جلوه های زیبا در منزل با نورپردازی

جلوه های زیبا در منزل با نورپردازی

فهرست مطالب

جلوه های زیبا در منزل با نورپردازی

جلوه های زیبا در منزل با نورپردازی

در ارسال پستی قبلی در زمینه اینکه چگونه میتوانیم منزل خویش را زیباتر و جالب تر کنیم مکالمه کردیم و تا نورپردازی جلو رفتیم حالا نوبت به روش نورپردازی و اشکال نورپردازی های درونی و بیرونی منزل میرسیم.

فضایی که دراختیار داریم به تعدادی مجموعه اداری، تجاری، مسکونی، ویلایی و پارکی یا فضای سبز تقسیم میشه. فضای سبز به چه طوری تولید شده باشه و اینکه آبنما و جوی آب و تخته سنگ و کوه و … درکنارش باشه یا نباشه میتونه توی تولید نورپردازی اختلاف اضافه خلق کنه و وجود یا عدم وجود برخی از این نکات، میتونه اثر خیلی در جلوه های بصیری نورپردازی خلق کنه. در این ارسال پستی به نورپردازی منزل میپردازیم.

نورپردازی منزل، در بر دارنده نورپردازی درب و دیوارهای خارج از منزل، درب و دیوارهای درون منزل، دیوارهای طبقات از کف زمین تا لبه پشت بام، نورپردازی لابی، نورپردازی پارکینگ، نورپردازی راهروها و نورپردازی درون منزل که اون نیز در بر دارنده دیوارها، سقف، کف و سرویس بهداشتی و حمام و ایضاً تراس و بالکن هست.

پس تک تک نکات را باهم وارسی میکنیم.

نورپردازی درب و دیوارهای خارج از منزل:

شی ای که هر رهگذری که درحال عبور از کنار منزل هست به شکل ناخودآگاه معطوف آنان میشود درب و دیوارها هست.به طور ناخودآگاه، هرکسی که درحال عبور باشد ضمناً از تنها به جلو نگاه میکند یا سرشو پایین انداخته و داره زمینو نگاه میکنه، از کناره های چشم، چه بخواد و چه نخواد، نور و رنگی که به دیوارها و درب زده شده رو میبینه.

احتمالاً دقت نکنه بهش اما ضمیر ناخودآگاه داره بهش دقت میکنه و احساس خوشآیند ویا ناخوشآیند را به رهگذر انتقال میده برای همینه که برخی جاها که رد میشیم میگیم چقدر در مقایسه با اینجا احساس نیکی یا بدی داریم درحالی که قبلش اونجا اتفاق خاصی برامون نیافتاده باشد.

پس، نورپردازی بخش بیرونی میتونه زیاد با اهمیت باشه هرچند بنظز پیش پا افتاده بیاد. توی یک کوچه که توش پراز ساختمان های جورواجوره، مطمئناً اون منزلی زیادتر دقت شمارو به خودش دریافت میکنه که دیوارهای تمیز و خوش رنگی داره اما درشب که رنگ ها قابل نظاره نیستن توی تاریکی، این نورپردازیه که میتونه جلوه خیلی زیبایی ساخت کنه.

نورپردازی نمای ساختمان

پس نورپردازی در زیبایی ساختمان زیاد زیاد مهمتر از اون چیزیه که به نظر میرسه.

نورپردازی درونی منزل:

درون منزل نیز که خصوصی تره و تنها خودمون اونهارو میبینیم نه رهگذرهایی که از کوچه و خیابون عبور میکنن پس میتونیم اونو به سلیقه شخصی خودمون نورپردازی کنیم.یکی از قسمتهایی که توی نورپردازی زیاد جلوه زیبایی به منزل ما میده، استفاده از چراغ های دیواری خیلی زیبا و جالب هست.

چراغ های دیواری

چراغ های دیواری اشکال اضافه داره که به شکل چوبی تولید و ساخت شده و صنایع چوب تاقوک نیز یکی از شرکتهای فعال و خلاق در این عرصه هاست. یکی از اقدامات مناسب این کمپانی اینه که مطابق با سلیقه خریدار حاصل میکنن. به عنوان مثال شما یکی از پیشنهاد های چراغ دیواری را میپسندی و از تاقوک میخواهید که به ابعاد مدنظر شما اونو درستش کنن و اونها با خوب تری متریال و مرغوبیت در اختیارتون میذارن.

چراغ های دیواری چوبی

مصرف برق این چراغ دیواری چوبی خیلی پایین هست و هرگز نگرانی از بایت مصرف انرژی وجود نداره. چراغ های دیواری چوبی گوناگونی اضافه دارد که میتونید وارد وب سایت کمپانی بشین و مثال های ساخته شده را ملاحظه بفرمایید.

نورپردازی در منزل و خلق جلوه های زیبای دیداری

4.26

این مقاله سودمند بود ؟51

مسلماً بخوانید : انواع استیل
منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *