5 راه برای از بین بردن چربی های زیر بغل

5 راه برای از بین بردن چربی های زیر بغل

چربی زیربغل یکی از بدترین قسمت های مختل کننده تناسب اندام به خصوص در زنان است . در این بخش از علت تا انواع روش های رفع آن را خواهیم گفت.

فهرست مطالب

5 طریق برای از بین بردن چربی های زیر بغل

5 طریق برای از بین بردن چربی های زیر بغل

چربی زیربغل به دلایل متفاوت خلق می گردد لکن با رژیم های متناسب و ورزش باید آنان را کم شدن دهید . روش گزینش لباس خیلی ضرورت دارد احتمالاً به این دشوار موقع پوشیدن لباس پی برده اید و معطوف چربیهای افزوده زیر بغل شده اید اگر چه خرج نظر از سن و وزن این دشوار در خانم ها متداول تر هست.
برای درمان این دشوار چه فعالیت می توانیم تمام دهیم زیادی از خانمها به عمل های زیبایی روی می آورند اما احتمالاً احتمال برگشت داشته باشد با رعایت 5 مساله زیر چربی های خویش را کم شدن دهید
 
نخست به معرفی علل این ناسازگاری می پردازیم هرچند این چربی ها دلیل مشخصی ندارد لکن علت متداول بافت های افزوده سینه که به ان سندروم چندگانه سینوس اطلاق می گردد دلیل به وجود آمدن ان هست .ماهیچه های دست با تکثیر سن و ورزش نکردن ضعیف می گردد به عبارت سایر چربی ها تجمع پیدا می کنند ضمناً در نکات نادری دیده شده که غده های چربی زیر بغل به وجود آمده اماجای نگرانی نیست این غده هاخوش خیم می باشند و دشوار جدی خلق نمی کنند می تواند در شکم ،ران ، سینه ،باسن  و کمر قرار گیرد.
مذاکره سایر نسبت به پیدایش این مجموعه از چربی ها تغذیه هست ، توجه داشته بمانید که چه می خورید سعی نمایید از کربوهیدراتها میوه ها و بنشن در غذای تان بگنجانید که خوب ترین آنان حاوی برنج ،جو پرتقال ، لیمو ،هویج ،خیار ،اسفناج ،بروکلی ،کرفس ،کنگر ، توت ، آواکادو ،موز ،تخم مرغ ،بوقلمون و روغن زیتون هست.
 

نوشیدنی طبیعی برای از بین بردن چربی های زیربغل

کنگر برای چربی زیربغل

چاره استفاده از کنگر برای آب کردن کنگر چربی زیربغل 

مواداولیه
2عدد کنگر
1لیترآب
3تکه اناناس
اب یک لیمو
5عددبادام

چاره حاضر سازی نوشیدنی بر طرف کننده چربی زیربغل

ابتداکنگرهارادراب بجوشانید، آناناس ، آب لیمو و بادام راباهم ترکیب نمایید وسپس آب کنکرهارابه آن بیافزایید. این نوشیدنی را 2باردرهفته پیش ازوعده های غذایی بنوشید تا با نتیجه آن شگفت زده شوید.

تمام ورزش های روزمره برای تقویت دست ها و بر طرف چربی زیربغل

سعی نمایید در روز 30 دقیقه ورزش نمایید، روی شکم دراز بکشید و نیم تنه بالای خویش را با هم یاری دست بلند نمایید این فعالیت را 20 بار تکرار نمایید
حالا روی کمر بخوابید و بیست بار دمبل رابلند نمایید این فعالیت را سی دقیقه تمام دهید.
ورزش کردن با تخته
این ورزش فعالیت آسانی نیست بنیه و مهارت بسیاری میخواهد در صورتی که عادت نمایید در روز 15 دقیقه ورزش نمایید نتایج نیکی می بینید، برای این فعالیت نخست روی شکم بخوابید و بدن خودرا بالا بگیرید فقط از یک دست بهره ببرید و بعد از تعدادی بار تکرار با دست سایر این حرکت را تمام دهید.
پوشیدن لباس زیر مطلوب
در صورتی که وزن مطلوب و سلامت کلی دارید و فقط دشوار تان تنها چربی های زیر بغل هست ناراحت نباشید از سوتین مطلوب بهره ببرید مثل سوتین های تنگ برای سلامتی مضر می باشند

 

از بین بردن چربی زیربغل با ورزش و نوشیدنی گیاهی در خانه

3.225

این مقاله سودمند بود ؟169

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *