راههای لاغر شدن

راههای لاغر شدن

مقدار کاهش وزنی که شما برای بهبود وضعیت سلامت به آن احتیاج دارید، توسط پزشک یا متخصص تغذیه تعیین می شود. در ادامه روش هایی را برای لاغر شدن پیشنهاد خواهیم داد.

مشاهده مطلب
آموزش سایه چشم هاله‌ای، ترندی جدید برای درخشیدن

آموزش سایه چشم هاله‌ای، ترندی جدید برای درخشیدن

فهرست مطالب

آموزش سایه چشم هاله‌ای، ترندی تازه برای درخشیدن

آرایش چشم هاله یک گرایش زیبایی تازه هست که این روز ها در کاملاً جهان آرایش دوست داشتنی خاصی به دست آورده هست. سایه‌ی چشم هاله، که سایه‌چشم نورافکن نیز خوانده می‌گردد، موردی نیست بجز انجام سایه‌ی چشم‌تان به صورت مخصوص و گزینش جای مطلوب برای هر رنگ سایه در آرایش‌تان. مساله‌ی آرایش هاله آن هست که کاری کند چشمان شما به شکل طبیعی درشت‌تر، بازتر، و گردتر به نظر برسند. این تکنیک آرایش چشم برای هر فرم چشمی مطلوب هست و می‌توان آن را به راحتی بر روی هر زنی پیاده کرد. خوشبختانه برای افرادی که حرفه ای زیبایی نیستند، این گرایش عملاً زیاد آسان هست. در اصل، زیادی از جدید‌کاران آرایش به طور طبیعی علاقه ی دارند که از سایه‌ی چشم هاله استفاده کنند، چون یکی از آسان‌ترین و موثرترین صورت‌های سایه‌ی چشم هست. یاد گرفتن اینکه چگونه سایه‌ی چشم هاله را پیاده نمایید، به شما نشان می‌دهد که پیاده‌سازی این سایه چقدر راحت هست و تا چه مرز می‌تواند آرایش کلی شما را زیباتر کند.


آموزش آرایش چشم هاله


1. زیرسازی

زیرسازی جایی که هدف دارید بر روی آن سایه را پیاده نمایید به اندازه‌ی خویش پیاده‌سازی سایه ضرورت دارد. در صورتی که گذشته از آغاز آرایش، پلک‌هایتان را به نیکی زیرسازی نکنید، سایه‌ی چشم‌تان زودتر از موردی که تصورش را بکنید پخش و محو می‌گردد. پلک بالایی و پایینی‌تان را با استفاده از یک پرایمر باکیفیت، زیرسازی نمایید. از یک پرایمر رنگ روشن یا براق بهره ببرید تا از همان نخست، به درشت‌تر به نظر دست یابی چشمان‌تان یاری کند. بعد از آنکه پرایمرتان خشک شد، یک سایه‌ی محو طبیعی روشن، از خط رویش مژه ها تا روی پلک‌تان پخش نمایید. این سایه‌ی طبیعی، عرصه‌ی زیاد مناسبی برای دیگر‌ی آرایش چشم شما فراهم می‌کند.

آرایش سایه چشم هاله مشکی طلایی

2. گزینش رنگ

می‌توانید از هر رنگی که دوست دارید برای آرایش چشم هاله‌تان بهره ببرید. زنان متفاوت، با استفاده از رنگ‌های روشن یا تیره، و فینیشرهای مات یا براق، آرایش‌های زیبایی ساخت می‌کنند. قانون خاصی برای گزینش رنگ‌هایی که می‌خواهید بهره ببرید وجود ندارد. با این اکنون، خوب تر هست چهار رنگ گزینش نمایید: یک رنگ روشن، یک رنگ تیره، یک رنگ متوسط و یک رنگ طبیعی. می‌توانید هر تم رنگی که دوست دارید گزینش نمایید. تنها مطمین شوید که رنگ‌هایی که گزینش نموده‌اید حاوی هر چهار تم بالا می‌گردد.

آرایش سایه چشم هاله صورتی بنفش

3. از برس‌های مطلوب بهره ببرید

محو کردن قسمت مهمی از پیاده‌سازی یک آرایش چشم هاله هست. هنگامی که می‌خواهید سایه‌ی طبیعی و رنگ روشن را روی بخش‌های جلال از پلک پیاده نمایید، از یک برس برتر و حجیم بهره ببرید. هنگامی که می‌خواهید رنگ‌های تیره و متمرکزتر را پیاده نمایید، از یک برس کوچکتر و باکیفیت بهره ببرید تا سایه‌ی آخرین تمیز و زیبا به نظر برسد.

آرایش سایه چشم هاله مسی

4. رنگ‌هایتان را به خوبی جاگذاری نمایید‌

هنگامی که می‌خواهید آرایش چشم هاله را فرجام دهید، جاهای مشخصی وجود دارند که می بایست رنگ‌های متفاوت سایه‌تان را روی آنان انجام نمایید. نخست، رنگ طبیعی سایه را روی کل پلک پیاده نمایید. ضمناً، سایه‌ی متوسط را روی یک‌سوم داخلی و یک‌سوم بیرونی پلک پیاده نمایید و بعد با احتیاط، سایه‌ی تیره را در این مناطق محو نمایید. تا هنگامی که بخش‌های تیره‌ی سایه را در یک‌سوم‌های داخلی و بیرونی پلک به نیکی محو نکرده‌اید، روی بخش میانی پلک سایه نزنید. ضمناً از سایه‌ی رنگ روشن در یک سوم میانی چشم بهره ببرید تا ظاهر روشن‌تری به چشمان شما بدهد. این جاگذاری معین رنگ‌ها ضمانت می‌کند که در آخر پروسه، چشمان شما تا مرز ممکن درشت‌تر و گردتر به نظر برسند.

آرایش سایه چشم هاله آبی بنفش براق

5. خط مژه‌های پایین را فراموش نکنید

همان چاره پیاده‌سازی سایه‌ها در پلک بالا رو روی پیک پایینی و نزدیک خط رویش مژه‌ها پیاده نمایید تا آرایش چشم هاله‌ی شما تکمیل گردد. از رنگ روشن‌تر در وسط و رنگ‌ تیره‌تر در کناره‌ها بهره ببرید و برای محو کردن این سایه‌ها از برس کوچک و ظریفی بهره ببرید.

آرایش سایه چشم هاله آبی

6. هایلایت کننده را افزوده نمایید

آرایش چشم سایه موجب به آمدن ظاهر روشن و اثرگذاری می‌گردد. با افزوده کردن های‌لایت کننده به آرایش‌تان، روشنی چشم‌تان را اکثر نمایید و یاری نمایید که چشمان‌تان درشت‌تر به نظر برسند. پس از آنکه زدن سایه‌ی اساسی به پلک بالایی و پیک پایینی‌تان کل شد، های‌لایت کننده را به گوشه داخلی چشمان‌تان افزوده نمایید. از رنگی از های‌لایت‌ کننده بهره ببرید که با تم رنگی سایه‌ی اساسی‌تان همخوانی داشته باشد. های‌لایت کننده را در سایه‌ی بخش داخلی چشم محو نمایید. در صورتی که می‌خواهید چشمان‌تان را روشن‌تر نمایید، اندکی های‌لایت کننده به بخش میانی پلک پایینی افزوده نمایید.

آرایش سایه چشم هاله به رنگ غروب آفتاب

7. خط چشم را حذف نمایید

مساله‌ی آرایش چشم هاله آن هست که یاری کند چشمان‌تان درشت‌تر و گردتر به نظر برسند. با اینکه طرح‌های خط چشم دراماتیک معین و پهن نیز زیبا می باشند، لکن به علت آنکه گردی و باز بودن چشم‌ها را محدود می‌کنند، با آرایش چشم هاله سازگاری ندارند. هنگامی که از آرایش چشم هاله استفاده می‌نمایید، از خط چشم خرج نظر نمایید.در وقت‌تان صرفه‌جویی می‌گردد و ضمانت می‌کند که چشمان‌تان تا جایی که امکان دارد درشت‌تر به نظر برسند.تنها مژه‌های‌تان را فر نمایید و آنان را یک‌ یا دو دور ریمل بزنید تا آرایش چشم‌تان چشم‌گیرتر گردد. آرایش چشم هاله زیاد آسان هست. صبح‌ها، هنگامی برای موضوع دیرتان شده لکن تا اینجای کار نیز می‌خواهید فوق‌العاده به نظر برسید، از این چاره آرایشی بهره ببرید تا در عین آنکه زیبایی طبیعی‌تان را اکثر می‌نمایید، به موقع نیز سر کارتان برسید.

آرایش سایه چشم هاله صورتی

اکثر بخوانید: یاد بگیرید ماهرانه سایه چشم هاله‌ای بزنید

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *