رنگ موی بلوند کثیف، برای تنبل‌ها!

رنگ موی بلوند کثیف، برای تنبل‌ها!

فهرست مطالب

رنگ موی بلوند کثیف، برای تنبل‌ها!

رنگ موی بلوند پلاتینی و بلوند خاکستری به‌منزله رنگ موی روشن زیاد جالب و زیبا می باشد ولی تجدید رنگ ماهانه و حفظ ترکیب رنگ می‌تواند خسته‌کننده باشد. در صورتی که به ادامه ی رنگ موی روشن با مراقب ساده هستید، پیشنهاد ما برای شما رنگ موی بلوند کثیف می باشد. رنگ بلوند کثیف به دلایل قابل‌توجهی جزو رنگ‌ها موردعلاقه ما در بین اشکال متفاوت رنگ بلوند می باشد. بلوند کثیف در بین درجه زیاد روشن و زیاد تیره قرار می‌گیرد و در بین اشکال رنگ بلوند جزو ساده‌ترین‌ها شمرده می‌گردد. 


بلوند کثیف رنگ بلوند می باشد یا قهوه‌ای؟


این رنگ شبیه اشکال رنگ بلوند معمولی مانند پلاتینی و شامپاینی سراسرً یکدست نیست. بلوند کثیف رنگی نیمه‌روشن با ته‌مایه گندمی و قهوه می باشد. ته‌مایه رنگ خرمایی این طرح بلوند را رنگی تعدادی سایه با نگهداری ساده جایگزین می‌کند. چه شی ای زیادتر از این می‌خواهید؟ بلوند کثیف رنگی طبیعی می باشد. در صورتی که رنگ موی طبیعی شما بلوند کثیف می باشد، خوش‌شانس هستید. خیلی از اشخاص از رنگ موی طبیعی بلوند کثیف خویش خوشی می‌برند و نیز‌هنگام این رنگ یکی از پرطرفدارترین اشکال بلوند تیره می باشد. برخلاف برخی از طرح‌های رنگ موی بلوند که غیرطبیعی به نظر می‌رسند، بلوند کثیف یکی از طبیعی‌ترین اشکال بلوند می باشد. در صورتی که به ادامه ی دگرگونی رنگ موی تیره به رنگ بلوند روشن‌تر هستید، بلوند کثیف گزینه مناسبی می باشد.


چگونه رنگ بلوند کثیف با به عالی ترین شمایل روی موی خویش داشته باشیم؟


هیچ چاره درست یا غلطی برای اجرای رنگ موی بلوند کثیف نیست. بااین‌اکنون طریق‌هایی وجود دارد که مطمئن شوید عالی ترین رنگ ممکن بلوند کثیف را خواهید داشت. در صورتی که رنگ پایه موی شما بلوند می باشد، از آرایشگر بخواهید موهای دور صورتتان را روشن و لایه‌های میانی مو را لولایت کند، این عمل موجب رنگ مویی تعدادی سایه و روشن‌تر شدن چهره می‌گردد. در صورتی که رنگ پایه موی شما تیره می باشد، بالیاژ یا هایلایت را فرجام دهید تا رنگ موی بلوند کثیف جلب توجه کننده داشته شوید. در صورتی که نمی‌دانید عالی ترین طرح رنگ موی بلوند کثیف برای شما چیست، با آرایشگر راهنمایی نمایید.

  •  شامپو بنفش رنگ بلوند کثیف را روشن می‌کند. در صورتی که قبلاً رنگ موی بلوند داشتید، از ضرورت شامپو بنفش در روتین خویش با خبر هستید. در زمینه رنگ بلوند کثیف، این شامپو درواقع رنگ موی شمارا روشن‌تر نمی‌کند بلکه رنگ موی شمارا براق‌تر، به رنگ نارنجی با لایه‌های قرمز جایگزین کند.

چگونه از موی رنگ‌ شده خویش مراقبت نمایید؟


درست می باشد که اشکال رنگ موی بلوند جذاب می باشند ولی در صورتی که رنگ بلوند کثیف را گزینش نمایید، می بایست محصول ها مراقب را در روتین خویش بهره ببرید. اگرچه نگهداری از رنگ بلوند کثیف زیاد ساده می باشد، برای حفظ درخشندگی رنگ مو در کنار مراجعه به آرایش استفاده از محصول ها مراقبتی در خانه هم الزامی می باشد. پیش از مجموع شامپو و نرم‌کننده مو را دگرگونی دهید و شامپو اعلا موهای رنگ‌شده را گزینش نمایید. پیشنهاد ما شامپو و نرم‌کننده Pureology Hydrate می باشد. این شامپو با داشتن ترکیب منحصربه‌شخص برای مقابله با روشن‌تر شدن رنگ مو، در عین حفظ درخشش رنگ مو، موی شمارا تمیز می‌کند. بعد از این عمل از نرم‌کننده و شامپو بنفش بهره ببرید. هفته‌ای یک‌بار از محصول ها حفظ رنگ مو شبیه Strength Cure Best Blonde Shampoo و نرم‌کننده گزینش نمایید تا موهایی تمیز و نرم با رنگی ثابت داشته شوید. در صورتی که برای داشتن رنگ موی بلوند کثیف چندین بار موی خویش را بلیچ نموده‌اید، شاید با آسیب و خشکی شدید مو مواجه بشوید؛ به همین بر استفاده هفتگی از ماسک مو شبیه ماسک مو Pureology Hydrate Superfood Treatment تأکید می‌کنیم. این حاصل از ترکیب روغن نارگیل و آوکادوو تهیه‌شده و به رشد و نرمی موهای رنگ‌شده هم یاری می‌کند.


 34 ایده برای رنگ موی بلوند کثیف


بلوند کثیف تیره

این رنگ فندقی یا کاراملی نیست بلکه ترکیبی از رنگ طلایی و قهوه‌ای می باشد که درنهایت رنگ کرمی ملایم می‌گردد و مطلوب اشخاص با رنگ پوست گندمی می باشد.

رنگ موی بلوند کثیف تیره

بلوند کثیف روشن

تابستان در اکنون آمدن می باشد و این رنگ عالی ترین گزینه برای درخشان‌تر کردن مو اعلا تابستان می باشد.

رنگ موی بلوند کثیف تیره

بلوند کثیف با رنگ‌های سرد

مثال‌های کلاسیک بلوند کثیف رنگ موی بلوند قهوه‌ای بارنگ‌های گرم‌تر می باشد که موجب چشمگیرتر شدن پوست برنزه می‌گردد. بااین‌اکنون، اخیراً ما طرفدار بلوند کثیف بارنگ‌های سرد هستیم که شمارا به یک ملکه یخی زیبا جایگزین می‌کند. (هرچقدر رنگ مو سردتر باشد، طرح نیکوتر می‌گردد) به ما اطمینان نمایید که شیفته‌ی شادابی این طرح می‌شوید.

رنگ موی بلوند کثیف با رنگ‌های سرد

بلوند کثیف خاکستری

این طرح زیاد محبوب می باشد و خیلی از طرح‌های اینستاگرامی موردعلاقه شما قبلاً آن را امتحان کردند.

رنگ موی بلوند کثیف خاکستری

برونده کثیف (ترکیبی بین بلوند و برونته)

رنگ برونده شایدً یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های این لیست می باشد. ما شیفته‌ی رنگ موی ترکیب برونته و بلوند هستیم. یکرنگ غیر از این از سری بلوند تیره که به علت استفاده فراوان اینفلونسرهای اینستاگرام، محبوب شده می باشد.

رنگ موی برونده کثیف

بلوند کثیف دودی

دختران پرانرژی به رنگ مویی احتیاج دارند که به همان اندازه پرشور باشد. رنگ بلوند کثیف دودی گزینه مطلوب برای این اشخاص می باشد. استفاده از لایه‌های رنگ شکلاتی جذابیت زیادتری به این رنگ می‌دهد. این رنگ برای اشخاص سبزه که به ادامه ی دگرگونی رنگ موی خویش می باشند، گزینه نیکی می باشد.

رنگ موی بلوند کثیف دودی

بلوند کثیف همقدم با موی فر

نگاره‌های اضافه از طرح‌های رنگ موی بلوند کثیف در اینترنت وجود دارد ولی شمار کمی نگاره از ترکیب این رنگ با موی فر به چشم می‌خورد. مورد نیاز نیست نگران شوید، رنگ موی بلوند کثیفی برای هر طرح مویی زیبا می باشد.

رنگ موی بلوند کثیف روی موی فر

زیادتر بخوانید: 10 طرح معرکه هایلایت بلوند با عرصه قهوه‌ای

بلوند عسلی

از بین همه ی‌رنگ‌های بلوند، این طرح زیباتر به نظر می‌رسد و مجموع‌ی ما شیفته‌ی آن می‌شویم. در صورتی که به ادامه ی رنگ موی طبیعی هستید که درواقع رنگ موی طبیعی شما نیست، این رنگ مو دقت شمارا دریافت خواهد کرد. ترکیب این رنگ با هایلایت بلوند زیاد چشم‌گیر می باشد.

رنگ موی بلوند عسلی

بلوند گندمی

درست شبیه بلوند عسلی، این رنگ نیز اشخاص را جالب‌تر نشان می‌دهد. این رنگ مطلوب اشخاص با پوست برنزه یا پوست رنگ پوست گندمی می باشد و با هایلایت آلترا بلوند ترکیب زیبایی دارد.

رنگ موی بلوند گندمی

بلوند طلایی

شاید زمان گزینش رنگ موی بلوند به یکدستی رنگ مو ضرورت بدهید. در این شکل بلوند طلایی عالی ترین پیشنهاد می باشد.

رنگ موی بلوند طلایی

بلوند شنی

در صورتی که این رنگ به‌خوبی روی مو استفاده گردد، رنگی سرد و خاکستری می باشد که موجب جذابیت اشخاص با تناژ پوست روشن و گندمی می‌گردد.

رنگ موی بلوند شنی

هایلایت کاراملی

رنگ بلوندی روشن و جالب که از زیباترین رنگ‌های مو در آرایشگاه‌ها می باشد.

هایلایت کاراملی

هایلایت صورتی

هیچ اجباری وجود ندارد که در بلوند کثیف تنها می بایست از رنگ‌های طبیعی مو استفاده گردد. استفاده از لایه‌های صورتی موجب زیبایی رنگ موی شما می‌گردد.

هایلایت صورتی

هایلایت سفید

رنگ سفید به زیبایی با بلوند کثیف ترکیب می‌گردد و رنگ موی یخی توهم به وجود می‌آید که برای نگاره‌های اینستاگرام عالی می باشد. مطمئن شوید آرایشگر هایلایت سفید مو را به‌نیکی و باظرافت با بلوند سفید استفاده کند تا عالی ترین رنگ ممکن را داشته شوید.

هایلایت سفید

بلوند توت‌ فرنگی کثیف

کسانی که موهای قرمز دارند نباید از بلوند کثیف غافل بمانند. آنان می‌توانند طرح بلوند توت ‌فرنگی کثیف را امتحان کنند که رنگ قرمز ملایم را با لایه‌های بلوند خاکستری ترکیب می‌کند.

رنگ موی بلوند کثیف توت فرنگی

ریشه‌های طبیعی مو در کنار موی رنگ ‌شده

شایدً موی مادر خویش را به شمایل دیده‌اید ولی نباید فرض نمایید که این طرح شیک نیست.

رنگ موی بلوند کثیف با ریشه‌های طبیعی

بلوند خاکی با لولایت

هنگامی که در خصوص لایه‌های برونته در کنار بلوند کثیف مکالمه می‌کنیم، نمی‌توانیم لولایت را فراموش کنیم.

رنگ موی بلوند کثیف خاکی با تکنیک لولایت

بالیاژ بلوند کثیف

گزینش رنگ بلوند کثیف به معنای دور شدن از رنگ طبیعی ریشه‌ی مو نیست. در طرح مو باب بلانت یا باب لاب پیشنهاد ما امتحان بالیاژ بلوند کثیف می باشد.

رنگ موی بلوند کثیف با تکنیک بالیاژ

طرح موی باب با رنگ بلوند کثیف

این رنگ روشن موجب چشمگیرتر شدن بافت و وضعیت طبیعی مو می‌گردد و جذابیتی را ساخت می‌کند که اکثراً در موی کوتاه به چشم نمی‌خورد.

رنگ موی بلوند کثیف با مدل موی باب

بلوند طبیعی

این رنگ خامه‌ای زیبا از ترکیب لولایت ظریف برونته با لایه‌ای رنگ خاکی ایجادشده.

رنگ موی بلوند خنثی

بلوند بورگاندی

در صورتی که برای نخستین بار بلوند کثیف را امتحان می‌نمایید، استفاده از رنگ تیره‌ای مانند رنگ بورگاندی (قرمز تیره) گزینه‌ی نیکی برای آغاز می باشد.

رنگ موی بلوند بورگاندی

بلوند آفتابی تیره

این رنگی کمی از رنگ بلوند کثیف تیره‌تر می باشد و با ترکیب لایه‌های عسلی به پایه بژ تیره توسط می‌آید.

رنگ موی بلوند آفتابی تیره

بلوند تیره با موی فر

هر چقدر پیچش مو زیادتر باشد، ظاهر زیباتری دارد.

رنگ موی بلوند کثیف تیره روی موی فر

بلوند شامپاینی

این طرح با افزوده کردن رنگ شامپاینی به بلوند تیره توسط می‌آید و به‌آسانی یادآور رنگ درخشان و طبیعی ساحل می باشد.

رنگ موی بلوند شامپاینی

بلوند تیره با هایلایت

این لایه‌های هایلایت مو که با توجه در بین رنگ اساسی مو قرارگرفته، پرپشت بودن مو را القا می‌کند و رشته‌های مو ضخیم‌تر به نظر می‌رسند. در صورتی که نظر ما را بپرسید، موی پرپشت نیکوتر می باشد.

رنگ موی بلوند تیره با هایلایت

آمبره بلوند کثیف

گزینش موی گرادیانت اصلاًً خطا نیست. در صورتی که شک دارید، آمبره بلوند کثیف را گزینش نمایید.

رنگ موی بلوند کثیف با تکنیک آمبره

بلوند پلاتینی

در این ظاهر فرق معین بین ریشه‌ی برونته تیره و لایه‌های بلوند کثیف جلب توجه کننده می باشد.

رنگ موی بلوند پلاتینی

بلوند آبورن

گاهی عالی ترین رنگ از سری رنگ موی قرمز، تیره نیست. با گزینش بلوند آبورن رنگ موی قرمز ملایم دارید. از این رنگ موی قرمز روشن خوشی می‌برید.

رنگ موی بلوند آبورن

رنگ بلوند کثیف

به ادامه ی جذابیت زیادتر ظاهر خویش هستید؟ با وضعیت دادن مو، موهایی جلب توجه کننده و زیباتر داشته شوید.

رنگ موی بلوند کثیف

ریشه رنگی

این طرح به موی شمارا حجیم‌تر نشان می‌دهد و لایه‌های مو ضخیم‌تر به نظر می‌رسند. چه کسی نمی‌خواهد هرروز از دیدن موهای پرپشت خویش در آینه خوشی ببرد؟

رنگ موی بلوند کثیف با ریشه رنگی

بلوند برنزه

برای جذابیت زیادتر، با هم یاری آرایشگر خویش هایلایت های برونز را در بین موهای خویش بهره ببرید. ما پیشنهاد می‌کنیم موهای اطراف شکل را هایلایت نمایید.

رنگ موی بلوند برنزه

موی بلوند کثیف گوجه‌ای

موهای بلوند کثیف خویش را به شمایل گوجه‌ای جمع نمایید. فرق بین رنگ ریشه و ساقه‌های مو جلب توجه کننده خواهد بود. اسپری Triple Dry 15 Dry Texture Finishing، اسپری برای موی خشک به شما در وضعیت دادن مو هم یاری می‌کند.

رنگ موی بلوند کثیف با مدل موی گوجه‌ای

زیادتر بخوانید: 45 رنگ موی بلوند دودی که جالب و وسوسه کننده می باشد

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *