انواع استیل

انواع استیل

مدل های مختلف استیل مدل های مختلف استیل فولاد های ضد زنگ  ( استنلس استیل ) در مقایسه با درصد و عناصر به دسته های

مشاهده مطلب
نکات کلیدی رنگ آمیزی خانه های کوچک

نکات کلیدی رنگ آمیزی خانه های کوچک

فهرست مطالب

موارد کلیدی رنگ آمیزی خانه های کوچک

موارد کلیدی رنگ آمیزی خانه های کوچک

رنگ آمیزی دیوارهای خانه محتاج رعایت موارد و ترفندهای مهمی می باشد چون شما می بایست بدانید چه رنگی گزینش نمایید و چطور از آن بهره ببرید. رنگ آمیزی خانه های کوچک کمی حساس تر می باشد و می بایست اکثر توجه نمایید چون با رنگ آمیزی درست میتوانید خانه را بزرگتر نشان دهید.

رنگ کردن خانه

موارد رنگ آمیزی دیوارهای خانه

– نخستین مساله برای رنگ آمیزی خانه های کوچک این می باشد که از رنگ های روشن بهره ببرید ولی نه به این شکل که تمام دیوارها یکرنگ و سفید باشند بلکه در کنار آن می بایست از رنگ های متضاد و شادتر شبیه زرد، آبی کمرنگ یا سبز هم بهره ببرید.

– یکی از مواردی که کمتر کسی از آن مطلع می باشد این می باشد که از استفاده کردن رنگ های تیره در خانه های کوچک نترسید، در صورتی که یکی از دیوارها را به رنگ تیره درآورید موجب میشود این دیوار حسابی دریافت دقت کند و دورتر به نظر برسد پس در این شکل خانه شما بزرگتر دیده خواهد شد.

انتخاب رنگ دیوار

گزینش رنگ دیوار بخش های متفاوت خانه

– نیکوتر می باشد برای سقف رنگی در نظر بگیرید که کمی تیره تر از رنگ دیوارها باشد چون این شغل موجب میشود فضا عالی تر به نظر بیاید. چنانچه در بخش پایین تر دیوار از طریق طریق های متالیک بهره ببرید حاصل کارتان فوق العاده میشود و شما مالک خانه ای حرفه ای خواهید شد.

– برای آشپزخانه از رنگ های تند و اشتها آور بهره ببرید و فضایی شاد برای آشپزی فراهم نمایید، رنگ هایی که به رنگ ادویه ها نزدیک می باشند برای آشپزخانه مطلوب اند.

رنگ آمیزی دیوار

رنگ آمیزی دیوار خانه های کوچک

– برای دیوارهای خانه هر رنگی که گزینش میکنید نیکوتر می باشد یک شی، مجسمه، تابلو یا دکوری مشکی رنگ نیز برای روی دیوار بهره ببرید، این مساله در زیباتر شدن دکوراسیون خانه خیلی مهم می باشد.

 

قواعد و ترفندهای رنگ آمیزی خانه های کوچک + نگاره

4.469

این مقاله سودمند بود ؟618

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *