اسموتی ریواس

اسموتی ریواس

اسموتی ریواس   ریواس یکی از گیاهان خوشمزه بهاری هست که از آن در تهیه مدل های مختلف نوشیدنی و اگر چه خورش استفاده می‌گردد.

مشاهده مطلب
دسر نشا جنوبی

دسر نشا جنوبی

دسر نشا جنوبی   نشا در اصل نوعی دسر مانند ماقوت می باشد، که اکثر در جنوب سرزمین ما و خصوصاً بوشهر تهیه می‌گردد. نشا

مشاهده مطلب
واکسن آنفولانزا

واکسن آنفولانزا

واکسن آنفولانزا   وارد کردن واکسن آنفلوآنزا اکثراً از ابتلا به آنفلوآنزا محافظت می‌کند. اگرچه این واکسن مکرر محافظت جامع را ابداع نمی‌کند، لیکن بها

مشاهده مطلب
5 چیزی که باید در مورد کلکسیون شنل کروز 2021 بدانید

5 چیزی که باید در مورد کلکسیون شنل کروز 2021 بدانید

فهرست مطالب

5 شی ای که می بایست نسبت به کلکسیون شنل کروز 2021 بدانید

نشان دادن شنل کروز سال 2021 – دومین محل تفرجگاه پیاده سازی شده به دست ویرجین ویارد، جانشین کارلی لاگرفلد – در نخست برای کاپری، جزیره‌ای در ایتالیا، پیاده سازی شده بود. لکن ویروس مجموع گیر کویید 19 برنامه‌هایی بقیه در سر داشت. سپس این برند بعد از عرضه کلکسیون‌های خویش برای سه سال گذشته در پاریس که بر سبک تعطیلات معطوف بود و به منزله حرکتی وحدت آمیز به جست و جوی حملات تروریستی سال 2015 در این شهر در نظر گرفته شده بود، مزون برند شنل به شکل غیر فیزیکی به نشان دادن گذاشته شد. ویترین غیر فیزیکی Balade en Méditerranée – سفری در حوالی دریای مدیترانه – شی ای کمتر از دائم برای عرضه به تمایل مندان به سفر ندارد. در این مطلب 5 شی ای می بایست نسبت به کلکسوین شنل کروز بدانید را جمع آوری نموده‌ایم.

آتلیه همگام با وقت

ویارد نسبت به محدودیت‌های انجام شده برای قرنطینه به خاطر بیماری مجموع گیر کویید 19 می‌گوید: «می بایست خودمان را با این شرایط تطبیق بدهیم. نه فقط ما تصمیم گرفتیم که از پارچه‌های در دسترس در مزون استفاده کنیم بلکه این کلکسیون سفر خویش را به منزله سفری در حوالی مدیترانه به جای سفری به دور جزیره کاپری تبدیل داد.» ویارد به اشخاص مدرنی که تعطیلات تابستانه خویش را خرج قایق‌رانی در آب‌ها نمی‌کنند، ذهن نمی‌کند. از حرف این اشخاص اشخاصی همچون جِنِر کارداشیان می باشد. بلکه ویارد فکرش درگیر بازیگرهای خانم و افسانه‌ای دهه 60 می باشد. در هرکدام از کت‌های تنگ و شرتک‌های فاق بلندی که به دست میکا آرگساراز و کامیل هورل در کاتالوگ به نشان دادن گذاشته شده و نگاره‌هایش به دست کریم سدلی در پاریس گرفته شده می باشد، شما می‌توانید کمی از سبک تعطیلات آدری هپبورن و بریژیت باردوت را در آنان ببینید.

کت‌های تنگ و شرتک‌های فاق بلندی کلکسیون شنل

سفر ساده ماجراجویان شنل

بر طبق اطلاق‌های این برند چمدان‌های دستی تنها مطلوب اشخاصی نیست که به سبک شنل سفر می‌کنند. به این معنا که افرادی که می‌توانند کمد لباس خویش را در چمدانی کوچک و چرخدار حمل کنند و به هم گام یک مشتری و یک کیف دستی گلدوزی شده به تعطیلات بروند. ورژن بسته بندی کوچک که حاوی تکه‌های گوناگون و مجموع کاره می‌‍گردد و می‌تواند برای کارهای افزون مورد استفاده قرار بگیرد هم این قابلیت را به شما می‌دهد. از حرف رویه‌های زیبا، مشکی و شفاف برای بیکینی که می‌توانید آن را روزها روی بیکینی خویش بپوشید و یا آن را با یک تاپ کوچک و شلوار جین برای گذراندن شب در جزیره‌هایی که مملو از بوی اکالبپتوس می باشند، بهره ببرید.

تاپ و شورتک برند شنل

رنگ صورتی خاطره آمیز

رنگ صورتی گل‌های کاغذی که رنگ این فصل هم است، در لباس‌های چرم به چشم می‌خورد که بر طبق اطلاق‌های ویارد آنقدر نرم می باشند که روی بدنتان احساسی همچون پوست دوم به شما می‌دهند. اگر چه وقتی که می‌خواهید لب ساحل از قایق پیاده شوید، پارچه‌ها نخی نازک به پوست برنز شده شما آزادی زیادتری برای حرکت می‌دهند.

کیف صورتی برند شنل

جرقه‌ای برای زنجیرهای نقره‌ای

چمدان مشریان شنل احتمالاً کوچک باشد لکن به لطف زنجیرهای دستی که برای داشتن ظاهری ساحلی احتیاج می باشد، به هیچ مبلغ سست و ضعیف نیست. فرقی نمی‌کند که زنجیر را روی بالا تنه خویش برای جالب کردن یک لباس دکلته بندازید و یا زنجیری نازک را از گردن خویش آویزان نمایید، زنجیرهای نقره‌ای درهم بافته شده دائم جایی در جواهرات کروز 2012 دارند. چه چیزهای غیر از اینی را می‌توان به منزله اکسسوری با بیکینی پولک دوزی شده استفاده کرد؟

زنجیرهای نقره‌ای برند شنل

کیف دستی تازه به سبک ترکیبی فرانسوی

کیف کلاچ نرم که همچون سگی پشمالو نرم می باشند، احتمالاً به جایی نرسد (در اسلاید چهارم ورژن‌های تازه کیف‌های نرم و پشمی را ببینید) لکن اشخاص بسیاری در تمام جهان از این  کیف دستی در کلکسیون کروز 2021 به سبک فرانسوی استقبال کردند. بخشی از این کیف استایل دستی شیک و بخش بقیه آن طرح زیبای رافیای ساحلی دارد که با یک سبد کوچک در بخش پایین، سبکی تماماًً مطابق با جین بیرکین را برای این اکسسوری جعبه همچون ابداع می‌کند. 

کیف کلاچ نرم برند شنل

زیادتر بخوانید: کیف‌های دستی بهار و تابستان 2020 که حسابی تِرند شدند

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *