9 راه برای تناسب اندام و سلامتی حتی وقتی مشغله دارید

9 راه برای تناسب اندام و سلامتی حتی وقتی مشغله دارید

گاهی افراد شاغل بدون توجه به تناسب اندام فعالیت های روزانه و تغذیه ی خود را دنبال می کنند و با بهانه نداشتن وقت خود را در معرض چاقی قرار می دهند در حالیکه با رعایت چند نکته ساده عکس آن اتفاق می افتد.

فهرست مطالب

9 مسیر برای تناسب اندام و سلامتی ولو زمانی مشغله دارید

9 مسیر برای تناسب اندام و سلامتی ولو زمانی مشغله دارید

گزارشی که در این قسمت از تناسب اندام برایتان تهیه نموده ایم با مطالب قبلی کمی تمایز دارد ، در گروه مطالب قبلی به توصیه های غذایی یا شناساندن حرکات ورزشی برای کم شدن وزن و.. پرداخیتم لیکن اینبار هدف داریم به اصولی بپردازیم که هر شخص شاغلی با رعایت انها می تواند وزن ایده آل خویش را حفظ کند.

امروزه دنیا شلوغ و شلوغ تر به نظر می رسد. زیادتر هنگام ها شما از تردمیل عمل به تردمیل اصلی می روید و چطور سلامتی خویش را بدون دویدن نگه می دارید؟

1- سالم خوردن: غذاهای سالم جدیدی وجود دارد که مکمل یکدیگرند، از کلم تا آبمیوه. نخست روی تهیه کردن میوه ، سبزیجات و پروتئین معطوف شوید،عالی ترین مسیر برای استفاده گذاشتن آن در وعده های غذایی می باشد.

2- توسط آوردن مواد مغذی: ولو در صورتی که شما از غذاهای سالم بهره ببرید گاهی اوقات مواد مغذی قابل توجه را بدون آگاهی از دست می دهید چیزهایی نظیر روی، آهن و ویتامین که برای پهنا انرژی شما قابل توجه می باشد. مطمئن شوید که شما به میزان کافی انرژی گرفتید یا نه.

ورزش کردن

مواردی برای دست یابی به تناسب اندام

3- منظم ورزش کردن: به شما حس نیکی از ورزش کردن منظم دست می دهد لیکن شگفت انگیز می باشد که چگونه می تواند ساده باشد، در صورتی که شما در روز 15 تا 20 دقیقه ورزش نمایید، باید پهنا انرژی خویش را بالا ببرید و خطر ابتلا به بیماری را کم شدن دهید.

ورزش هایی می باشد که شما باید پشت میزتان یا وقتی که در خانه هستید فرجام بدهید این عمل بدون رفتن به باشگاه و خستگی و عرق کردن حس نیکی به شما می دهد.

4- نیکو خوابیدن: نیکو خوابیدن برای سلامتی زیاد قابل توجه می باشد. مبنای نتایج به دست آمده 50 تا 70 میلیون آمریکایی از اختلال خواب رنج می برند. مرغوبیت خواب در شب زیاد ضرورت دارد لیکن نه اینکه در طول شب 10 بار از خواب بپرید و مقاله بردارید که فردا قرار می باشد چکار نمایید.

5- برتری های قابل توجه : تهیه لیستی به ترتیب اهمیتی که دارند .برای فرجام دادن کارها و نگاه به همه لیست و فرجام دادن گزینه ای که ضرورت زیادتری دارد.

نوشیدنی های انرژی زا

طریق های تناسب اندام و سلامتی

6- محدود کردن انرژی های مکمل: انرژی گرفتن از نوشیدنی ها زیاد ساده می باشد این رفتار چالش جدی برای سلامتی می باشد و نوشیدن انرژی زا ها و کافئین های اضافی شما را برای غلبه بر دنیا حاضر می کند عادت های سالم انرژی شما را ذخیره می کند و شما نباید تکیه بر نوشیدن بیشتر انرژی زا ها بکنید، چون که در این شکل نمی توانید خواب نیکی را تجربه نمایید.

7- کارهای ضد استرس: برای برخی اشخاص یوگا و برخی سایر کتاب خواندن یاری می کند که استرس شان کم شدن پیدا کند با هنگام دادن برای استراحت در اصل استرس خویش را پایین می آورید و این موجب میشود بدن شما سالم تر و مغزتان کمتر آسیب ببیند.

8- حمایت نتورک ای:دوستان و اقوام تنها برای بازی و خنده نیستند، آنان واقعاً از نظر ذهنی، جسمی و احساسی قابل توجه می باشند. بشر با حمایت های استوار نتورک ای برای غلبه بر مشکل ها در زندگی خوب تر می باشند.

9- یک گام به عقب برداشتن: زندگی اصلی می باشد یا مرگ؟ زمانی سلامتی و تناسب اندام میخواهید کوشش نمایید. شما نمی توانید که در کل مورد سلامت را رعایت نمایید، به عنوان مثالً در غذا. هر وقت شما گزینه سلامت را گزینش نمایید در اصل خویش را در معرض آن قرار دارید و شما مسیر درست را گزینش کردید.

9 پیشنهاد برای تناسب اندام اشخاص شاغل

210

این مقاله سودمند بود ؟46

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *