دشمن سلامتی پوست

دشمن سلامتی پوست

دشمن سلامتی پوست ۷دشمن سلامتی پوست را بشناسید خورشید خورشید، ستاره‌ای که سیاره ما به دور آن می‌چرخد و به تداوم حیات ما یاری می‌کند،

مشاهده مطلب
نکات مهم دکوراسیون آشپزخانه

نکات مهم دکوراسیون آشپزخانه

فهرست مطالب

موارد برجسته دکوراسیون آشپزخانه

موارد برجسته دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه یکی از بخش های برجسته هر خانه ای هست که خانم ها وقت بسیاری را در آن میگذرانند پس آشپزخانه می بایست طوری تولید و دکوراسیون شده باشد که خانم ها در وقت آشپزی دچار حالت خستگی و یکنواخت بودن نشوند. در تولید دکوراسیون آشپزخانه تولید اپن، گزینش طرح و رنگ کابینت ها، نورپردازی و …. ضرورت دارد که می بایست به ان ها زیاد ضرورت داد.

آشپزخانه مدرن

دکوراسیون آشپزخانه به سبک تازه

رنگ آشپزخانه

برای رنگ کردن دیوارهای آشپزخانه می بایست پیگیری رنگی بروید که با رنگ کابینت ها هماهنگی داشته باشد، در کنار این میتوانید از رنگ کاشی های آشپزخانه برای رنگ کردن دیوارها الهام بگیرید. به طور کلی رنگ دیوارهای آشپزخانه خوب تر هست روشن باشد تا فضای دلباز برای آشپزی فراهم گردد.

رنگ کابینت جدید

موارد تولید آشپزخانه حرفه ای

گزینش سینک ظرفشویی

برای گزینش سینک ظرفشویی علاوه بر دقت به طرح و جنس آن می بایست این را نیز در نظر بگیرید که در صورتی که ظرف ها را با دست میشویید از سینک های دو لگنه بهره ببرید ولی در صورتی که شستشوی ظرف ها را با ماشین ظرفشویی تمام میدهید سینک های یک لگنه مطلوب تان می باشند.

کابینت آشپزخانه

نظر دکوراتورها برای گزینش کابینت آشپزخانه این هست که در صورتی که آشپزخانه تان کوچک هست از کابینت هایی با درهای آینه ای یا کابینت هایی با درهای شیشه ای بهره ببرید با این کنش میتوانید آشپزخانه تان را بزرگتر جلوه دهید.

مدل کابینت

طرح کابینت آشپزخانه تازه و حرفه ای

نورپردازی آشپزخانه

به اعتقاد دکوراتورها آشپزخانه می بایست زیاد روشن باشد و از نور کافی دارا باشد پس نورپردازی در آشپزخانه زیاد ضرورت پیدا میکند و شما میتواند از نور پوشیده برا کابینت ها و … بهره ببرید.

تولید دکوراسیون آشپزخانه از لحاظ دکوراتورها + تصویر

4.528

این مقاله سودمند بود ؟253

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *