100 شینیون از سلبریتی‌ها که ارزش دیدن دارد!

100 شینیون از سلبریتی‌ها که ارزش دیدن دارد!

فهرست مطالب

100 شینیون از سلبریتی‌ها که بها دیدن دارد!

اخیراً سبک زندگی سلبریتی‌ها در بین اشخاص خیلی حائز ضرورت هست و با ادامه کردن زندگی‌شان سعی می‌کنند که همانند آنان باشند. سلبریتی‌ها در مراسم‌های متفاوت به مناسب ترین شمایل با طرح موهای جالب و استایلی شیک ظاهر می‌شوند از این رو موجب می‌گردد که طرفدارانشان طرح موهایی همانند آنان داشته باشند. طرح موهای سلبریتی‌ها با لباس‌هایشان یکنواخت هست. در اینجا 100 طرح از اشخاص معروف برای شما جمع آوری شده هست که با الهام گرفتن از آنان می‌توانید زیبا شوید و خوشی ببرید.

لوئیزا رانیری

لوئیزا رانیری با ظاهری پر زرق و برق که موهای جلوی سرش را به سوی بالا کشیده بود در جشنواره‌ی فیلم ونیز ظاهر شد. طرح موی دوست داشتنی‌اش با گوشواره‌های کریستالی یکنواخت بود. آرایش خیره کننده، ظاهر زرق و برق‌دار او را تکمیل کرد.

 مدل موی لوئیزا رانیری

لکن استون

اِما استون به برای زیبا شدن، یکی از طرح‌های مرسوم و مد روز شینیون را استفاده کرد و آن را با یک لباس شیک به رنگ مشکی یکنواخت کرد. آرایش ملایم و زیبای اِما استون ظاهری شگفت‌انگیز را برای او به ارمغان آورد.

مدل موی اما استون

میشل داکری

برای داشتن ظاهری درجه یک، نیکوتر هست طرح مویی را با الهام از طرح موی میشل داکری گزینش نمایید. او طرح مویی به سبک کلاسیک و با اختلاف وسط را گزینش کرد. طرح موی زیبای او که از پشت گردن بافته و پیچیده شده هست با گوشواره‌های مرواریدی‌اش تکمیل و یکنواخت شد.

مدل موی میشل داکری

نانسی اودل

نانسی اودل با جمع کردن موهای بلند، ظریف و براق به پشت سرش با موهای بلوند کاراملی خویش، ظاهری فوق العاده پر زرق و برق پیدا کرد. گوشواره‌های بلند و لباس بی‌نظیرش به رنگ مشکی جلوه‌ای جالب به او  بخشیده‌ هست.

مدل موی نانسی اودل

داربی استنچفیلد 

برای یکی از جشن‌های درجه یک، داربی استنچفیلد موهای خویش را بالا کشید و از گوشه آن را جمع کرد. رژ لب نود و چشم‌های تأکید شده با خط چشم مشکی، جذابیت زیادتری به او بخشید.

مدل موی داربی استنچفیلد 

کری پرستون

برای جوایز امی، کری پرستون طرح مویی هیجان انگیز با اختلاف کنار ساخت کرد. کری پرستون موهای براق با رنگ قرمز زیبا را گزینش کرد که ظاهرا خیلی مرسوم به نظر می‌رسد.

مدل موی کری پرستون

آنیکا لارسن

برای جوایز تونی، آنیکا لارسن موهایش را با گزینش اختلاف کج به گوشه‌ای جمع نموده و با موج‌دار کردن بخشی از آن، ظاهری زیبا پیدا نموده هست. این ظاهر شیک او با آرایش دوست داشتنی‌اش هم گام بود.

مدل موی آنیکا لارسن

جولیان مور

برای یک مهمانی ناب، این طرح موی زیبای جولیان مور را امتحان نمایید. برای تماشا فیلم  Map of the Stars، جولیان مور مویی با پیچ و تاب و ظرافت ناب پیچیده شده پشت سرش را امتحان کرد. گوشواره‌های زیبا و گل‌های الماس آن، نمای زیبایی از این چهره‌ی معروف را تکمیل نموده هست.

مدل موی جولیان مور

زویی سالدانا

در اکران فیلم ‘Mr. Turner’ زویی سالدانا طرح موی اسپرت را با یک سبک زیبا فرجام داد. این بازیگر معروف با اختلاف کنار و آرایش چشمِ دودی به چهره‌ای شگفت ‌انگیز دست پیدا نموده هست.

مدل موی زویی سالدانا

مگی کیو

مگی کیو با موهای فوق العاده براق و برگرداندن آن، یک طرح موی افسانه‌ای را با اختلاف وسط گزینش و با آرایش چشم گربه‌ای به یک نگاه جسورانه دست پیدا نموده هست.

مدل موی مگی کیو

سلنا گومز

برای ساخت ظاهری زیبا، یک طرح موی زیبا را با الهام از طرح موی سلنا گومز کپی نمایید. برای مت گالا، این ستاره‌ی معروف گوشواره‌های هندسی را گزینش کرد و با رژ لب پررنگ به رنگ زیبای شاه‌توتی که با لباس رنگ بنفشش هم گام بود جلوه‌ی زیبایی را برای خویش به ارمغان آورد.

مدل موی سلنا گومز

جسیکا آلبا

برای  Met Gala، جسیکا آلبا طرح مویی پر زرق و برق را با اختلاف کنار و بافت گزینش کرد. ظاهر رمانتیک با رژ لب نود و لباس خامه‌ای، زیبایی او را دو چندان کرد.

مدل موی جسیکا آلبا

کارلی کلاوس

کارلی کلاوس برای Met Gala یک طرح موی مجلسی به سبک نامرتب که به شکل شل در پشت سرش جمع شده هست را با لباس زرق و برق‌‌دارش یکنواخت کرد. او با انداختن گردنبندی برگزیده از جنس الماس بر چهره‌ی خویش اصرار زیادتری کرد.

مدل موی کارلی کلاوس

کارینا اسمیرنوف

برای رسیدن به ظاهری زنانه، کارینا اسمیرنوف طرح مویی آسان را با یک اختلاف وسط که در کنار صورتش آویزان هست را گزینش کرد. برای داشتن یک احساس هیجان انگیز، از یک رژ لب پررنگ با رنگ قرمز استفاده کرد.

مدل موی کارینا اسمیرنوف

سارا دیویدسون

با یک گره، همچون سارا دیویدسون، موهای خویش را به طرح موی شگفت‌ انگیز جایگزین نمایید. در جوایز ACM، او بخش کناری موهایش را موج‌دار گزینش کرد تا به زیبایی صورتش بیفزاید.

مدل موی سارا دیویدسون

لسلی مان

برای تماشا فیلم لندن، لسلی مان طرح مویی اسپرت، که به یک طرف کشیده شده بود را گزینش کرد و با رژ لب مرجانی جلوه‌ای هیجان انگیز به او داد.

مدل موی لسلی مان

اسکارلت جوهانسون

در صورتی که به ادامه ظاهری پر زرق و برق هستید، طرح مویی مثل به طرح موی خیره کننده‌ی اسکارلت جوهانسون را گزینش نمایید. او با زدن یک سایه چشمِ آبی رنگ پشت چشمانش و آرایشِ چشم دودی‌اش را با کت و شلوار قرمز رنگش یکنواخت نموده هست. برای ظاهر بی‌مشکل و نقص، اسکارلت گردنبند شیک از جنس الماس را به گردنش آویزان نموده هست.

مدل موی اسکارلت جوهانسون

ابی کورنیش

برای رسیدن به ظاهری شیک و زیبا، طرح مویی را با الهام از طرح موی ابی کورنیش گزینش نمایید. ابی کورنیش با موهای براق و طلایی، طرح موی جمع شده با فرقی وسط که به هم دیگر وصل شده‌اند را گزینش کرد. گوشواره‌های گرد، جذابیت زیادتری به ظاهر او بخشیدند.

مدل موی ابی کورنیش

جیمی کینگ

شما می‌توانید طرح موی جیمی کینگ با موهای براق و فوق‌العاده‌اش که در مراسم اسکار ونیتی فر(Vanity Fair) حضور داشت را گزینش نمایید. لباس قرمز رنگ او جلوه‌ای حیرت‌انگیزی را به او اختصاص داده هست.

مدل موی جیمی کینگ

الیزابت مخزن

این ستاره‌ی معروف، موهای بلوند رو به عقب کشیده‌ایی را ساخت کرد و موجب شد که فوق‌العاده زیبا به نظر برسد. از بین موهایش بعضی را جدا و بیرون کشید تا حالتی خاصی را ساخت کند.

مدل موی الیزابت بانک

هافیت جولان

برای اینکه به طرز شگفت انگیزی ظریف به نظر برسید، از طرح موی هافیت جولان الهام بگیرید و موهای خویش را از وسط جدا نمایید و هر گروه را به کناره‌های شکل خویش ببرید. لباس مزین به پولک‌های طلایی و گوشواره‌های چشم‌نواز، زیبایی را در او دوچندان کرد و با رژلب قرمز رنگش این زیبایی تکمیل شد.

مدل موی هافیت جولان

ارین هیثرتون

برای توسط آوردن یک چهره‌ی زیبا طرح موی ارین هیثرتون را که به شکل موج‌دار از یک طرف جمع و پیچیده هست را گزینش نمایید. رنگ رژ لب پررنگ به وی هم یاری کرد تا چهره‌ای ناب پیدا کند.

مدل موی ارین هیثرتون

آنا کندریک

در صورتی که به ادامه ظاهری ناب هستید طرح موی براق و به یک طرف کشیده شده‌ی آنا کندریک می‌تواند تا مرز بسیاری برای شما الهام‌قسمت باشد. او طرح موی خویش را با یک رژ لب نود و گوشواره‌های خیره کننده به شمایل هندسی یکنواخت کرد.

مدل موی آنا کندریک

میشل داکری

میشل داکری با حضور در جوایز SAG طرح مویی با سبک آسان که به کنار صورتش کشیده شده هست را گزینش کرد. رژلب پررنگ جادویی‌اش به زیبایی ظاهرش اضافه هست.

مدل موی میشل داکری

آنا چلومسکی

برای یک ظاهر فریبنده، طرح مویی مثل به طرح موی آنا چلومسکی را گزینش نمایید. او با گزینش این طرح، به ظاهری زیبا دست پیدا کرد و موهای فوق العاده براق خویش را از وسط سرش باز کرد. رژ لب مرجانی‌اش به او جلوه‌ای حیرت‌انگیز بخشید.

مدل موی آنا چلومسکی

کریستینا اپلگیت

برای داشتن ظاهری شیک و درجه یک، از طرح موی کریستینا اپلگیت الهام بگیرید. او موهای خویش را به یک طرف از صورتش کشید و در انتهای هر بخش موج‌های زیبایی را ساخت کرد که جلوه‌ای جالب به او بخشید.

مدل موی کریستینا اپلگیت

تیا اندوز

در اینجا یکی از طرح موهای زیبا از تیا اندوز را می‌بینید که می‌توانید از آن الهام بگیرید و با گزینش این طرح مو می‌توانید حرفه ای به نظر برسید. اندروز که موهای خویش را به کنار صورتش کشیده هست با زدن رژلب نود ظاهری زیبا و حرفه ای به خویش داده هست.

مدل موی تیا اندوز

نینا دوبرو

کناره‌های رها شده‌ی مو، زیبایی خاصی به نینا دوبرو داده هست. لباس دکلته و آرایش چشم دوست داشتنی‌اش ظاهر جالب او را به نهایت رساند.

مدل موی نینا دوبرو

آلیسون ویلیامز

آلیسون ویلیامز، موی فوق‌العاده براق خویش را با یک گیر زیبا برای اکران فیلم Girl’s season 3 زینت داد. با گوشواره‌های ظریف کوچک و مد روز موجب شد که ایده‌آل به نظر برسد.

مدل موی آلیسون ویلیامز

آنجلینا جولی

برای نشان دادن ظرافت و احساس زنانگی، آنجلینا جولی طرح موی شگفت‌انگیزی را برای جوایز Governors گزینش کرد. آرایش چشم ملایم و رژ لب براقش ظاهر وی را تکمیل کرد.

مدل موی آنجلینا جولی

تیلور شیلینگ

تیلور شیلینگ طرفداران خویش را با طرح موی کشیده شده به کنار شوکه کرد و بخش جلوی موی خویش را صاف و آن را به کنار جمع کرد. رژ لب پررنگ با لباس مشکی تیلور خیلی زیبا و یکنواخت به نظر می‌رسد.

مدل موی تیلور شیلینگ

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت برای داشتن یک چهره‌ی ناب، به ادامه یک طرح مویی قابل توجه رفت و آن را با چتری زیبا یکنواخت کرد. او برای تکمیل ظاهرش، رژ لب قرمز را با لباس مجلسی‌اش یکنواخت کرد که گزینش او خیلی ایده‌آل و سنجیده بود.

مدل موی تیلور سوئیفت

کیلی کلارک

صاف کردن موهای کیلی کلارک به شمایل آسان و جمع کردن و تزئین آن با یک تاج زیبا موجب شده هست که جذابیت ویژه‌ای به چهره‌ی آن بدهد. لباس دکلته و رژلب نود، ظاهری شیک به او بخشیده هست.

مدل موی کیلی کلارک

ریس ویترسپون

در صورتی که به ادامه چهره‌ی خیره‌کننده‌ای هستید، از طرح موی ریس ویترسپون الهام بگیرید و یک شینیونی شیک را به روشی نامرتب گزینش نمایید. او بخشی از موهایش را جدا و با فرهای زیبا تکمیل نموده هست.

مدل موی ریس ویترسپون

چاینا چاو

موهای تیره و آراسته‌ی چاینا چاو نوع دقیق و پیچیده‌ای از شینیون را برای او ساخت نموده هست. با گزینش این طرح مو می‌توانید ظاهری جالب و زیبایی داشته بمانید.

مدل موی چاینا چاو

ونسا پارادی

از طرح موی ونسا پارادی الهام بگیرید و پس از کشیدن موهای‌تان به یک بخش، انتهای از آن را پوش دهید. رژ لب صورتی و کت و شلوار مشکی، جذابیت خاصی به همه ظاهرش بخشیده هست.

مدل موی ونسا پارادی

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز برای اینکه طرح موی‌هایش را به پهنا جدیدی برساند، به پیگیری یک طرح زیبا با اختلاف وسط رفت و هر بخش را با فرهای زیبا آویزان کرد. لباس قرمز و آرایش ملایمش، ظاهر شگفت‌انگیز او را به نهایت رساند.

مدل موی جولیا رابرتز

کیرا نایتلی

برای ساخت یک ظاهر جالب، طرح مویی خیره کننده مثل به کیرا نایتلی را امتحان نمایید. او موهایش را به سبک شلوغ بسته و بخش‌های جلویی مویش را بیرون آورد تا زیباتر دیده گردد. گزینش لباس دکلته او هم خیلی ایده‌آل بود.

مدل موی کیرا نایتلی

ورن اشمیت

با موهای فرفری خویش یک طرح مو مثل ورن اشمیت درست نمایید و از او الگو بگیرید. او گوشواره‌های زیبا از جنس الماس را برای یک استایل زرق و برق‌دار گزینش کرد.

مدل موی ورن اشمیت

کیتی پری

کیتی پری با موهای مشکی و فریبانه‌اش تصمیم گرفت این طرح مو را گزینش کند و به یک ظاهر کلاسیک دست یابد. او برای داشتن یک استایل کل، چشم‌های خویش را با مژه‌های مصنوعی برگزیده کرد و از رژ لب قرمز استفاده کرد. ظاهر بی‌مشکل و نقصش با گوشواره‌های زرق و برق‌دار بنفش رنگش تکمیل شد.

مدل موی کیتی پری

مایکا مونرو

با ظاهر شدن بر روی فرش قرمز، مایکا مونرو طرح مویی افسانه‌ای را به سبک کلاسیک گزینش کرد. برای یک ظاهری حرفه ای، او طرح موی شلوغ خویش را با آرایش چشم دودی و رژ لب صورتی همانگ کرد.

مدل موی مایکا مونرو

گابریل یونیون

گابریل یونیون برای داشتن یک چهر‌ه‌ی جالب، پیگیری طرح موی براق رفت. از اختلاف کنار برای موهایش استفاده کرد. گزینش رژلب صورتی برای او یک گزینش جسورانه بود، همینطور گوشواره‌های گرد و لباس قرمز رنگش جلوه‌ای زرق و برق‌دار را برای او فراهم کرد.

مدل موی گابریل یونیون

ورا فارمیگا

ورا فارمیگا برای رسیدن به یک ظاهر جالب، از یک روند فوق‌العاده مرسوم برای موهایش استفاده کرد. او مقداری از موهای خویش را جدا و در کنار صورتش آویزان کرد. رژ لب نود و گوشواره‌های الماس او جلوه‌ای شگفت‌انگیزی به او بخشیدند.

مدل موی ورا فارمیگا

جنیفر گارنر

جنیفر گارنر با فر کردن بخشی از موهایش به ظاهری جالب و حیرت انگیز دست یافت. رژلبی با رنگ بژ و گردنبندی از جنس الماس زیبایی ظاهری او را به طرز شگفت‌ انگیزی تعدادی مساوی نموده هست.

مدل موی جنیفر گارنر

زویی سالاندا

زویی سالاندا طرح موی خویش را بسته گزینش کرد و آن را با یک رژ لب قرمز تکمیل کرد.

مدل موی زویی سالاندا

امی آدامز

با حضور در مراسم اسکار 2013، امی آدامز با یک طرح موی پیچ خورده با رنگ عسلی کل توجهات را به خویش گرفتن کرد.

مدل موی امی آدامز

تیلور سوئیفت

برای جوایز گلدن گلوب 2013، تیلور سوئیفت با موهای موج‌دار خویش به سبک کلاسیک حضور داشت و طرح مویی که به طوری براق و پیچیده بود را گزینش کرد. رژلب نود، ظاهری شیک به او بخشیده هست.

مدل موی تیلور سوئیفت

جنیفر لارنس

با ظاهر شدن در گلدن گلوب، جنیفر لارنس طرح مویی موجی که به سوی بالا بسته شده بود را گزینش کرد. گوشواره‌های بلند از جنس الماس موجب شد چهره‌ای فریبانه به او دهد.

مدل موی جنیفر لارنس

سلنا گومز

برای ظاهری کل و شیک، طرح موی سلنا گومز را با موهایی که مقداری از آن به یک سوی رها شده هست را گزینش نمایید. او با داشتن مژه‌های مصنوعی، بر چشمان زیبایش تأکید بسیاری نموده هست.

مدل موی سلنا گومز

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا برای گزینش یک طرح موی تازه، طرح موی براق و زیبایش را با پیچ و تاب مهیج گزینش کرد. این  طرح مو با لباسی که گل‌های برگزیده دارد موجب شد افسانه‌ای و زیبا به نظر برسد.

مدل موی جسیکا آلبا

شان جانسون

برای ساخت یک ظاهری کل، به ادامه طرح موی شان جانسون با موج بسیاری در بخش بالای سرتان بمانید. او طرح موی زیبای خویش را با آرایش چشم دودی یکنواخت کرد و خط چشمی با سایه متالیک را به چشم‌هایش افزوده کرد.

مدل موی شان جانسون

بلا هیتکوت

برای مهمانی گوچی، بلا هیتکوت طرح موی قهوه‌ای با یک چتری یکدست را گزینش کرد. آرایش شگفت‌انگیز و لباس نفیس او، زیباییش را کل کرد.

مدل موی بلا هیتکوت

آمایا سالامانکا

برای جوایز Donostia، آمایا سالامانکا طرح مویی به سبک آسان را گزینش و آن را با لبخند خارق‌العاده خویش هم گام کرد.

مدل موی آمایا سالامانکا

زویی دشانل

برای جوایز امی، زویی دشانل با گزینش طرح موی شیک، طرفداران خویش را مجذوب کرد و موهای خویش را با چتری‌های پر و رژ لب صورتی‌اش کل کرد.

مدل موی زویی دشانل

کیت باسورث 

کیت باسورث با گزینش این طرح مو و باز کردن موها از اختلاف وسط خیلی فریبنده ظاهر شد. رژ لب صورتی آن موجب شد تا او فوق العاده زیبا به نظر برسد.

مدل موی کیت باسورث 

نینا دوبرو

در اینجا یکی از طرح‌ موهای جذاب دقت نینا دوبرو را می‌بینید که می‌توانید از آن الهام بگیرید. اختلاف وسط موجب شده که او حیرت‌آور به نظر برسد.

مدل موی نینا دوبرو

کیت میدلتون

کیت میدلتون برای رسیدن به ظرافت زنانگی‌اش، موهای خویش را پیچید و موجب شد زیباتر به نظر برسد. لباس دوست داشتنی و گوشواره‌های مهم‌اش حیرت‌آور هست.

مدل موی کیت میدلتون

سارا درو

این ستاره‌ی معروف، طرح مویی زیبا که با پیچ و تاب به گوشه‌ای جمع شده بود را با رنگ مسی طلایی را گزینش کرد. رژ لب قرمز و آرایش چشمش، که به سبک زیبایی هماهنگی را ساخت نموده بود، هوادارانش را خیلی شوکه کرد.

مدل موی سارا درو

اِما استون

لکن استون برای جوایز فیلم‌MTV موهای بلند و خوش وضعیت خویش را که به یک طرف کشیده بود را گزینش کرد. برای استایل بی‌مشکل و نقصش، رژ لب قرمز و لباس دکلته‌ی مشکی رنگ را گزینش کرد.

مدل موی اِما استون

جسی جی

در اینجا یکی از طرح موهای جسی جی وجود دارد که بها کپی کردن را دارد. جسی جی به ادامه طرح موی براق بود. آرایش چشم دودی خیره کننده بر چشم‌های زیبای او تأکید بسیاری نموده هست.

مدل موی جسی جی

دنیل وازینوا

طرح موی زیبای دنیل وازینوا موجب شده هست که زیبا و جالب به نظر برسد.

مدل موی دنیل وازینوا

هتی بای واتر

چهره معروف هالیوود، زیبایی خویش را با گزینش طرح مویش به نیکی نشان داد و با فر کردن و گوشواره‌های زنجیره‌ای مشکی ظاهر خویش را تکمیل کرد.

مدل موی هتی بای واتر

کارولین هرفورت

کارولین هرفورت زمان ظاهر شدن برای اکران فیلم Zetti این طرح موی جالب و دوست داشتنی را که به سوی بالا برد بود را گزینش کرد.

مدل موی کارولین هرفورت

دوون اوکی

برای داشتن طرح موی زیبا می‌توانید از طرح موی دوون اوکی الهام بگیرید. دوون اوکی طرح مویی با سایز غول پیکر و براق را گزینش کرد.

مدل موی دوون اوکی

کاملیا بل

برای رفتن به یک مهمانی از طرح موی کامیلا بل الهام بگیرید. او با کشیدن موهای خویش و گزینش یک رژلب پررنگ و لباس مشکی موجب شد که زیباتر به نظر برسد.

مدل موی کاملیا بل

لیلی آدریج

از طرح موی لیلی آدریج الهام بگیرید. او با گزینش اختلاف وسط و گوشواره‌های زیبا، چهره‌ای منحصربفردی را ساخت کرد.

مدل موی لیلی آدریج

امبرد هرد

برای جوایز ESPY، امبر هرد با  طرح مویی نامرتب که به شکل شل بسته شده بود و همینطور لباس مشکی زیبا موجب شد تا رویایی به نظر برسد.

مدل موی امبرد هرد

هافتی جولان

برای داشتن چهره‌ای زیبا و حیرت برانگیز نیکوتر هست از طرح موی هافتی جولان الهام بگیرید. او طرح موی شل با اختلاف وسط گزینش کرد، و بعضی از موهایش را آویزان کرد.

مدل موی هافتی جولان

اشلی گرین

برای داشتن یک چهره‌ی عالی قسمتی از موهایتان را به یک طرف بکشید و مثل اشلی گرین شوید.

مدل موی اشلی گرین

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت با افزوده کردن پیچ و تاب به موهایش، طرفداران خویش را متحیر کرد. رژ لب پررنگ رنگ قرمزش که با پوست او هماهنگی بسیاری دارد را گزینش کرد.

مدل موی تیلور سوئیفت

لیانا لیبراتو

طرح موی لیانا لیبراتو و آرایش ظریفش زیبایی او را تکمیل نموده هست.

مدل موی لیانا لیبراتو

کریسی تیگن

برای اینکه حیرت‌انگیز به نظر بیاید، از طرح موی کریسی تیگن بهره ببرید. او موهای خویش را به یک طرف کشید و بعضی از آنان را جدا کرد. ظاهر جذابش را با آرایش ملایم به نهایت رساند.

مدل موی کریسی تیگن

هیلاری سوانک

هیلاری سوانک با پوشیدن یک دکلته‌ای به رنگ نقره‌ای، آن را با یک  طرح موی جمع شده یکنواخت کرد. استفاده از گیره‌ی خیره کننده مو در بین موهایش، طرفدارانش را مجذوب خویش کرد.

مدل موی هیلاری سوانک

پاریس هیلتون

برای گلدن گلوب، پاریس هیلتون تصمیم گرفت که موهای خویش را اینگونه گزینش کند و بخش جلوی موهایش را به سوی بالا ببرد و در پشت سرش جمع کند و با رژلب ملایمش، ظاهر زیبایش را تکمیل کرد.

مدل موی پاریس هیلتون

الیسون بری

برای جوایز گلدن گلوب 2011، آلیسون بری موهای قهوه‌ای جلوی صورتش را به یک سوی کشید و در انتهای آن موج‌های زیبایی ساخت کرد. لباس آبی و رژ لب صورتی، ظاهری منحصر به شخص به او بخشید.

مدل موی الیسون بری

سارا هایلند

برای رسیدن به ظاهری زنانه، سارا هایلند طرح مویی با چتری‌ شیک را گزینش کرد. خط چشم مشکی و رژ لب نود موجب شد ظاهر کلی او خیلی چشم‌گیر باشد.

مدل موی سارا هایلند

میلا کونیس

میلا کونیس برای هماهنگی با لباس دکلته‌اش این طرح موی زیبا را گزینش کرد. آویزان کردن قسمتی از موها کنار صورتش او را حیرت‌انگیز جوه داد.

مدل موی میلا کونیس

جنیفر لارنس

طرح موی کلاسیک با اختلاف کج به جنیفر لارنس هم یاری کرد زمان حضور در جوایز منتخب منتقدان، با ظاهرش کل را شوک زده کند.

مدل موی جنیفر لارنس

ناتالی پورتمن

این ستاره‌ی معروف مکرر نگاه شگفت‌انگیز خویش را حفظ می‌کند. او با طرح مویی براق و صاف ، جالب و زیبا به نظر می‌رسد.

مدل موی ناتالی پورتمن

نیکی نش

این طرح موی زیبا با موج‌های زیبا را از نیکی نش الهام بگیرید. او ‌طرح موی فریبنده ی خویش را که با یک گل زیبا به رنگ زرد مزین شده هست را گزینش کرد.

مدل موی نیکی نش

بلیک لایولی

بلیک لایولی طرح موی زیبا که با گیره‌های مشکی در پشت سرش جمع شده هست را گزینش کرد و موجب شد زیبا به نظر برسد. این طرح موی براق، ظاهری جالب به او بخشیدند.

مدل موی بلیک لایولی

جودیت رابرتز

برای شیک به نظر دست یابی جودیت رابرتز موهای زیبا و براق جمع شده در کنار صورتش را با لباس مرجانی و آرایش ملایمش معادله داد.

مدل موی جودیت رابرتز

شارنی وینسون

این ستاره‌ی معروف با جمع کردن موهای قهوه‌ایش به سوی عقب و با باز کردن اختلاف وسط موجب شد تا حسابی زیبا بدرخشد. لباس مشکی رنگ و آرایش ظریف، انتخابی مناسبی برای این طرح موی او بود.

مدل موی شارنی وینسون

بث چیمبرن

برای زیباتر کردن طرح موی کلاسیک بث چیمبرن حجم زیادتری از موهایش را در تاج سرش افزوده کرد و آن را با یک رژ لب نود و گوشواره‌های خیره کننده تکمیل کرد.

مدل موی بث چیمبرن

لی میشل

لی میشل برای آشکار کردن زیباییش از طرح موی پیچ خورده در پشت سرش و چتری‌های زیبا در جلوی صورتش و همینطور لباس زرد و رژ لب قرمز، استفاده کرد و موجب شد جذابیت زیادتری به او ببخشد.

مدل موی لی میشل

ایمان

موی براق و کشیده شده به یک طرف با گوشواره‌های الماس و لباس دکلته‌اش خیلی خیره‌کننده به نظر می‌رسد.

مدل موی ایمان

استیسی کیبلر

استیسی کیبلر طرح موی گره خورده پشت سر را گزینش کرد و با گزینش قسمتی از آن و آویزان کردن کنار صورتش به این زیبایی نهایت داد.

مدل موی استیسی کیبلر

آنالین مک کورد

این چهره‌ی معروف با گزینش طرح مویی نامرتب، ظاهری وسوسه‌ انگیز پیدا کرد و آن را با لباس شگفت انگیز به رنگ صورتی ملایم یکنواخت کرد.

مدل موی آنالین مک کورد

استفانیا فرناندز

استفانیا فرناندز با گوشواره‌های درخشان، طرح موی کلاسیک را گزینش و یکنواخت کرد. در صورتی که آرایش چشم دودی و رژلب مرجانی ظاهری حیرت انگیز به او بخشید.

مدل موی استفانیا فرناندز

فن بینگ بینگ

گزینش شینیون غول پیکر فن بینگ بینگ دقت کل را گرفتن کرد و جلوه‌ای جالب به او بخشید.

مدل موی فن بینگ بینگ

دایان کروگر

هر وقت دایان کروگر روی فرش قرمز گام می‌زند، کل را مجذوب خویش می‌کند. برای مت گالا، او یک لباس افسانه‌ای از کلوین کلاین و طرح موی زیبا با اختلاف وسط را گزینش کرد.

مدل موی دایان کروگر

گوئن استفانی

این نوازنده غول پیکر و گرافیست معروف تصمیم گرفت طرح مویی که حجم زیادتری از مو در تاج سرش جمع شده هست را گزینش کند. رژ لبی به رنگ ارغوانی روشن، ظاهر جالب گوئن استفانی را زیباتر کرد.

مدل موی گوئن استفانی

آنا لوس

برای داشتن یک چهره‌ی منحصر به شخص، آنا لوس از یک بافت زیبا در وسط سرش ، همینطور از یک گل سیاه که با لباس مشکی‌اش یکنواخت شده بود استفاده کرد.

مدل موی آنا لوس

سیمونا ونتورا

در اینجا یکی از طرح موهای با جزئیات اکثر را دیدن می‌نمایید که بها امتحان کردن را دارد. این طرح موی سیمونا ونتورا شاید برای شما الهام قسمت یک طرح جالب با بافت‌های تو در تو باشد.

مدل موی سیمونا ونتورا

شانتل ونسانتن

با حضور در جوایز PRISM، شانتل ونسانتن طرح موی گوجه‌ای که در بالای سرش جمع شده هست را گزینش کرد. گوشواره‌های با یاقوت سبز رنگش ظاهر او را بیشتر از پیش برگزیده کرد.

مدل موی شانتل ونسانتن

کملیا بل

در صورتی که می‌خواهید یک  طرح مویی آسان و زیبا داشته بمانید به شما توصیه می‌گردد که از طرح موی کملیا بل الهام بگیرید. اختلاف وسط این شینیون بها امتحان کردن را دارد.

مدل موی کملیا بل

جما آرترتون

این شخص معروف با گزینش طرح موی گوجه‌ای جذابش موجب شد که کل‌ی نگاه‌ها را به خویش گرفتن کند. جما آرترتون آن را با یک لباس مشکی خیرکننده یکنواخت کرد.

مدل موی جما آرترتون

آماندا سایفرد

آماندا با موهای زیبا و بلوندش سبک زیبایی را برای موهایش گزینش کرد. موج‌دار کردن موهای جلوی سرش موجب شد که زیبایی او منحصر به شخص باشد.

مدل موی آماندا سایفرد

اشلی گرین

اشلی گرین طرح مویی نامرتب را گزینش کرد که این آشفتگی موجب شد که او خیلی حیرت‌انگیز به نظر برسد. گزینش رژلب پررنگ و یکنواخت شده با کیفش جلوه‌ای زیبا به او بخشیده هست.

مدل موی اشلی گرین

کریستین الزاج

همانند کریستین الزاج در گزینش طرح مویتان کمی سخت‌گیر بمانید. او قسمت بسیاری از موهایش را با موج‌دار کردنش به گوشه‌ای از صورتش آویزان کرد و با هماهنگی آن با لباسش موجب شد خیلی زیبا به نظر برسد.

مدل موی کریستین الزاج

اکثر بخوانید: 12 رنگ موی توهم و جالب از ستاره‌های موزیک

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *