راهنمای خرید روتختی دونفره

راهنمای خرید روتختی دونفره

راهنمای خریداری روتختی دونفره راهنمای خریداری روتختی دونفره خریداری روتختی دونفره مطلوب و زیبا جزو اصلی ترین مواردی هست که موجب زیبایی دکوراسیون اتاق خواب

مشاهده مطلب
راه های تقویت حافظه

راه های تقویت حافظه

طریق های تقویت حافظه موارد حافظه برای کلٔ ما اتفاق می‌افتد. در صورتی که کلیدهای اتومبیل خویش را پیدا نمی‌نمایید، در یک مهمانی با شخصی

مشاهده مطلب
12 اکسسوری ترند و پرطرفدار در سال 2020

12 اکسسوری ترند و پرطرفدار در سال 2020

فهرست مطالب

12 اکسسوری ترند و محبوب در سال 2020

از آنجایی که سال گذشته کل شده هست، ما نیز می بایست با مدهای سال پیش خداحافظی کنیم. در صورتی که برخی از اکسسوری و لباس‌های اساسی دائم به روز می باشند، شمار اضافه اکسسوری وجود دارد که در سال تازه، مجموع از آنان استفاده خواهند کرد. با گرم و سرد شدن هوا، این اکسسوری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای افزوده شدن به کمد وسایلتان الزامی خواهند بود. از کیف‌های خمیده گرفته تا کیف‌های کوچک دستی. در این مطلب، 12 اکسسوری ترند را برای شما جمع آوری نموده‌ایم که مجموع در سال 2020 استفاده می‌کنند.

اکسسوری 1. بوت عالی و لژدار

در صورتی که پلیورهای زمستانه فرا می‌رسند، ولی واجب هست که پاهای خویش را هم گرم و خشک نگه دارید. در این فصل، زمانی که می‌خواهید کفشی متناسب با دمای هوا بخرید، نمی‌توانید نگاه خویش را از بوت‌های عالی لژدار بردارید. وجه تمایز‌هایی سان پاشنه کوتاه و رویه پلاستیکی، این بوت‌ها را جایگزین به گزینه‌ای ساده و زیبا برای پوشیدن با پیراهنی زنانه یا شلوار جین نموده هست. این بوت‌ها، برای تفریح‌های شبانه در شهر یا گام زدن در پارک عالی هست و فوراً استایل شما را به روز می‌کند. برای داشتن ظاهری کارایی گذار در سال 2020، این گزینش را دارید که چکمه تیره تا زانو را با دامنی میدی امتحان نمایید. کمی این استایل را به سوی دهه 90 ببرید تا مجموع سرها به سوی شما بچرخد.

آنکل بوت، چکمه تا زانو، بوت کوتاه، اکسسوری

اکسسوری 2. کیف خورجینی

چه موردی نیکوتر از داشتن کیفی هست که جای مجموع‌ی لوازم شما را داشته باشد؟ حتماًً کیفی به روز! این کیف‌های خورجینی هیچ موقع از مد نمی‌افتدند ولی آنان زیادتر از هر وقت سایر با این گزینش‌های خیره کننده محبوب شده‌اند. از طرح تیره و نرم آن با برند لویی ویتون گرفته تا طرح باربی برند شنل، این کیف از آن سری اکسسوری‌هایی هست که آن را برای دائم نگه می‌دارید. چرا به جای گزینش کردن رنگ‌های سنتی سان مشکی، طوسی یا سفید خودتان را به چالش نمی‌کشید و رنگ‌هایی سان آبی، صورتی یا خردلی را گزینش نمی‌نمایید؟ کانال‌های زیادی برای زیبا کردن استایل وجود دارد و شما می‌توانید این کیف را برای دهه‌های پیش رو بهره ببرید.

کیف آبی خورجینی، کیف شتری خورجینی، اکسسوری

اکسسوری 3. صندل‌های بندی مربعی شمایل 

در صورتی که ترندهای متفاوت می‌آیند و می‌روند، فقط یک استایل هست که دائم به روز برقرار می‌ماند: یک جفت صندل خوش ترکیب. این فصل، نوبت هزاران صندل مربعی شمایل هست و علت نیکی نیز دارد. این تولید تحسین برانگیز با بندهای باریک، پاها را کشیده‌تر می‌کند و ظاهری منحصر به شخص به لباس‌هایتان می‌دهد. با اینکه خوب ترین وقت استفاده از این صندل‌ها در ماه‌های گرم سال هست ولی این گزینش را دارید که با پوشیدن جوراب یا جوراب شلواری به این استایل، آن را در ماه‌های زیادتر بهره ببرید. رنگ‌های روشن را گزینش نمایید تا به استایل‌تان تازگی بدهید و یا آن را با رنگ‌های سنتی سان سفید، مشکی یا قهوه‌ای کلاسیک ست نمایید.

صندل‌های بندی مربعی، صندل ترند، اکسسوری

اکسسوری 4. گردنبند عالی کارتیر

در هر ماه از سال، استایل شما بدون زیورآلات ناقص خواهد بود. از آنجایی که گردنبند کارتیر عالی کانال خویش را به ویترین فروش‌گاه‌های این فصل باز نموده هست، سال 2020 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. از دیزاین‌های عالی و پهن برجسته گرفته تا ظریف، این اکسسوری‌ها به آسانی با لباس‌های شما هم صدا می‌شوند. این اکسسوری را با کت، بلوز یقه اسکی یا در ضمن پلیور امتحان نمایید. هیچ قانونی برای استفاده از زیورآلات دائم به روز وجود ندارد. می‌توانید آن را به تنهایی و یا با زیورآلات مشابه سایر بهره ببرید تا استایل شما در خور تصویر‌های اینستاگرامتان باشد!

گردنبند کارتیر، اکسسوری، بدلیجات

اکسسوری 5. کیف دستی نرم طرح کلاچ

در صورتی که ترندهای تازه را پیوست می‌نمایید، قطعاًً می‌دانید که کیف‌های نرم دستی طرح کلاچ آخرین ترندهای این فصل می باشند. این طرح کیف که اول به دست کمپانی بوتگا ونتا تولید شد، اکسسوری عالی و باشکوهی هست که برای هر مناسبتی خیره کننده به نظر می‌رسد. حمل کردن آن راحت هست و فضای ابهت درون آن دارد، این کیف‌های دستی سان بالشت به نظر می‌رسند و انتخابی رویایی برای هر شخصی هست که به استایل خویش ضرورت می‌دهد. می‌توانید رنگ‌های سنتی برنز، مشکی و یا سفید را گزینش نمایید یا خودتان را به چالش بکشید و رنگ‌های ارغوانی، سبز یا قرمز را امتحان نمایید. این کیف‌ها برای استایل غیررسمی عالی می باشند اما به آسانی می‌توان آنان را با استایل رسمی ست کرد. دائم مد در زمینه بیشتر رفتن از قانون‌هاست، پس چرا لباس خویش را با این کیف شگفت‌انگیز امتحان نمی‌نمایید؟

کیف دستی نرم، کیف مدل کلاچ، کیف بوتگا ونتا، اکسسوری دخترانه

اکسسوری 6. کمربند پهن

شما می‌توانید هر لباسی را با این کمربند‌های ترند ست نمایید. این کمربندها وسط کمر قرار می‌گیرند و شمایل بدن شما را سان ساعت شنی ارائه ی می‌دهد و استایل شما را جامع می‌کند. این کمربندها، اکسسوری تطبیق‌پذیر می باشند که مجموع در این فصل از آن استفاده می‌کنند، می‌توانید آن را با پیراهن، دامن و یا شلوار بپوشید؛ هیچ قانونی وجود ندارد. برای داشتن ظاهری یک دست، می بایست از یک نوع رنگ با سایه‌های متفاوت در مجموع لباس‌هایتان بهره ببرید. این اکسسوری دائم به روز هست پس این کمربند را برای هر مناسبتی در کمد لباس‌‌تان داشته شوید.

کمربند پهن روی لباس، اکسسوری لباس

اکسسوری 7. هدبند پهن

هر روزی که موهایتان خراب می‌گردد، می‌توانید از این هدبندهای پهنِ ترند بهره ببرید تا ایرد موهایتان را بپوشانید. این اکسسوری موردی تازه نیست ولی برند پرادا به پر طرفدار شدن دوباره آنان هم یاری کرد. بلر والدروف درون خویش را بیدار نمایید، این اکسسوری‌ها در وسط سر شما و یا زمانی آن را به عقب می‌برید تا تارهای مو در شکل شما نباشند، عالی به نظر می‌رسند. می‌توانید استایل خویش را با ترکیب کردن یک اکسسوری مطلوب برای استفاده در روز با لباس‌های ترکیبی خویش راحت نگه دارید یا اینکه بیشتر بروید و هدبندی مخفی شده از تزئینات را بهره ببرید. کانال‌های زیادی برای استفاده از این اکسسوری فوق‌العاده وجود دارد، پس فرصت را از دست ندهید!

هدبند پهن، اکسسوری زنانه، تل زنانه

اکسسوری 8. گوشواره گرد

با بازگشت دوباره مد، این اکسسوری یکی از مشهورترین ترندهای فصل بعدی خواهد بود. این گوشوراه‌های گرد، راهی فوق‌العاده برای جالب کردن استایل راحت و یا زیبا شدن لباس‌های مورد تمایل‌تان هست. می‌توانید یک تولید راحت یا موردی بیشتر از آن سان تولید با مرواید، الگوهای متفاوت و یا تزئینات افزون را گزینش نمایید. این گوشواره در حالی که موهایتان پشت گوشتان باشد (طرح‌هایی سان دم اسبی یا جمع شده)، استایل شما را فوق‌العاده می‌کند و می‌توانید گوشواره خیره کننده خودتان را با غرور به رخ دیگران بکشید.

گوشواره گرد، اکسسوری زنانه، گوشواره

اکسسوری 9. عینک‌ آفتابی با فریم رنگی

هنگامی هوا گرم می‌گردد، از چشمان خویش با عینک‌های آفتابی که دارای فریم‌های رنگی می باشند مراقبت نمایید. گزینش یک فریم با رنگ شاد، استایل فعلی شما را جالب‌تر و هیجان انگیز‌تر می‌کند. توصیه می‌گردد دیزاین‌هایی را گزینش نمایید که رنگ بیرونی آنان روشن‌تر و رنگ درونی آنان سنتی‌تر و تیره‌تر باشد. با گزینش همین رنگ برای همه اکسسوری‌هایتان، استایل‌تان را هم صدا نگه دارید. سان دیگر ترندهای فصلی، این عینک‌های آفتابی دائم مد و به روز خواهد بود.

عینک‌ آفتابی، اکسسوری، عینک رنگی

اکسسوری 10. کلاه زنانه

همانطور که این ترند ثابت می‌کند، محافظت از خویش در مقابل آفتاب دائم کاری شیک و به روز بوده هست. این کلاه‌های زنانه در فصل‌های متفاوت می‌آیند و می‌روند ولی این استایل به آسانی برای دائم برقرار می‌ماند. از وجه تمایز‌های آن لبه‌های کوتاه و رو به پایین آن هست که بالای چشم‌ها قرار می‌گیرد. به موضوع اکسسوری تابستانه، می‌توانید با استفاده از رنگ‌های مختلف، استایل‌تان را جامع نمایید. می‌توانید از بین رنگ‌ها صورتی، زغالی یا سفید را گزینش نمایید و یا با امتحان کردن رنگ‌های متفاوت، رنگ متناسب با شکل‌تان را پیدا نمایید. می‌توانید با گزینش دیزاین پلنگی یا پوست ماری استایلی تماماًً گوناگون داشته شوید. فراموش نکنید که این گزینش‌های منحصر به شخص هست که به شما حس برجسته و شیک بودن می‌دهد.

کلاه زنانه، کلاه با لبه کوتاه

اکسسوری 11. کیف کوچک روی کیف دستی 

چرا یک کیف داشته شوید، هنگامی که می‌توانید دو تا داشته شوید؟ همانطور که می‌توانید در برندهایی سان لویی ویتون و شنل بیبنید، ترند عالی این فصل وصل شدن کیفی کوچک روی کیف دستی هست. این کیف وجه کوچک، انتخابی عالی برای داشتن فضای افزوده هست، در ضمن در صورتی که فقط به اندازه یک رژلب یا یک لنگه از گوشواره باشد. شما می‌توانید این اکسسوری را در بین هزاران رنگ متفاوت پیدا نمایید. پس می‌توانید کیفی با رنگ سنتی یا برجسته را امتحان نمایید. برجسته نیست برای چه مناسبتی حاضر می‌شوید، این راهی عالی برای جامع کردن استایلتان هست.

کیف کوچک، کیف دستی زنانه، اکسسوری

اکسسوری 12. کیف‌ تعدادی رنگ

با این کیف‌های تعدادی رنگ ترنده شده، استایل‌تان را جالب‌تر نمایید. بر خلاف سال گذشته، این دیزاین فوق‌العاده بیشتر از دو رنگ را درون خویش دارد. به رنگ‌های آبی، قرمز و زرد یک جا اندیشه نمایید و یک بوم خالی از لباس را به استایلی حیرت‌انگیز جایگزین نمایید. استفاده از اکسسوری به شما هم یاری می‌کند تا حس نمایید که با قطعه‌ای از آثار هنری نوین روی لباس‌هایتان در خیابان‌ کانال می‌روید.

کیف‌ رنگی

زیادتر بخوانید: 20 آیتمی که هیچ موقع از خریدشان پشیمان نمی‌شوید!

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *