرایی عموماً دوطبقه می باشند و کاربرد اضافه دارند, این میزهای پذیرایی کلاسیک و سلطنتی می باشند که می بایست با سبک دکوراسیون منزل هم مسیر باشند.

تزیین میز چرخدار

تزیین میز چرخدار با ادوات دکوری

میز بار چرخ دار در خانه های کوچک نیز قابل استفاده می باشند میتوانید از آن هنگامی که مهمان دارید و قرار می باشد در بیرون بیرون همچون تراس و حیاط پذیرایی نمایید غذا و نوشیدنی به آسانی حمل نمایید. میزهای پذیرایی چرخ دار در رنگ ها و مدل های مختلفی وجود دارند که با اشکال سبک های دکوراسیون هماهنگی دارند, رنگ های قهوه ای این میزهای چرخدار طرفداران زیادتری دارند و برای جهیزیه هم از آنان استفاده میشود.

میز بار چرخدار چوبی

میز بار چرخدار چوبی قهوه ای

این میزهای پذیرایی و چرخ دار تنها برای مهمانی ها و مجالس رسمی استفاده نمی شوند، بلکه گاهی اوقات امکان دارد برای زندگی روزمره شما هم کابرد داشته باشند. به عنوان مثال عصرانه های سبک، به کنار فنجان های چایی یا آب میوه ها، وسایلی می باشند که روی این میز عصرانه قرار می گیرند.

میز بار چرخدار

میز بار چرخدار پذیرایی لوکس

میز پذیرایی عصرانه

میز پذیرایی عصرانه تازه

میز چرخدار پذیرایی

میز چرخدار پذیرایی سفید رنگ

میز چرخدار پذیرایی

میز چرخدار پذیرایی 2018

میز چرخدار پذیرایی

میز چرخدار پذیرایی جهیزیه

میز چرخدار پذیرایی

شیکترین طرح میز چرخدار پذیرایی

شیکترین طرح های میز چرخدار پذیرایی در دکوراسیون منزل + تصاویر

4.282

این مقاله سودمند بود ؟6913

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *