درب چوبی

درب چوبی

فهرست مطالب

درب چوبی

درب چوبی

درب چوبی در بر دارنده درب همه چوب ، درب اتاق روکش چوب و … است. در موقع خرید کردن درب می بایست به طرح، هزینه و جنس آن توجه کنیم. از آنجایی که معرفی نوع ها درب چوبی برای تمام جوامع حائز ضرورت می باشد، در وب سایت درب درسا به وارسی هر یک از نوع ها درب چوبی پرداختیم. در باقی مطلب تصویر های درب چوبی را در سبک های گوناگون نظاره کنید.

کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه  یکی از اصلی ترین و جالب ترین و پر پر کاربرد ترین اجزا در دکوراسیون داخلی هر خانه است که به شدت زیبایی خانه را تحت اثر قرار می دهد می باشد. کابینت آشپزخانه با جنس های گوناگون در داد و ستد قابل دسترسی می باشد، لکن اینجا به شناسایی نوع ها کابینت های چوبی سازمان درب درسا با متریال های مختلف خواهیم پرداخت.
جنس انوع کابینت آشپزخانه از 5 متریال گوناگون به شرح زیر تهیه می شود
  • بدنه از جنس ام دی اف ملامینه
  • بدنه از جنس هایگلاس
  • بدنه از جنس لترون
  • بدنه از جنس PVC
  • بدنه با روکش چوب و رنگ پوششی

هزینه کابینت ام دی اف

عموماً هزینه کابینت ها بر طبق نوع مرغوبیت آنان به دو سری اکونومی و لاکچری تقسیم بندی می شوند. بدیهی می باشد که اکونومی از لحاظ هزینه مطلوب تر از لاکچری است. واجب به ذکر می باشد که کابینت های سوپر لاکچری بالاترین قیمت را برای خریداران در بر خواهد داشت.

کابینت لترون پایین ترین هزینه را دارد و کابینت با درب همه چوب بالاترین قیمت را خواهد داشت. پس از لترون به ترتیب کابینت ام دی اف های گلس، پلی گلس، پلی مات، ممبران و روکش به ترتیب از گران به ارزان هزینه طبقه می شوند.کابینت آشپزخانه هزینه دقیق و مشخصی را بطور پیش تصور ندارد. چون که هزینه به کارکنان گوناگونی بستگی دارد که به دست کارفرمایان محترم تعیین می شود

برنامه کابینت و هزینه گذاری :استعلام هزینه به شکل متر مربع و طی ارتباط با سازمان درب درسا قابلیت پذیر می باشد ، لکن محاسبه هزینه آخرین کابینت مطابق با برنامه مطلوب برای فضای آشپزخانه تعیین می شود. در حقیقت تجهیزاتی از قبیل فر، هود،یخچال و … همگی در برنامه تاثیرگذار می باشند. پس از تعیین برنامه و جزئیات آن، هزینه آخرین کابینت معین می شود.

خرید کردن کابینت آشپزخانه

پیش از مبادرت به خرید کردن کابینت های آشپزخانه ، خوب تر می باشد اطلاعاتی مانند نوع ها طرح ها، متریال ها ، رنگ ها و… کسب نمایید. اگر چه طراح های ما مشاور و راهنما شما در این کانال خواهند بود. با این اکنون سازمان درب درسا به قصد اطلاع هر چه زیادتر شما، اطلاعاتی سودمند را در اختیارتان قرار می دهد.
کابینت آشپزخانه

کمد دیواری

اکثرمواقع بدنه کمد دیواری در سمت کم شدن قیمت ها از ام دی اف ساخته می گردد، که امکان استفاده نوع ها روکش در آن شاید. درب های کمد دیواری می توانند از جنس روکش چوب، همه چوب یا MDF باشند که در صورتی که کمد دیواری از نوع پوششی باشد از ام دی اف استفاده می گردد واجب به ذکر می باشد می توان از چوب طبیعی هم برای کمد پوششی استفاده کرد که این کارمقرون به صرفه نیست و موجب قیمت بسیاری می گردد.
کمد دیواری

پیاده سازی و اجرای دکوراسیون منزل خانه خویش را به کجا بسپاریم؟

4.510

این مقاله سودمند بود ؟91

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *