آیا بخورساز در تابستان به سلامتی پوست کمک می‌کند؟

آیا بخورساز در تابستان به سلامتی پوست کمک می‌کند؟

فهرست مطالب

آیا بخورساز در تابستان به سلامتی پوست یاری می‌کند؟

دستگاه‌های بخورساز عموماًً در فصل زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرند، هنگامی که کم بودن رطوبت هوا می‌تواند موجب گردد که یک پوست خشک، خب، ضمناً خشک‌تر نیز به نظر برسد. لیکن در صورتی که بگوییم که یک دستگاه بخورساز ضمناً در فصل تابستان نیز می‌تواند به سلامتی پوست شما یاری کند چه می‌گویید؟ بر مبنای اطلاق‌های حرفه ای پوست موی راهنما وب سایت skincare.com، دکتر دهاوال بهانوسالی، دستگاه‌های بخورساز می‌توانند به مرطوب بودن و سلامتی پوست ما در همه ی طول سال یاری شایانی کنند. در تداوم سه دلیلی را با شما در بین می‌گذاریم که چرا نباید برای استفاده از دستگاه‌های بخورساز تا زمستان صبر نمایید.

1. آب و هوای گرم و خشک می‌تواند موجب کم‌آبی پوست گردد

در برخی از بخش‌های جهان در همه ی طول سال، آب و هوا کم رطوبت هست. در صورتی که شما نیز در منطقه‌ای با آب و هوای گرم و خشک زندگی می‌نمایید، احتمالاً تجربه یک پوست خشک، شکننده، کم آب، پوسته پوسته و ضمناً ریزش پوست‌تان را داشته شوید و در این شکل، یک دستگاه بخورساز می‌تواند به شما یاری کند. دکتر بهانوسالی می‌گوید: «بخورسازها رطوبت را به مکان برمی‌گردانند (و می‌توانند یاری کنند که) پوست‌تان رطوبتش را به شمایل موثرتری حفظ کند»‌. در کنار این به یاد داشته شوید که زمانی که پوست کم آب می‌گردد، شاید طراحی چربی در پوست ازدیاد یابد. سپس استفاده از دستگاه‌های بخورساز تنها برای پوست‌های خشک و کم آب توصیه نمی‌گردد، بلکه به پوست‌های چرب نیز یاری می‌کند.

2. دستگاه‌های تهویه هوا موجب کم آب شدن پوست می‌شوند

با اینکه استفاده از دستگاه‌های تهویه هوا در فصل تابستان واجب هست، لیکن این دستگاه‌ها موجب می‌شوند که پهنا رطوبت جانور در هوا کم شدن یابد -درست همچون دستگاه‌های گرم‌کننده مصنوعی- که این مورد به نوبه خویش موجب از بین رفتن رطوبت پهنا پوست و در ثمر خشکی پوست شما می‌گردد. به همین خاطر هست که زیادی از اشخاص متعصب در مراقبت از پوست‌شان، یک دستگاه بخورساز در اتاق خواب‌شان نگه می‌دارند و بعضی ضمناً یک دستگاه بخورساز متحرک را روی میز کارشان قرار می‌دهند. این واقعیت که تابستان امسال به خاطر قرنطینه و پلن فاصله‌گذاری اجتماعی، زیادی از ما اوقات زیادتری را در فضای داخل خانه سپری می‌کنیم نیز خاطر نیکی هست که از دستگاه‌های بخورساز اکثر استفاده کنیم.

3. لب‌های شما شاید در فصل تابستان خشک و پوسته پوسته شوند

همچون دیگر پوست بدن‌تان، پوست لب‌های شما نیز شاید در نشانه خشکی ناشی از شرایط آب و هوایی و یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کم آب و خشک شوند. در صورتی که استفاده منظم از موم‌های چرب‌کننده پوست لب می‌تواند به حل این سخت یاری کند، استفاده از دستگاه‌های بخورساز نیز می‌توانند سودمند باشند و به شما لب‌هایی نرم و مرطوب هدیه دهند.

اکثر بخوانید:  مراقبت و پاکسازی پوست با ابزار داخل خانه!

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *