کاهش اشتها ی کاذب

کاهش اشتها ی کاذب

اشتهای کاذب زمانیست که برای خوردن غذا می نشینید وخیلی گرسنه باشید زیاد خواهید خورد. در این زمان شما غذاهای نامناسب خورده و یا چند بار بشقاب خود را پر خواهید کرد. اما باید این عادت را کنار بگذارید. وجلوی اشتهای کاذب خود را بگیرید.

مشاهده مطلب
جانی کوکا مدیر کالاهای چرمی لویی ویتون می‌شود

جانی کوکا مدیر کالاهای چرمی لویی ویتون می‌شود

فهرست مطالب

جانی کوکا بنیانگذار اجناس چرمی لویی ویتون می‌گردد

لویی ویتون از انتصاب جانی کوکا به منزله ی بنیانگذار اجناس چرمی زنانه خبر داد. به این معنی که بنیانگذار سابق مالبری در کنار نیکلاس گسکیایر بر روی اکسسوری‌های این برند فعالیت خواهند کرد. این یک حرکت شاخص برای لویی ویتون بخاطر استخدام و تعامل یک شخص غول پیکر در کنار بنیانگذار خلاق فعلی به تعداد می‌رود. جانی کوکا که در بخش تولید برند مالبری که یک برند انگلیسی هست و کیف‌های دستی آن معروف هست تلاش داشته و پس از 5 سال از این فعالیت استعفا داد. پیش از این، جانی کوکا با فوئبو فیلو (Phoebe Philo) در کمپانی سلین (Céline) و مارک جاکوبز (Marc Jacobs) تعامل کرد و پس از آن به سوی برند لویی ویتون جذب شد.

کیف برند لویی ویتون

جانی کوکا در یک خبر مطبوعاتی گفت: بازگشت به خانه مد فرانسه، یک دگرگونی سودمند هست. این افتخار جلال هست که من به گروه‌ نیکلاس گسکیایر در لویی ویتون پیوستم تا کیف‌های دستی زیادتری را برای خانم‌ها تولید کنیم. برای من یک دگرگونی مثبتی هست و من به اندازه کافی خوش شانس هستم که می‌توانم آن شور و شوق پیش را دوباره تجربه کنم و قواعد فعالیت با چرم را در انییر (Asnières) بیاموزم. این یک فصل تازه از ماجراجویی خلاقانه من در یک کارگاه فوق العاده مدرنیته و با قیمت هست. تلاش جانی کوکا از هفته آینده در روز سه شنبه 2 ژوئن شروع می‌گردد. جایی که وی دانش و خلاقیتش را در قسمت اجناس چرمی با تعامل نیکلاس گسکیایر که از نوامبر 2013 بنیانگذار خلاق این برند بوده هست گسترش می‌دهد. گسکیایر گفت: من مشتاقانه تعامل با جانی را در جهان الهام قسمت لویی ویتون اجابت می‌کنم و خیلی خوشحالم که او در این سفر به من ملحق شده هست.  

زیادتر بخوانید: اخبار هیجان‌انگیز برای طرفداران کیف‌های لویی ویتون

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *