علائم ایدز بعد از روابط جنسی پر خطر و پاسخ به سوالات کاربران

آمار جدید منتشره از مبتلایان به ایدز نشان می‌دهد كه ابتلا از طریق رابطه جنسی، نسبت به سال‌های اولیه شیوع بیماری رشد نگران‌كننده‌یی داشته است. در همین خصوص کارشناسان سیمرغ به سوالات شما کاربران در این خصوص پاسخ داده اند

مشاهده مطلب
با این روش، موهایتان را قرمز مخملی کنید!

با این روش، موهایتان را قرمز مخملی کنید!

فهرست مطالب

با این راهکار، موهایتان را قرمز مخملی نمایید!

صحبت بر سر اینکه آیا قرمز مخملی واقعا یه رنگ مستقل می باشد یا نه، یک صحبت پیچیده‌س (اما بهرحال ما دوستش داریم)، لیکن زمانی که فکر‌تون رو از دسر منحرف کنین (اشاره به کیک مخملی قرمز که از دسرهای رایجه) می‌تونین به نتایج شیرین و قشنگی برسین. موی قرمز مخملی واقعاً زیباس و خلق یک رنگ غنی و زیبا توی خونه سراسر قابلیت‌پذیره. چه بخواین با اندک ترین زحمت ممکن، موهای خودتونو روشن‌تر کنین، و یا ولو بخواین هایلایت‌های جدیدی تو موهاتون خلق کنین، یک فرمولاسیون نیمه‌دایمی نظیر رنگ موی نیمه‌دایمی Wella colorcharm برای شما مناسبه. این روز ها Suzy Day Shattuck، خالق مفاهیم مد و فشن، از ‌رنگ موی نیمه‌دایمی Wella colorcharm با رنگ قرمز آتشین‌ استفاده کرد تا تغییری در ظاهرش خلق کنه و نوک موهای هایلایت‌ محوشونده‌ی آمبره‌ش رو به رنگ قرمز درآورد. گذشته از آپدیت کردن رنگ موهاش، ریشه‌ی موهای Shattuck به رنگ طبیعی‌شون بودن، لیکن به لطف آمبره‌ی قدیمی موهاش، نوک موها رنگ روشن‌تری داشتند. اون می‌گه: «رنگ موهام یکنواخت نبود و از قهوه‌ای تیره در ریشه تا قهوه‌ای روشن در نوک موها تحول می‌‌کرد». بر اساس نظر حرفه ای رنگ برند Wella colorcharm، Evelyn Ayala، رنگ‌های گوناگون در موهای Shattuck اون رو جایگزین به یک کاندیدای ایده‌آل برای رنگ‌های موقت جایگزین می‌کرد. اون شرح می‌ده: «در صورتی که از گذشته روی موهاتون رنگ داشته شوید، نمی‌تونین از یک رنگ با فرمول دایمی برای آپدیت کردن یا تحول اکثر موهاتون بهره ببرید» و می‌گه که در اینجور موقع ها، یک رنگ نیمه‌دایمی می‌تونه موجب خلق رنگ یکدست‌تری روی موها بشه.


آموزش رنگ موی قرمز مخملی


1. موها رو با شامپو بشورین و با حوله خشک نمایید

بر اساس نظر Ayala، استفاده از خدمت روی موهای مرطوب به راحتی حاصل هم یاری می‌کند. Shatuuck نیز موافقه و می‌گه که رنگ مو به راحتی روی موهای بلندش پخش می‌شد.

2. استفاده از روغن نارگیل

در صورتی که تا بحال به طور اتفاقی پوستتون رو به رنگ مو آغشته نموده باشین، «می‌دونین» که استفاده از یک کرم ضد-رنگ‌مو چقدر می‌تونه سودمند باشه. اگه درباره رنگ زدن موهاتون جدید‌حاصل هستین و از این کرم‌ها توی خونه ندارید، توصیه‌ی Ayala استفاده از روغن نارگیله. روی هر بخشی از پوستتون که ممکنه به رنگ مو آغشته بشه، یه لایه روغن نارگیل بزنین. Shattuck به علت اینکه روغن نارگیل جلوی لکه شدن پوست پیشانی، گوش‌ها و گردن رو می‌گیره، این حاصل رو حیاتی می‌دونه.

3. رنگ‌تون رو مخلوط نمایید

یک اونس از رنگ موی نیمه‌دایمی colorcharm رو با دو اونس از لوسیون فعال‌کننده colorcharm (یا همون اکسیدان) مخلوط نمایید. در صورتی که شما نیز نظیر Shattuck موهای بلندی دارین، مقدارها رو دوبرابر نمایید تا مطمئن شوید که برای پوشش دادن تمام‌ی موهاتون کافی باشن. اون شرح می‌ده «من دو بخش از رنگ‌مو رو با چهار بخش اکسیدان مخلوط کردم و از تمام‌ی این میزان استفاده کردم، لیکن کم اومدن ولو یه ذره رنگ مو موجب کلی دردسر می‌شد».

4. موهاتون رو تقسیم نمایید

موهاتون رو به بخش‌های قابل مدیریت تقسیم نمایید، و هر سری رو با استفاده از یه گیره یا کلیپس پلاستیکی، سرجای خودش محکم نمایید. Shattuck موهاش رو به سه بخش تقسیم کرد: یک بخش پایینی، و دو بخش جداگانه در بالا. اون می‌گه «موهام رو نظیر زمانی که می‌خوام فرشون کنم تقسیم‌بندی کردم».

5. رنگ مو رو بزنید

هر بخش رو سراسر آغشته به رنگ مو نمایید، و رنگ رو از ریشه‌ی تارهای مو به جهت نوک اون‌ها رنگ بزنید. Shattuck برای اینکه مطمئن باشه که هیچ نقطه‌ای از موهاش، از قلم نمیفته، از یک بطری اپلیکاتور رنگ مو استفاده کرد. اون می‌گه «نظیر موهای بسیاری دارم، می‌خواستم مطمین باشم که به تمام‌ی موهام دسترسی دارم و هیچ‌جا بدون رنگ برقرار نمی‌مونه. ذهن می‌کنم استفاده از یک بطری اپلیکاتور و رنگ کردن جزءبه‌جزء، راهکار آسونی بود».

6. رنگ رو 20 دقیقه روی موها بذارید

زمانی که روی آخرین تیکه از موهاتونم رنگ مو زدین، 20 دقیقه لحظه بگیرین و اجازه بدین که رنگ‌ مو ردپا کنه. نظیر پروسه رنگ گرفتن موها بلند بود، Shattuck 20 دقیقه رو خرج مرتب کردن خونه‌ش کرد –هیچ قطره‌ی رنگیم پشت سرش برقرار نموند.

  • زمانی که 20 دقیقه تموم شد، موهاتون رو با استفاده از تنها آب آب‌کشی نمایید تا تمیز بشه (بهتره تو این قسمت از شامپو خرج‌نظر نمایید).

7. به موهاتون وضعیت بدید

ما آگاه شدیم که موج‌ها و فرهای مو موجب می‌شن درخشندگی رنگ‌مو خودشو نشون بده. Shattuck نیز موهاشو موج‌دار کرد و در پایان با یک هدبند ساتن کارش رو تموم کرد. با اینکه رنگ عرصه‌ی موهای Shattuck قهوه‌ای تیره بود، لیکن با رنگی که گزینش کرد، موجب شد یک رنگ قرمز عمیق و تیره در ریشه‌ی موهاش خلق بشه که تا نوک موهاش، کم کم به رنگ قرمز مخملی روشن‌تر جایگزین می‌شد. «رنگش از اون موردی که ذهن می‌کردم قشنگ‌تر شده، نظیر موهای خودم تیره‌س و تا حدی در معادل رنگ شدن مقاومت می‌کنند» اون می‌گه «این رنگ موجب شده که هایلایت‌هام به زیبایی معین بشن». Shattuck افزوده می‌کنه که رنگ موی جسورانه‌ی جدیدش با مورد‌های جانور در کمد لباس‌هاش همخوانی جالبی داره، نظیر هدبندی که در پایان به موهاش افزوده کرد. داشتن موهای قرمز، به اون قابلیت ترکیبات رنگی جدیدی داده که گذشته از این فکرش رو نیز نمی‌کرد.

رنگ موی قرمز مخملی با هایلایت

بر اساس نظر Ayala، رنگ موهای Shattuck می بایست تعدادی ماه برقرار بمونه، لیکن کم کم محو می‌شه و به رنگ قهوه‌ای اصلیش برمی‌گرده. اون پیشنهاد می‌کنه که خرج نظر از رنگی که گزینش کردید، برای اینکه رنگ موهای جدیدتون اکثر مدت ماندگاری رو داشته باشه، شمار دفعات کمتری شامپو بزنید، از شامپوی موهای خشک بهره ببرید، و برای آبکشی موهاتون از آب تمیز و خالص بهره ببرید. تمام‌ رو آگاه شدید؟ برای هم یاری به شما در پروسه رنگ زدن موهاتون، یک برگه خلاصه‌بندی تهیه کردیم که در بر دارنده تمام‌ی جزییات مراحل بالا می‌شه. در صورتی که از رنگ قرمز مخملی خوشتون نمیاد، Wella colorchamp رنج وسیعی از 17 رنگ نیمه‌دایمی گوناگون داره، از بلوند تا سبز، که می‌تونین موردی که دنبالش می‌گردید رو اونجا پیدا نمایید. برای داده ها اکثر سایت برند رو چک نمایید.

مرحله به مرحله رنگ موی قرمز مخملی

اکثر بخوانید:  راهنمای پر مصرف گزینش رنگ مو

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *