اشپزی با کینوا

اشپزی با کینوا

اشپزی با کینوا کینوا بهترین جایگزین برای گندم معرفی شده است. این ماده غذایی گلوتن ندارد و مقادیر زیادی فیبر و پروتئین را شامل میشود.

مشاهده مطلب
عجیب ترین دستگاه لاغری در دنیا برای کاهش وزن 30 کیلویی

عجیب ترین دستگاه لاغری در دنیا برای کاهش وزن 30 کیلویی

دستگاه جدید لاغری به افراد چاق این امکان را می دهد که معده خود را شخصا شستشو داده و غذاهای سنگین خورده شده را دور بریزند.

فهرست مطالب

عجیب ترین دستگاه لاغری در جهان برای کم شدن وزن 30 کیلویی

عجیب ترین دستگاه لاغری در جهان برای کم شدن وزن 30 کیلویی

این روز ها دستگاهی تازه ساخت شده هست که ظرف تعدادی ماه کم شدن وزن را در نزد بشر قرار می دهد بدون آن که احتیاج به پیروی از یک رژیم غذایی اعلا باشد . نظام اسپایر اسیست ادعا می کند که می تواند به صد ها شخص چاق هم یاری کند و وزنی حدود 30 کیلوگرم را کم شدن دهد . با این اکنون منتقدینی هم برای این ادعا وجود دارند.

اطلاق می گردد در این نظام کم شدن وزن طی یک عمل 15 دقیقه ای لوله ای را درون معده بیمار فعالیت می گذارند که از مسیر یک شکاف به شکم متصل می گردد . پس از خوردن وعده غذایی شخص می تواند پمپی را به انتهای لوله وصل کند . این پمپ معده را از آب پرکرده و غذا های هضم نشده درون معده را شسته و به کیسه ای خارج از معده می ریزد.

این راهکار تکرار می گردد و در شکل عدم استفاده ، لوله داخل معده برقرار می ماند و با در پوشی اعلا بسته خواهد شد . بیمارانی که تصمیم دارند تا از این دستگاه استفاده کنند با پمپاژ کردن هر وعده غذایی می توانند از هضم یک سوم غذای مصرفی خودداری کنند.

دستگاه لاغری

سازنده اسپایر اسیست گویش می کند که به مقصود پیشگیری از انسداد لوله می بایست غذا را بطور کل جوید . نصب و استفاده این دستگاه خطرناک نیست و نتایج کم شدن وزن آن حدودا با عمل جراحی مقابل هست.

بر مبنای یک نظریه اصل این نظام درست برعکس تغذیه از مسیر لوله پگ معده هست بدان شکل که شخص بیمار که توانایی بلع از مسیر دهان را ندارد به دست این لوله پگ تغذیه می کند ولی در اصل این دستگاه کم شدن وزن موردی غیر از استفراغ بر مبنای تقاضا نمی باشد و سیگنال اشتباهی را درمعده وارد می کند.

با این اکنون فردی که از این دستگاه استفاده می کرد گویش کرد که اسپایر اسیست زندگی او را متحول نموده هست چون او 142 کیلوگرم وزن داشته هست و با رژیم های غذایی برخلاف تصورش تکثیر وزن پیدا نموده بود ولی با این نظام پیروز شده بود 25 کیلوگرم وزن خویش را بدون دردسر از دست دهد.

سازنده این دستگاه مدعی شده هست که این فراورده می تواند شخص را ازچاقی نجات دهد و بقیه نیازی به عمل جراحی بای پس معده نخواهد داشت.

راهکار کم شدن وزن با عجیب ترین دستگاه لاغری جهان

3.136

این مقاله سودمند بود ؟2214

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *