پوست این میوه باعث کاهش چاقی می شود

پوست این میوه باعث کاهش چاقی می شود

دانشمندان ماده ای طبیعی در پوست یک میوه مشاهده کرده اند که می تواند تا حد قابل توجهی بدن را در برابر چاقی و برخی از پیامدهای مضر حفاظت کند.

فهرست مطالب

پوست این میوه موجب کم شدن چاقی می گردد

پوست این میوه موجب کم شدن چاقی می گردد

عبارت ای خیلی مشهور :خوردن یک عدد سیب در روز شما را از پزشک دور نگه میدارد.

خوردن یک عدد سیب در روز می تواند چربی را از بین ببرد و به سلامتی شما هم یاری کند. دانشمندان دانشگاه آیووا یک ترکیب طبیعی در پوست سیب پیدا نموده اند که موجب سوختن کالری می گردد و می تواند به طور چشمگیری مقدار چاقی را کم شدن دهد،ایرادی که در سرزمین استرالیا و سرزمین های غربی خیلی افزون می باشد. اسید اورسولیک، ماده مومی صورتی که در سیب یافت میشود، به عضله سازی هم یاری میکند و کلسترول و قند خون را کنترل میکند.محققان User Interface دریافتند که این ترکیب ضمناً موجب ازدیاد توده عضلانی و چربی قهوه ای در بین موش ها شد، در ضمن وقتی که با غذا های پرچرب بالا تغذیه میشدند.

توده عضلانی و چربی قهوه ای برای سوختن کالری سودمند می باشند ؛ در این پژوهش، محققان چندین هفته به موش ها غذا های با چربی بالا میدادند و به نیمی از آنان پوست سیب هم میدادند.آنان دریافتند که موش های که اسید اورسولیک جانور در پوست سیب را خورده بودند، وزن کمتری به دست آوردند و ضمناً میزان قند خون و کلسترول آنان که مرتبط با بیماری کبد چرب یا چاقی می باشد، ثابت ماند و ازدیاد نیافت.اسید اورسولیک ضمناً موجب ازدیاد عضله اسکلتی میشود، چاقی، پیش دیابت و بیماری کبد چرب را هم کم شدن می دهد و به احتمال افزون ازدیاد عضله برای تشریح اینکه این اسید چطور چاقی را کم شدن میدهد کافی می باشد.

کودکانی که چربی قهوه ای زیادتری دارند، کالری زیادتری می سوزانند و به گرم ماندن بدن آنان هم یاری میکند ضمناً آنگونه که قسمت ورزش و تناسب اندام نمناک منزله نموده در بزرگسالان کل شی به جز میزان کمی از چربی قهوه ای سلول ها، به چربی سفید جایگزین میشود که انرژی زیادتری را برای آنان ذخیره میکند از این رو کارشناسان مدت های بسیاری می باشد که به جست و جوی پیدا کردن کانال هایی برای ازدیاد میزان چربی قهوه ای به نیت پیشگیری از چاقی می باشند.

ما نمیدانیم که اسید اورسولیک چطور موجب ازدیاد چربی قهوه ای میشود، با اهمیت تر از کل اینکه ما نمیدانیم چطور برای ملت سودمند می باشد و چه مزایایی دارد. قدم بعدی ما این می باشد که معین کنیم، آیا میتواند بهدرمان بیماری ها هم هم یاری کند یا خیر. تحقیقات بعدی نشان داده می باشد که مصرف سیب به کم شدن خطر سکته مغزی، سرطان روده، سینه و در ضمن حملات قلبی هم یاری میکند. خوردن یک عدد سیب با پوست، منبع نیکی از فیبر می باشد و حدود 53 کالری دارد. افزودن یک رژیم غذایی متعادل سان سیب، امکان دارد در ضمن در عرصه مزایایی که برای سلامتی روی بدن دارد، با ماهی هم رقابت کند.

میوه چربی سوز

خواص پوست سیب برای کم شدن چاقی 

آیا خوردن پوست سیب برای شما سودمند می باشد؟

برخی از ملت پوست سیب را دوست ندارند و برخی غیر از این، به خاطر احتباس آفت کش ها و یا موم ها آنان را می کنند ولی در صورتی که پوست سیب را نخورید، بعضی از مواد مغذی با اهمیت را هم از دست خواهید داد. در صورتی که آنرا درون سطل زباله بریزید، یک سوم تمام فیبر از بین رفته می باشد، شما ضمناً همه فولات سیب و زیادتر ویتامین E و ویتامین A را هم ازبین می برید.

چندین مورد در مورد مزایا استفاده از پوست سیب:

-فیبر در پوست سیب به مقدار فراوانی یافت می گردد

هر دو نوع فیبر – محلول و نامحلول – از خوردن پوست سیب دریافت میشود، ولی حدود 77 درصد از تمام میزان غیر قابل حل می باشد. فیبر نامحلول به خاطر محتوای آب افزون از بروز مشکل های گوارشی خصوصاً ابتلا به یبوست پیشگیری م ی کند.زمانی که در دستگاه گوارش شما مخلوط می گردد، فیبر محلول به ژلاتین جایگزین می گردد و موجب می گردد شما حالت سیر و پر بودن داشته شوید و جذب مواد مغذی را کم شدن می دهد، و از بروز قند خون پیشگیری می کند و ضمناً به کم شدن میزان کلسترول هم یاری می کند.پوست یک عدد سیب متوسط، پر 1.3 گرم فیبر می باشد.

مواد مغذی و فلاونوئیدهای آنتی اکسیدان جانور در پوست سیب:

پوست سیب پر حدود 72 درصد ویتامین E آنتی اکسیدان می باشد و ضمناً پر ویتامین K می باشد که به استخوان سازی هم یاری می کند.پوست سیب ضمناً پر با تقریب نیمی از تمام آهن و فولات سیب می باشد.سیب ها آنتی اکسیدان هایی را به نام فلاونوئیدها ساخت می کنند که مولکول های بی ثبات را به نام رادیکال های آزاد خنثی می کنند تا از آسیب به سلول های سالم پیشگیری کنند.فلاونوئیدها ضمناً می توانند از بیماری قلبی عروقی پیشگیری کنند و رشد سلول های سرطانی را مهار کنند. پوست سیب پر حدود 27.5 درصد از فلاونوئیدها در مجموع سیب می باشد.

پوست سیب و لاغری

مزایا استفاده از پوست سیب 

نگرانی در مورد آفت کشها:

ساخت کنندگان سیب از اقسام آفت کش ها استفاده می کنند، که باعث نگرانی در مصرف آفت کش ها می گردد که در پوست برقرار می سان.بیشتر ادارات تغذیه، محصول های را گذشته از حمل و نقل وارسی می کنند تا اعتماد ثمر گردد که برقرار مانده های آفت کش در سطوح ایمن و یا پایین تر از آن می باشند.شستن میوه اکثراً، ولی نه لزوما کل، از هر گونه آفت کش ها برقرار مانده را حذف می کند.

موم جانور بر روی پوست سیب:

سیب ها یک پوشش موم طبیعی ساخت می کنند که ظاهر پودری روی پوست را نشان می دهد.یکی از مواردی که می بایست حول واکس ها بدانید این می باشد که آنان در دستگاه گوارش بشر غیر قابل هضم می باشند. بدن بشر توانایی تجزیه و جذب اجزای متفاوت این ترکیبات را ندارد. واکس ها بدون اینکه در ساختارشان تغییری ابداع گردد به راحتی از دستگاه گوارش ما عبور می کنند. واکس ها و موم های بسیاری وجود دارد که به ابزار اقسام گیاهان و جانوران ساخت می گردد.

این موم پر یک ماده مفید اسکارسوریک می باشد که رشد ماهیچه و کم شدن وزن را در موش آزمایشگاهی تحریک می کند.پس از حذف، میزان کمی از موم اضافی گاهی اوقات برای بلند مدت وقت ذخیره سازی استفاده می گردد.موم در صورتی که به شکل خوراکی مصرف گردد، امن می باشد، ولی بقایای آفت کش ها امکان دارد زیر آن به دام افتاده باشد، در نتیجه سیب را سراسر بشویید تا آلاینده های پوست را از بین ببرید.

تمیز کردن پوست سیب به تصدیق:

سیب را با صابون و مایع ظرفشویی نشویید، چون که امکان دارد که جذب پوست شوند. شما ضمناً نباید سیب ها را در یک سینک یا کاسه آب بشوید، چون که آلاینده ها می توانند از مسیر آب پخش شوند.زیادتر موم و برقرار مانده را با شستن سیب در آب سرد و خشک کردن آن با یک حوله کاغذی تمیز می نمایید و از بین می برید.در شکل احتیاج، آن را به آرامی با یک پارچه نرم یا برس سبزیجات پاکسازی نمایید تا موم را سراسر پاک نمایید و با فکر ساده از مزایای پوست سیب مصرف مند شوید.

خوردن سیب

پوست سیب برای کم شدن چاقی و چربی سوزی 

 

پوست این میوه باعث چربی سوزی و کم شدن چاقی می گردد

4.269

این مقاله سودمند بود ؟5811

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *